تی وی مستند جامع ترین منبع دانلود مستند

0

هیچ بعید نیست که شما هم مثل اکثر افراد دیگر اقدام به سرچ مستند در گوگل کرده باشید. البته معمولا نه تنها با آرشیو مستند های پخش شده از شبکه من و تو روبرو نمی شوید، بلکه با یکسری اطلاعات و نتایج گیج کننده در پایان سرچ خود روبرو هستید. این نتایج معمولا قسمت هایی چند دقیقه ای از بخش های مختلفی از مستند ها را در آپارات و یوتیوب به شما نشان می دهند که معمولا کیفیت های پایینی هم دارند. احتمالا بهترین اتفاقی که احتمال دارد برای شما افتاده باشد، این است که چند قسمت از یک سری مجموعه مستند را پیدا کرده باشید، اما بعدا برای پیدا کردن سایر قسمت های آن دچار مشکل شده اید. همه اینها در حالی است در نظر گرفته می شود که کیفیت پایین مستند های دانلود شده از اینگونه سایت ها را معمولا نادیده گرفته می شود.
سایت تی وی مستند (TVmostanad) همزمان با افتتاح شبکه من و تو ۲ راه اندازی شده است. این دقیقا زمانی است که شبکه من و تو ۲ دائما آنونس تبلیغاتی انواع مستند ها را پخش می کرد. ما هم در سایت تی وی مستند از همان موقع تصمیم به آرشیو کردن این مستند ها کردیم. این امر منجر شد تا تمام مجموعه ها در سایت ما به صورت کامل وجود داشته باشد. ما مستند های ضبط شده من و تو را تدوین می کردیم. قسمت های تبلیغاتی آنها را حذف می کردیم. در گام آخر با کیفیتی مطلوب و مشابه آنچه که از شبکه من و تو پخش شده بود، اقدام به ارائه آن در سایت تی وی مستند می کردیم.

انواع فیلم های مستند در تی وی مستند

انواع فیلم های مستند در تی وی مستند

فیلم مستند= بیان حقایق

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که اساسا فیلم مستند چه نوعی فیلمی می باشد و هدف از ساخت آن چیست؟

جواب ساده ای که می توان به این سوال داد، این است که فیلم مستند با هدف بیان واقعیت ها و حقایق ناگفته در مورد موضوعات مختلف ساخته می شود. این ژانر از فیلم با نگاهی دقیق به موضوعات متنوع، اقدام به بازگو کردن حقایق درباره زوایای پنهان و کمتر دیده شده مسائل مختلف می کند.

در فیلم های مستند مفاهیم متنوعی بررسی می شود. امکان دارد یک فیلم مستند به موضوعات تاریخی و زندگی قوم های مختلف در گذشته های دور بپردازد. مستند دیگری به مسائل مرتبط با پشت صحنه زندگی سیاستمداران یا حاکمان مشهور دنیا اشاره کند. البته از مهمترین جذابیت های فیلم های مستند که تنوع بسیار گسترده ای نیز دارند، بیان واقعیت ها به صورت کاملا آزادانه و شفاف در مورد موضوعات مختلف است.

رمزگشایی!

با چه هدفی به تماشای مستند ها می نشینید؟

به جرات می توان گفت که اغلب افرادی که فیلم مستند تماشا می کنند، به دنبال رمزگشایی و کشف حقیقت هستند. شاید در غیر اینصورت بسیاری از افراد اصلا اقدام به دانلود مستند نمی کردند و به دنبال آن نمی رفتند. اما با دانلود مستند نه تنها به دنبال سرگرم شدن هستید، بلکه در جست و جوی حقایق نیز هستید. واقعیت هایی که همراه با بالا بردن اطلاعات و دانش شما در رابطه با موضوع مد نظرتان باشد. برخی افراد احتمالا درباره موضوع مورد نظر خود اطلاعاتی را دارند و با دیدن فیلم مستند به دنبال بالا بردن سطح دانش خود هستند.

کشف حقایق با مستند

کشف حقایق با مستند

فیلم مستند موثرتر از فیلم داستانی

فیلم های داستانی تنها با هدف سرگرم کردن بیننده ساخته می شوند. در حالی که فیلم مستند نه تنها به دنبال سرگرم کردن بیننده است، بلکه با بیان واقعیت ها در ضمن داستان فیلم به دنبال روشنگری برای بیننده است. این کار ممکن است در ذهن بیننده نسبت به موضوع مد نظر فیلم تغییر ایجاد کند. یکی از تاثیرات برجسته در ساخت هر مستند شیوه کارگردانی، تولید و ساخت فیلم مستند است که باعث جذاب تر و موثر تر شدن آن می شود. علاقه مندان به فیلم های مستند حتما به این نکاتی که اعلام شد صحه می گذارند. بنابراین، در صورتی که تا به حال فیلم های مستند را دنبال نمی کردید، برای یک بار هم که شده به دلخواه خود مستندی را دانلود کنید و با تماشای آن از تاثیری که بر روی شما می گذارد، لذت ببرید. به عنوان نمونه میتوان به مستند هویدا یا مستند ایکسونامی اشاره کرد.

سایت تی وی مستند با برخورداری از جامع ترین آرشیو فیلم های مستند، امکان دانلود مستند دلخواه کاربران عزیز را با بهترین کیفیت و به صورت دوبله فارسی و زیرنویس فارسی فراهم آورده است. تنها کافیست با یک کلیک مستند مد نظر خود را بدون حذفیات و سانسور از سایت تی وی مستند دانلود نمایید.

مزایای دانلود مستند

برای بسیاری از افراد دانلود بهترین مستندها و تماشای آن شاید بیشتر به خاطر دستیابی به اطلاعات و واقعیت ها از اتفاقات پیرامون است. اما ما به عنوان یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان فیلم های مستند که تخصص بسیاری در این زمینه داریم، سایر مزایای تماشای مستند را که احتمالا تا الان از آن بی اطلاع بوده اید، برای شما توضیح می دهیم.

شبکه دیسکاوری تولید کننده فیلم مستند

شبکه دیسکاوری تولید کننده فیلم مستند

  1. ایجاد اعتماد: با دیدن فیلم های مستند به بعضی از واقعیت ها حس اعتماد بیشتری پیدا می کنید و تصورات شما نسبت به آنها بهبود می یابد.
  2. مستند مرجعی برای تحقیق: بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان و اساتید از فیلم های مستند به عنوان منبعی برای تحقیق استفاده می کنند.
  3. ثبت کردن داده ها و اطلاعات: اگر به دنبال جمع آوری داده و اطلاعات هستید، دیدن فیلم های مستند می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. اطلاعاتی که در آینده برای انجام کار های شما بسیار موثر هستند.
  4. گسترده کردن دامنه اطلاعاتی: دیدن فیلم های مستند به شما کمک می کند تا وسعت اطلاعاتی خود را گسترده تر کنید و دانش عمومی شما را افزایش می دهد.
  5. کمک به رفع چالش ها: دیدن برخی مستند ها درباره موضوعات گوناگون به شما کمک می کند تا راه حل های متنوعی برای چالش های مختلف داشته باشید.
  6. آموزش توام با سرگرمی: برخی مستند های علمی و آموزشی یا فیلم های مستند حیات وحش نه تنها باعث سرگرم شدن افراد می شود، بلکه به زبانی ساده و بدون پرداخت هزینه های گزاف به شما در یادگیری موضوع مد نظر کمک می کند.

tvmostanad

پایان خبر /

نظرات