ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ +‌فیلم

24

سانسور نشده ببینید: حمید فرخ نژاد و توهین زننده به حضرت زهرا و امام زمان + [فیلم کامل واکنش آیت‌الله مومنی]

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ فیلم واکنش تند مومنی به حمید فرخ نژاد و توهینش به حضرت فاطمه زهرا را ببینید.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما در صفحه اینستاگرامش به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و امام حسین (ع) اهانت کرده که با واکنش کاربران همراه شد. این بازیگر هتاک هم اکنون به آمریکا رفته و پست هایی علیه نظام به اشتراک می‌گذارد و به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا و روضه های امام حسین و امام زمان نیز توهین کرده است.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اقدام بی شرمانه در اینستاگرامش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید:

حمید فرخ نژاد حضرت زهرا

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) با الفاظ رکیک +۱۸ +‌فیلم

فرخ‌نژاد تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در ادامه تصویری از یک سکانس می‌بینید که فرخ نژاد در حال برقراری دیالوگ با بازیگر مقابلش است.

فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) و اهانت به ساحت مقدس خانم فاطمه الزهرا با الفاظ رکیک +۱۸ از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی و توییتر فراگیر شده و مشخص شد وی به چیزی اعتقاد ندارد و مسلمان واقعی نیست . اهانت به اهل بیت و امام زمان و حضرت فاطمه الزهرا باعث خشم عاشقان حضرت زهرا (س) شده و درخواست برخورد شدید با این بازیگر شدند. توهین حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا چه بود

فیلم توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا یکی از جدیدترین گستاخی های این بازیگر در جهت خوش رقصی و روشن فکری او برای رسانه های ضدانقلابی است او که حالا خود را سرباز گوش به فرمان رضا پهلوی معرفی میکند در اینستاگرامش به مقدسات توهین کرد.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در حالیکه عکسی از روضه امام حسین ع و حضرت زهرا س را در پیج اینستاگرامش منتشر کرده، به حضرت زهرا اهانت کرده و عزاداری برای امام حسین و امامان را مورد انتقاد قرار داده است. فیلم توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا به یکی از بحث های توییتری داغ تبدیل شده است.

در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، آیت الله حسین مومنی با نقل روایتی از دعای حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیت (علیهم السلام) می‌گوید:

حمید فرخ نژاد در رابطه با حضرت زهرا و ائمه‌ی اطهار دین نداری نداشته باش، مرام و وجود داشته باش، ما نسبت به حضرت زهرا (س) تعصبی داریم که ایشان را ناموس خود بالاتر می‌دانیم.

در ادامه استاد حوزه علمیه خطاب به فرخ نژاد می‌گوید:

مشهور بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشانی که برای ضد انقلاب خوش‌رقصی می‌کنند خواهد گرفت.

برخی رسانه‌ها با تیتر حمید فرخ نژاد حدود ساعت ۸ صبح مجوز گرفت اشاره دارند به برگشت این بازیگر که این روزها نامش ورد زبان شده، بر روی پرده‌ی سینما… درواقع پروانه نمایش فیلم سینمایی «حدود ساعت ۸ صبح» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و بازیگری حمید فرخ نژاد صادر شد و احتمالا تابستان امسال اکران خواهد شد.

ویدئویی را که حمید فرخ نژاد درباره مردم ایران حرف میزند را ببینید:

هشتاد میلیون ایرانی فدای زن و بچه‌ام!

قابل ذکر است که اسفند ۱۳۹۶ در جریان اعتراضات گلستان هفتم حمید فرخ‌نژاد مشاهدات خود از اتفاقات را به همراه ویدئویی که از پنجره منزلش تهیه کرده بود به اشتراک گذاشت و از نیروی انتظامی قدردانی کرده بود و امروز به این شکل صحبت می‌کند. آدم نمی‌داند چه چیز را باید باور کرد!!!

حواشی

حمید فرخ‌نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون پیش از این نیز در نشیت فیلمی به امام زمان عج توهین کرده و با لفظ اهانت آمیز درباره امام زمان عج صحبت کرده بود. وی پس از مهاجرت و فرار از ایران با به اشتراک گذاشتن پست های سیاسی حالا پا را فراتر گذاشته و به اهل بیت توهین می کند.

آخرین بازیگری حمید فرخ‌نژاد قبل از فرار از ایران در سریال سقوط در نقش ک مأمور امنیتی بود. او همچنین در فیلم به رنگ ارغوان و لاتاری و ارتفاع پست بازی کرده بود. لاتاری که یادتان هست.

حمید فرخ نژاد بازیگر است و همزمان با اعتراضات نقش یک مأمور امنیتی را بازی می‌کرده و حالا با اتمام کار و دریافت دستمزد میلیاردی، به عنوان یک دیکتاتور در تلاش است با توهین به رهبری، جلوی پخش کار یک گروه چند ده نفره را بگیرد! او حالا هم نقش بازی می‌کند، تا آنطرف آب خریدار پیدا کند!

