بیوگرافی ابراهیم زارعی بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما + عکس های جدید و سرنوشت

0

بیوگرافی ابراهیم زارعی بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما + عکس های جدید و سرنوشت

ابراهیم زارعی بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما کیست + عکس های جدید ابراهیم زارعی بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا علت کم کاری و غیبت در سینما و سرنوشت ابراهیم زارعی بازیگر سریال مدرسه ما چه شد و الان کجاست با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

راستین در سریال مدرسه ما

بیوگرافی ابراهیم زارعی بازیگر

ابراهیم زارعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۷۶ در تهران و دانش اموخته رشته گرافیک است که در با بازی در سریال مدرسه ما به شهرت رسید. او سالهاست که در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد و پس از بازی در سریال های «بزرگ مردکوچک»، سریال تلویزیونی «تکیه بچه‌ های محله» بسیار کم کار شده و به تازگی در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

این بازیگر در حال حاضر ۲۶ ساله است و در حال حاضر به عنوان مدیر تولید سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد

بیوگرافی ابراهیم زارعی بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما + عکس های جدید و سرنوشت

بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما کیست

ابراهیم زارعی بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما می باشد. که با بازی در سریال بزرگ مرد کوچک وارد حطیه بازیگری شد . او تاکنون در آثاری چون بزرگ مرد کوچک، تکیه بچه‌های محله فعالیت داشته است.

ابراهیم زارعی یکی از بازیگران نوجوان سینما و تلویزیون ایران است که که هم در سن جوانی بسر می برد و تا کنون در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

عکس جدید بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما

آقای زارعی در طول فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری، فقط در ۳ سریال مدرسه ما و بزرگ مرد کوچک و تکیه بچه‌ های محله بازی کرد و بنا به دلایلی از بازیگری کناره گیری کرده است. او همچنین در فیلم های روز ملاقات، یک داستان عاشقانه، مسافر ارغوان نیز نقش آفرینی کرده است

بازیگر نقش راستین در سریال مدرسه ما کیست

سوابق بازیگری

او در سریال مدرسه ما در نقش راستین خوش درخشید. راستین بچه درسخوان و مودب کلاس است که همیشه در کلاس نمره هایخوبی را می گیرد و بچه مثبت کلاس است

ابراهیم زارعی در فیلم آخرین تماس در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی سیدمحسن خرم دره در کنار بازیگرانی چون نظیر اردلان شجاع‌کاوه، سیامک اشعریون، لیلا بوشهری و مژگان ترانه خوش درخشید.

بیوگرافی ابراهیم زارعی بازیگر

او درباره ورود به بازیگری و سینما گفته: خیلی اتفاقی توی خیابون آقای پرویز شیخ هادی که کارگردان ابتدایی پروژه ی بزرگ مرد کوچک بودند من رو دیدند و پس از اون من اولین کارم رو آغاز کردم. اولین کار من سریال بزرگ مرد کوچک و دومم نیز غیرمحرمانه بود که کارگردان آن آقای مرحوم رسام بودند.

زارعی درباره اینکه آیا بازیگری را ادامه می دهد یا نه گفته: من نمیخوام به بازیگری ادامه بدم در آینده چون ضمانت شغلی نداره.

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات