نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه همآهنگ شبکه نسیم +‌زمان پخش و شرایط ثبت نام

1

نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه همآهنگ شبکه نسیم +‌زمان پخش و شرایط ثبت نام مسابقه هماهنگ

شرکت و ثبت نام در مسابقه همآهنگ شبکه سه سیما برای عموم آزاد است و همه میتوانند در مسابقه استعدادیابی هماهنگ شرکت کنند. در ادامه شرایط و نحوه شرکت در مسابقه استعدادیابی هم آهنگ شبکه نسیم تلویزیون همراه با سایت ثبت نام و قوانین و زمان ثبت نام و زمان پخش را بخوانید

مسابقه همآهنگ

مسابقه هماهنگ جدیدترین مسابقه شبکه نسیم و شبکه افق سیما محصولی از موسسه مأوا به تهیه کنندگی سید محمد صادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است که از سال ۱۴۰۰ تولید آن آغاز شده و از چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه نسیم در حال پخش است به زودی فراخوان برای شرکت در فصل جدید این مسابقه از سوی عوامل داده خواهد شد. جزییات دیگر مسابقه هم آهنگ پروژه جدید شبکه نسیم به زودی اعلام خواهد شد.

مسابقه همآهنگ آیتم‌های متنوعی دارد و روایتی تازه سرود و موسیقی بوده و علاقه مندان به موسیقی و خوانندگان جوان و افرادی که حرفه ای در رشته های مختلف موسیقی فالیت دارند، می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه استعدادیابی هم آهنگ روایتی تازه سرود و موسیقی به تهیه‌کنندگی سید محمد صادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی می بشد.
این برنامه از شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

امیریل ارجمند، فلورا سام، عباس غزالی و اشکان کمانگری به عنوان اعضای هیأت انتخاب در مسابقه همآهنگ حضور دارند.

هم‌آهنگ برنامه‌ای با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از سال ۱۳۹۹ و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است و طی یک‌ سال ‌و نیم گذشته گروه‌های مختلف سرود در کشور شناسایی و طی آن بیش از ۸۰۰ گروه پس از دریافت آثار ارزیابی شدند. پس از این مرحله گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان برگزار کردند.

گروه‌های برتر مرحله مقدماتی که مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند، در ادامه با حضور در استودیوی همآهنگ در حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

سایت ثبت نام مسابقه هماهنگ

سایت ثبت نام در مسابقه همآهنگ شبکه سه

پخش مرحله انتخابی برنامه تلویزیونی «همآهنگ» که روایتی تازه از سرود و موسیقی است، از چهارشنبه ۳۰ فروردین در شبکه‌های افق و نسیم آغاز می‌شود. آدرس سایت متعاقبا اعلام میشود تا بتوانید در این مسابقه استعداد خود را به نمایش بگذارید

شرایط نحوه شرکت مسابقه هماهنگ

بعد از شناسایی گروه‌های سرود، کار ارزیابی آثار آنها برای شرکت در مسابقه تلویزیونی انجام شده است. در این مرحله آثار بیش از ۸۰۰ گروه سرود از سراسر ایران، دریافت و مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دست‌اندرکاران برنامه، بعد از مرحله ارزیابی اولیه آثار، از گروه‌های برگزیده این مرحله، برای رقابت در مرحله مقدماتی دعوت بعمل آوردند. مرحله مقدماتی در مقیاس استانی برگزار شد. در این مرحله که در قالب «کارناوال کشوری» برگزار شد گروه‌های راه‌یافته، در چند استان با هم رقابت کردند.

برگزیدگان مرحله استانی هم به بخش رقابتی که در قالب برنامه تلویزیونی همآهنگ برگزار می‌شود، راه یافته‌اند. هیئت انتخاب، ۳۶ گروه را برای شرکت در این مرحله برگزیده است.

شیوه نمره دهی به اجرای گروه ها به این صورت است که داوران برنامه، نظرهای کلی خودشان را درباره اجرای گروهی که به روی صحنه رفته است مطرح کرده و در ۱۰ پارامتر متناسب با تخصص خود، کارنامه‌ای محرمانه برای آن اجرا صادر می‌کنند. مجموع نمره‌های هر کارنامه، یک نمره نهایی از ۱۰۰۰ است. در واقع هر داور بعد از اجرای هر گروه، به آن اجرا از ۱۰۰۰ نمره می‌دهد.

داوران در این مرحله با همکلاسی های اختصاصی خودشان برای نمره دادن مشورت می کنند.

همکلاسی‌های اختصاصی هر داور، عده‌ای از تماشاگران هستند که پشت سر آن داور نشسته‌اند و به محض مشورت خواستن، نظر خودشان را با نشان دادن یا نشان ندادن چراغ روشن اعلام می‌کند.

مجموع امتیازهای کارنامه‌ای چهار داور مسابقه، و میزان رای هیأت منصفه، گروه برتر را تعیین می‌کند. یکی از اعضای هیئت داوران، پرچم برنامه همآهنگ را به گروه برتر، که به مرحله بعدی راه پیدا کرده، اهدا می‌کند.

زمان پخش مسابقه هم آهنگ

برنامه هماهنگ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه افق و روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

1 دیدگاه در “نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه همآهنگ شبکه نسیم +‌زمان پخش و شرایط ثبت نام

  1. مبینا پوربافرانی گفت:

    سلام من لطفاً دعوت کنید تا عصر جدید
    کار هنری بارزین بلد هستم و
    طراحی چهره بلدم

نظرات