ببینید: عکسهای جنجالی بدون حجاب بازیگران زن در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

0

ببینید: عکسهای جنجالی بدون حجاب بازیگران زن در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا، بازیگران ایرانی، بدون حجاب در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی حاضر شده است. برخی از بازیگران زن بدون حجاب در این مراسم حضور پیدا کردند که با حواشی زیادی همراه بود .

 

عکسهای جنجالی بدون حجاب بازیگران زن در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

عکس بدون حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

مجله حرف تازه، عکسهای حضور بدون حجاب بازیگران زن در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی که شامگاه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در جشن کارگردانان تئاتر برگزار شد. برخی از بازیگران زن از جمله افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا بدون حجاب در این مراسم حضور پیدا کردند که با حواشی زیادی همراه بود .

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا دو بازیگر ایرانی، بدون حجاب در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی حاضر شده است.

عکس بی حجابی افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

عکس بی حجابی افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

افسانه بایگان در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی بدون حجاب شرکت کرد

افسانه بایگان ، بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی ، بدون حجاب و با گوشواره‌ای با نشان شیر و خورشید شرکت کرد.

در هفته های اخیر چهره‌های دیگر از جمله کتایون ریاحی ، گلاب آدینه و پانته‌آ بهرام، در مناسبت‌های مختلف بدون حجاب ظاهر شده‌اند و مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای کتایون ریاحی و پانته آ بهرام به علت جرمِ کشف حجاب در ملا عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد.
خانم بایگان که پیشتر هم با جنبش زن، زندگی، آزادی همراهی و تصاویری از خود بدون حجاب اجباری منتشر کرده بود، روز یکشنبه در یک مراسم عمومی بدون اینکه شال یا روسری بر سر داشته باشد حضور یافت. او مدت هاست کشف حجاب کرده و بیشتر تصاویر شخصی منتشر شده در صفحه اینستاگرامش بدون حجاب می باشد.

گفتنی است، مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان ایران و همزمان با سالروز تولد ۶۶ سالگی این هنرمند سرشناس ایرانی برگزار شد.

افسانه بایگان که یکی از ستارگان سینمای ایران در دهه ۶۰ و ۷۰ به شمار می‌رفت و فیلم‌های او معمولا با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان فارسی زبان رو به رو می‌شد، تقریبا از ابتدای جنبش زن، زندگی، آزادی با اعتراضات زنان ایرانی همراهی کرده بود.

این بازیگر سرشناس ۶۱ ساله در این مدت چندین بار تصاویری از خود بدون حجاب اجباری به اشتراک گذاشته بود و حالا روز یکشنبه در مراسم تقدیر و نکوداشت آتیلا پسیان بدون حجاب حاضر شد.

عکس بی حجابی فاطمه معتمدآریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

عکس بی حجابی فاطمه معتمدآریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

فاطمه معتمدآریا، دیگر بازیگر سینمای ایران هم در این مراسم بدون داشتن حجاب اجباری حضور یافت و روی سن در کنار آتیلا پسیانی ایستاد. خانم معتمد آریا پیش از این هم در چندین مراسم بدون داشتن حجاب اجباری شرکت کرده بود.
فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۷ آبان ماه سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد.

این بانوی هنرمند کشورمان با نام اصلی سیمین از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که در خانواده ای هنر دوست متولد شد و فرزند چهارم این خانواده است و ذوق و شوق علاقه خانواده به هنر در وجود او هم ریشه دواند و او را به سمت دنیای هنر رهنمون ساخت.

پدر فاطمه معتمد آریا فرمانده ایستگاه آتشنشانی و فردی منظم و در عین حال مهربان بود.
فاطمه معتمد آریا در سنین جوانی و در حدود سال ۱۳۶۰ زندگی مشترکش را آغاز کرد و احمد حامد بازیگر و تهیه کننده همسر او است.
حاصل سالها زندگی مشترک فاطمه معتمد آریا و همسرش پسری به نام نریمان است.
فاطمه معتمد آریا فارغ التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است. او با شرکت در کلاس های موسیقی، نقاشی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به اجرای نمایش های عروسکی و تئاترهای کودکان در سراسر کشور پرداخت.

همکاری با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا و با صدا و سیما درزمینهٔ کارهای کودکان و تئاتر زنده و عروسکی از سوابق هنری اوست. شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک گردانی مجموعهٔ مدرسه موش ها در سال ۱۳۶۰ آغاز شد.

نظرات