24 دیدگاه در “ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ +‌فیلم

  1. موسی گفت:

    همچین موجودات حرامی که مجهول النطفه هستند حیفه است آدم وقتشو در خصوص این موجودات به هدر بده
    خدایا شکر به کرم و بزرگواریت

  2. علیرضا گفت:

    این موجود نسبتاً آدم ارزش اینکه بخوام در موردش حرف بزنم رونداره وکوچیکترازاون چیزی هست که بخوادبه به ائمه توهین کنه،فقط از خدا وائمه میخوام وامیدوارم روزی برسه که عین سگ از کرده خودش پشیمون بشه،خیلی آدم باید پست وناچیزباشه که بخوادبه به ائمه توهین کنه،متاسفم واست حمید فرخ نژاد کثیف

  3. علی گفت:

    با آل علی هرکه درافتاد درافتاد…
    چنین پست فطرتی جاش مجالس شراب پهلویه

  4. میعاد گفت:

    بیچارگی از این بالاتر …..
    اگر واقعا جسارت کرده باشه
    خاک توی اون سرت

    روزی که مادرجانمان حضرت زهرا (س) برای شفاعت میان ، ما دلمون پر میکشه
    حالت تو توی اون لحظه مثل یک سگ پشیمان بلکه پست از سگ هستش
    شاسگول

  5. مریم گفت:
    4
    1

    سگ زرد برادر شغال،خخخ اینم مثل رژیم نجس پهلوی که دین ندارن..آتش پرست که دین نیست یه آیین مسخره اس

  6. حسن گفت:
    4
    1

    چی گفته چرا فیلمش نمیزارن؟
    حضرت فاطمه زهرا روخدا عذت داده هم تو این دنیا وهم در آخرت کی میتونه اون رو بی عذت کنه

  7. ابوعزرائیل گفت:
    4
    1

    یعنی خاک کف پای این شهید ارمنی جانی بت حیفه تو سر تو وامثال بی وجودایی مثل تو…میگن به سگ هرچی بیشتر بی محلی کنی پارس میکنه ،، حکایت توئه فرخ

  8. فرهاد گفت:
    3
    2

    تو از عزت و مقام اهل بیت همین بس که هزارو چهار صد سال اسمشون رو روی سرشون گذاشتن مردم تا الان،اخه تو که دو روز بعد از گور به گور شدنت اسمتو همه یادشون میره که نباید گ*بخوری

  9. سمیه گفت:
    6
    1

    آشغال

  10. لیانا گفت:
    4
    2

    من نمیدونم واقعا این کار رو کرده یا نه اما اگر کرده باشه یه شعر براش هست که میگه کِی شود دریا به پوز سگ نجس

  11. م گفت:
    11
    1

    حروم لقمه ی ولد …

  12. Off گفت:
    2
    8

    😁😁😁

  13. حمیدفرخ نژاد گفت:
    16
    1

    چرا متن توهین رو پخش نمیکنید؟

  14. mj گفت:
    37
    6

    خدادشمنان چهارده معصوم (ع) رولعنت کنه

  15. Nasrin گفت:
    44
    15

    وطن فروش و خودفروش بی شرف

  16. ناشناس گفت:
    46
    19

    فرخ نژاد بی شرف، بی ابرو، لجن تر از لجن، انشاالله هم در این دنیا و هم در آن دنیا رو سیاه و‌ همنشین یزید بشی هزاران بار هر روز بری در لجن و دربیای باز هم کمه. بیشرف

  17. مرضیه گفت:
    43
    15

    خدا لعنتش کنه،بی لیاقت منافق…..
    تمام این کارهاشون رو می بینیم ولی هنوز هم برای تولید فیلم از این جور کفتارها استفاده میکنیم ……..چرا؟؟؟؟

  18. برقاتل حضرت زهرا لعنت گفت:
    53
    12

    کاری به سیاست ندارم اما کسی که به اهل بیت توهین کنه حروم*ادست

  19. بینام گفت:
    42
    11

    پول مفت و بیت المال مملکت و که بدی به این آخرش همین میشه دیگه حیف اون پول به سگ میدادن به اینا ن

  20. جانا گفت:
    23
    18

    بار ها گفتم این کفترا که میرن رو گنبدا خراب کاری میکنن رو به اماکن مقدس راه ندید به امامان و مقدسات توهین میکنن ای فرخ نژاد و امثال اون هم از همین کفترا تقلید میکنن بیشرفا

  21. ایرانی گفت:
    48
    19

    شرافت که نباشه میشی هتاک به اهل بیت درست مثل بهایی های کثیف

  22. نازی گفت:
    69
    14

    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد

  23. ح ملکی گفت:
    52
    13

    از این بیرشرفای وطن فروش غیرازین انتظارنمیره اصلا نبایداسم حضرت زهرا روبه زبون کثیفش بیاره رفته پشت آمریکاقایم شده توهین میکنه جرات داره بیادایران توهین کنه مردم ازوسط جرش بدن…مابه مادرمون حضرت زهرا تعصب خاصی داریم.

  24. لقمان گفت:
    63
    16

    بی شرف
    کسی به حضرت زهرا جسارت کند
    نمیذارم زنده بمونه
    ابولؤلؤ

نظرات