فیلم کامل لحظه اخراج یک خبرنگار توسط علیرضا دبیر در مازندران و واکنش ها را ببییند

1

فیلم کامل لحظه اخراج یک خبرنگار توسط علیرضا دبیر در مازندران و واکنش ها را ببییند

جنجال جدید علیرضا دبیر و اخراج یک خبرنگار از وسط جلسه انتخابات کشتی مازندران ! از حواشی جدید رئیس پر حاشیه فدراسیون کشتی ایران است که با واکنش های زیادی همراه بوده است.

اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر

فیلم اخراج خبرنگار توسط علیرضا دبیر در مراسم مجمع انتخابات هیأت کشتی استان مازندران که صبح روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ صورت گرفت، با واکنش های زیادی همراه بوده است. این کلییپ از ساعاتی پیش با واکنش های زیادی همراه شد. کاربران شبکه های اجتماعی نیز با کامنت ها و توئیت های خود به این حرکت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش نشان دادند و این حرکت او را ناپسندیده و زشت دانستند و برخی نیز او را مورد انتقاد قرار دادند.

در این ویدیو که در فضای مجازی وایرال شده، علیرضا دبیر در مراسم مجمع انتخابات هیأت کشتی استان مازندران که صبح روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ صورت گرفت، به یک خبرنگار می گوید: بیخود کردی این حرف را زدی! مگه من با شما شوخی دارم!

حالا ساعاتی پس از این حرکت آقای رئیس و اخراج و برخورد تند با یک خبرنگار حواشیه ای جدید برای ایشان درست شد. حسن یزدانی، کامران قاسمپور و محمد هادی ساروی چهره‌های شاخص حاضر در مجمع بودند.

گفتنی است، مجمع انتخابات هیأت کشتی مازندران ساعاتی پیش برگزار شد و در پایان و با رای گیری از اعضا مجمع «امید شایگان» با کسب ۱۶ رای به عنوان رئیس هیات کشتی استان مازندران انتخاب شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیات کشتی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز در مورد استانی انتخابات داشتیم که گل سر سبد کشتی کشور است. باید رئیس جدید برنامه کاری را دنبال کند که کسی در گذشته آن را انجام نداده است.

دبیر اعلام کرد: برای ارتقای سطح کشتی باید فضایی ایجاد شود که مازندران با کرمانشاه، خراسان و سایر استان‌های صاحب کشتی رقابت کند و کشتی در رقابت پیشرفت می‌کند. مربی که وزن کشتی گیران نونهال و نوجوانان را کم می‌کند در واقع خائن است و جایی در کشتی ندارد و هیات‌های کشتی باید برخورد جدی با مربیانی که کاهش وزن را انجام می‌دهند داشته باشند.

رئیس فدراسیون کشتی مازندران تاکید کرد: باید هیات کشتی مازندران بنحوی کار کند که تعداد مدال‌های طلا را بالا ببرند و باید این محیط برای ورزشکاران مستعد مازندرانی فراهم شود. تاسیس خانه‌های کشتی یک خیانت خاموش به کشتی کشور بود که موجب تعطیلی بسیاری از باشگاه‌های محلی در شهرها شد.

1 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه اخراج یک خبرنگار توسط علیرضا دبیر در مازندران و واکنش ها را ببییند

  1. هوشنگ گفت:

    دبیر دمد گرم خوب کاری کردی

نظرات