جدیدترین استایل دخترانه با شلوار بگ شیک و لاکچری ۱۴۰۲ + راهنمای خرید شلوار بگ

0

استایل دخترانه با شلوار بگ : شلوار بگ یکی از شلوارهای ترند است .شلواری با استایل باز و راحت که مخصوص پوشیدن فصل بهار و تابستان و گرمای جدیدترین استایل دخترانه با شلوار بگ شیک و لاکچری ۱۴۰۲ + راهنمای خرید شلوار بگهواست. به همین جهت ما جدیدترین استایل های دخترانه و زنانه با این شلوار ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

استایل دخترانه با شلوار بگ

جدیدترین استایل دخترانه با شلوار بگ شیک و لاکچری ۱۴۰۲ + راهنمای خرید شلوار بگ

شلوار بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ها از کش استفاده شده است. در برخی از مدل‌ها دور مچ پا نیز از کش استفاده می‌شود. این شلوار‌ها کاملاً آزاد و راحت هستند و مخصوصا در فصل تابستان طرفدارن زیادی دارند. شلوار‌های راحتی منزل را می‌توان نوعی شلوار بگ حساب کرد.

شلوار بگ

شلوار بگ با چی ست میشه؟

ست شلوار با مانتو :

بسیاری از بانوان به ست لباس‌های هیپ هاپی و گشاد علاقه داشته و در کنار شلوار بگی از مانتو‌های گشاد و هودی‌های لش استفاده می‌کنند. اما توصیه ما این است که برای این نوع تیپ با شلوار بگ از مانتو‌های کوتاه و جلوباز استفاده کنید.

با کت :

گزینه دیگری که می‌تواند در کنار شلوار بگ استفاده شود، کت است. کت‌های نسبتاً کوتاه می‌تواند استایل مناسبی را در کنار شلوار بگ ایجاد کنند. استفاده از کت رسمی در کنار شلوار بگ می‌تواند انتخاب جذابی برای مراسمات رسمی باشد. یک شلوار گشاد مشکی با مانتوی کتی انتخابی بسیار راحت و جذاب برای موقعیت‌های مختلف است.

شلوار بگ با کت

کفش یکی از آیتم‌هایی است که تأثیر زیادی در استایل افراد داشته و با توجه به نوع پوشش باید بهترین مدل را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک استایل کلاسیک مردانه داشته باشید، می‌توانید به جای استفاده از کتانی از کفش یا بوت با شلوار بگ استفاده کنید. بوت چرم گزینه مناسبی برای شلوار‌های بگ است.اگر از شلوار بگ در کنار هودی و لباس‌های اصطلاحاً لش استفاده می‌کنید، می‌توانید از کفش‌های کتانی نیز استفاده کنید. کتانی‌های لژ دار و درشت انتخاب مناسبی برای ست شلوار بگ هستند.

کفش با شلوار بگ

ترکیب رنگ ها در مانتو های کوتاه و شلوار بگ تاثیر زیادی در زیباتر شدن استایل شما می گذارد.برای مثال با ترکیب شلوار بگ قرمز و یک مانتو کتی سورمه ای و یک کیف دستی زنجیری یک استایل زیبا و خاص خواهید داشت.ترکیب رنگ مانتو کوتاه خردلی با یک شلوار بگ شتری رنگ از ترکیب رنگ های بسیار عالی و زیبا است.حواستان در انتخاب رنگ لباس تان باشد. به این دلیل که میتواند استایل شما را زیبا و کامل ترکند.

رنگ شلوار بگ

شلوار بگی به دلیل گشاد بودن فرم پاهای شما را نشان نمی‌دهد. بنابراین شلوار بگ برای افراد چاق مناسب است و پوشیدن آن می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. بهتر است شلواری انتخاب کنید که بدون طرح و تیره‌رنگ باشند.همچنین پوشیدن شلوار بگی می‌تواند اندام افراد قدبلند را زیبا و متناسب نشان دهد. شما می‌توانید برای دوچندان کردن این زیبایی از شلوارهای طرح‌دار، رنگ روشن و کمربند پهن استفاده کنید. اگرچه شلوار بگ بیشتر مناسب افرادی با اندام درشت‌تر است اما اگر قد کوتاه و اندام لاغری دارید می توانید از مدل های کوتاه تر شلوار بگ، طرح های ساده و همرنگ با بلوزتان استفاده کنید.

شلوار بگ برای افراد چاق

رنگ شلوار بگ

استایل با شلوار بگ

مدل های شلوار بگ

راهنمای خرید شلوار بگ

همراه ما باشید

نظرات