تولید محتوا در اینستاگرام

0

تولید محتوا در اینستاگرام

خرید فالوور

خرید لایک

خرید لایک ایرانی

در حالت کلی گستره توجه انسان کوتاه است و به طبع زمانی که برای رسانه های اجتماعی نیز در نظر می گیرد کوتاه تر می شود. امروزه میانگین توجه کاربران اینترنت در حدود ۸ ثانیه تخمین زده شده است. حال چگونه می توان محتوایی جذاب و با کیفیت ایجاد کرد که بتواند مخاطبان هدف را درگیر کند و حتی برای توجه کوتاه مدت آنها قانع کننده باشد. راز درک مخاطبان، سنجش رفتار آنها و یافتن راه های جدید برای ارائه خدمات مورد علاقه مخاطبان، در ایجاد محتوای منحصر به فرد و متنوع نهفته است. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بهتر است در ایجاد محتوای خود در اینستاگرام آنها را مد نظر قرار دهید.

 خرید فالوور

  • درک مخاطب

بدون کسب شناخت واقعی مخاطبان، کمتر می توان امیدوار بود که بتوان محتوایی جذاب و با کیفیت ایجاد کرد. بهتر است وارد تعامل متقابل با مخاطبان هدف خود شوید تا بتوانید درک کنید که چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند، چه حساب هایی را اغلب دنبال می کنند و امیدوارند استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی چه نتیجه ای برای آنها در پی داشته باشد.

در مرحله بعد، با مخاطبان هدف خود در مورد محصول و خدمت خود صحبت کنید. سعی کنید درک کنید که چه معیارهای هنگام انتخاب یک پیشنهاد مشابه برای آنها اهمیت دارد؟ چگونه ترجیح می دهند این محصول یا خدمت را خریداری کنند. متقاعد کننده ترین پیشنهادهای ارزشی برای آنها کدام است؟

با به دست آوردن این اطلاعات، ایجاد محتوای قانع کننده برای شما قطعا بسیار آسان تر خواهد بود.

  • ارزیابی عملکرد

سریع ترین روش برای ایجاد محتوای جذاب، ارزیابی این موضوع است که مخاطب با چه نوع محتوایی بیشتر درگیر می شود. این کار را می توانید با ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند SocialFOX انجام دهید. این ابزارها می توانند معیارهای کلیدی مانند میزان تعامل فالوور، رشد فالوور، عملکرد هشتگ و مواردی از این قبیل را ردیابی کنند.

استفاده از این ابزارها همچنین به شما می گوید که بهترین زمان برای ارسال محتوا برای دستیابی به بیشترین میزان مخاطب چه زمانی است. این نقطه داده به تنهایی می تواند تضمین کند که محتوای ایجاد شده توسط شما چه عملکردی داشته است.

  • افزودن یک کپشن جذاب

کپشن های اینستاگرام صرفا برای قرار دادن هشتگ ها به امید افزایش دسترسی نیستند، از آن باید برای بیان یک داستان متقاعد کننده و جذاب استفاده شود که در خدمت هدف نهایی برند شما باشد. ایجاد یک کپشن متقاعد کننده نیازمند آزمون و خطاست. نظارت بر تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین به شما در بهبود کپشن ها کمک می کند، این در صورتی است که بتوانید الگوهای مربوط به قالب های مختلف کپشن و تعامل یا دسترسی پست را شناسایی کنید.

با این حال، نوشتن شرح هایی طولانی ضروری نیست، حتما بایستی چیزی نوشته شود که ارزش خواندن داشته باشد و به پیشبرد روایت محتوای شما کمک کند.

  • از محتوای تولید شده توسط کاربر استقبال کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر زمانی است که یک مشتری محتوایی ایجاد می کند که به برند، محصول یا خدمات شما اشاره دارد. محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان یک تایید قدرتمند مشتری عمل می کند که می تواند مشتریان بالقوه ای را تشویق کند که برند شما را جدی تر در نظر بگیرند.

علاوه بر این، محتوای تولید شده توسط کاربر، محتوای جدید خلاقانه ای را در اختیار بازاریابان اینستاگرام قرار می دهد تا از طریق حساب شما دوباره به اشتراک بگذارند.

  • از کال تو اکشن استفاده کنید

برای بازاریابان، محتوای اینستاگرام باید هدفی دوگانه داشته باشد. اول، باید دامنه برند را افزایش دهد و در عین حال دنبال کنندگان موجود را درگیر کند. دوم، محتوا باید به عنوان یک نیروی محرک برای فالوورها عمل کند تا از طریق رسانه های دیگر با برند شما ارتباط بیشتری برقرار نماید.

اینستاگرام می تواند دروازه ای برای ارتباط عمیق تر با مشتریان و مشتریان بالقوه باشد، اما برای اینکه دنبال کنندگان را به سمت برداشتن گام بعدی سوق دهید، باید کال تو اکشن یا دعوت به اقدام قانع کننده ایجاد کنید.

معمولا یک کال تو اکشن خوب در کپشن اینستاگرام گنجانده می شود. فراخوان ها باید با محتوایی که به اشتراک گذاشته می شوند، مرتبط باشند و معمولا در آنها از دنبال کنندگان خواسته می شود که از وب سایت برند بازدید کنند.

پلتفرم تجزیه و تحلیل اینستاگرام SocialFOX، به شما این امکان را می دهد تا ببینید رقبا در این پلتفرم چگونه عمل می کنند. تجزیه و تحلیل دقیق رقابتی می تواند استراتژی های را که در ارتباط با مخاطبان هدف شما موثر هستند برجسته کند. این می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی مشابه برای شروع تعامل با فالوورهای جدید و موجود به روشی موثرتر کمک کند.

از طرفی، زیر نظر گرفتن شکست های رقبا در اینستاگرام می تواند این امکان را برای شما فراهم آورد تا از اشتباهات مشابه جلوگیری کنید. همچنین تعامل با افراد مناسب را برای شما آسان تر و سریع تر می کند.

  • استوری های اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از اجزای پلتفرم است که سریع ترین رشد را دارد. به قدری که استوری هم اکنون تعداد کاربران بیشتری نسبت به اسنپ چت دارد. ایجاد استوری های منظم اینستاگرام را فراموش نکنید، بویژه اگر مخاطبان هدف شما افرادی در سنین نوجوانی و جوانی هستند.

استوری های جذاب اینستاگرام اغلب حاوی محتوایی از پشت صحنه است که به دنبال کنندگان اجازه می دهد به جنبه هایی از برند شما دسترسی داشته باشند که در غیر اینصورت ممکن است آنها را نبینند.

تولید محتوا در اینستاگرام

  • از تبلیغات برای تقویت پیام های مهم استفاده کنید

هنگاهی که اپل اخیرا از نسخه آیفون جدید خود رونمایی کرد، روی یک سری تبلیغات جذاب در اینستاگرام سرمایه گذاری نمود تا ارزش های پیشنهادی جدید مرتبط با گوشی جدید را تقویت کند.

  • با نظرات دنبال کنندگان درگیر شوید

اینستاگرام از تعامل به عنوان یک معیار کلیدی برای ارزیابی جذابیت محتوا استفاده می کند. در واقع، ایجاد محتوایی که کاربران زیادی را درگیر خود می کند، راه خوبی برای ورود به صفحه کاوش (اکسپلور) اینستاگرام است. یکی از روش های تشویق کاربران به تعامل منظم با محتوا، پاسخ دادن منظم به نظرات کاربران است.

  • از استفاده از بازیافت محتوایات سایر رسانه های اجتماعی خودداری کنید

اینستاگرام بر خلاف رسانه های اجتماعی دیگر مانند توئیتر و فیس بوک عمل می کند. اغلب افرادی که از هر کدام از پلتفرم ها استفاده می کنند متفاوت هستند، و اگر هم یکسان باشند، بسیاری از پلتفرم های مختلف برای برآورده کردن اهداف خود از ابزارهای مختلف استفاده می کنند. این بدان معناست که کاربران اینستاگرام باید مراقب بازیافت محتوای به اشتراک گذاشته شده سایر پلتفرم ها در اینستاگرام باشند.

یا فالوورها این محتوا را در پلتفرم های دیگر دیده اند و این می تواند تعامل را کاهش دهد، یا اینکه محتوا واقعا برای جذب مخاطبان هدف اینستاگرام شما بهینه سازی نخواهد شد.

تولید محتوا در اینستاگرام

  • با یک اینفلوئنسر همکاری کنید

بیش از ۹۰ درصد از بازاریابان اینستاگرام که برنامه بازاریابی تاثیرگذار دارند بر این باورند که این برنامه موثر است. یک راه عالی برای بازاریابان اینستاگرام برای ایجاد سریع فالوورهای بزرگتر و درگیرتر، مشارکت با یک اینفلوئنسر است. شناسایی اینفلوئنسر مناسب برای همکاری مستلزم شناخت خوبی از مخاطبان هدف است، اما پس از شناسایی، یک اینفلوئنسر می تواند دارایی بزرگی در ایجاد محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا باشد.

محتوا پادشاه است. محتوا رسانه های اجتماعی ما را تقویت می کند و به برندها کمک می کند تا دنبال کنندگان بزرگتر و جذاب تری جذب کنند برای ایجاد محتوای عالی در اینستاگرام، ابتدا باید مخاطب هدف را درک کنید. در مرحله بعد، از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای سرعت بخشیدن به درک خود از آنچه دنبال کنندگان لذت می برند، استفاده کنید. سپس مطمئن شوید که محتوای متنوع و جدیدی ایجاد می کنید که با اهداف برند شما مطابقت داشته باشد.

با توجه به اینکه اینستاگرام به فضای مناسبی برای تبلیغ و ترویج بسیاری از فعالیت ها و کسب و کارها تبدیل شده است، قطعا رقابت در آن با انبوهی از کاربران کار آسانی نیست. بسیاری از صفحات اینستاگرامی و صاحبان حساب های تجاری فعال در اینستاگرام برای آغاز فعالیت خود در این پلتفرم، از استراتژی خرید فالوور فوری استفاده می کنند تا در ابتدا بتوانند با قدرت در این شبکه عرض اندام کنند. خرید ویو ایرانی برای افزایش ویو اینستاگرام نیز یکی از اقداماتی است که می تواند در افزایش بازدید صفحه شما موثر باشد.

امروزه سایت های زیادی برای ارائه خدمات اینستاگرامی راه اندازی شده اند که هدف همه آنها کمک به پیشبرد اهداف حساب های تجاری و معمولی در اینستاگرام است. اگر شما نیز به دنبال افزایش فالوورهای اینستاگرام خود هستید و می خواهید با خرید بازدید اینستاگرام، به بهتر دیده شدن خود در این بستر پررقابت کمک کنید، می توانید با خرید بازدید فوری، خرید ویو فوری، خرید فالوور ارزان بدون ریزش، به رشد صفحه خود کمک کنید. یکی از سایت های معتبر و فعال در زمینه ارائه خدمات اینستاگرامی کافه فالوور است که با همراه شدن با با آن می توانید به خواسته های خود در اینستاگرام جامه عمل بپوشانید.

نظرات