فیلم جنجالی سجده شرم آور هواداران امیر تتلو به پای این خواننده را کامل ببینید !!

0

فیلم جنجالی سجده شرم آور هواداران امیر تتلو به پای این خواننده را کامل ببینید !!

سجده هواداران امیر تتلو به پای این خواننده با واکنش ها زیادی همراه بوده و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است

هواداران امیر تتلو در اقدامی شرم آور و احمقانه به پای این خواننده سجده کردند که با واکنش ها زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است و مورد انتقاد قرار گرقته است.

فیلم سجده هواداران امیر تتلو

انتشار ویدیو کلیپ کوتاهی از سجده طرفداران و هواداران امیر تتلو جلوی پای این خواننده که نشان می دهد تعدادی هوادار و طرفدار این خواننده رپ که به تتلیتی ها مشهور هستند پیش پای او سجده می کنند، در حالیکه لباس متحد الشکل و هماهنگ با عکس اثر انگشت بر تن دارند که در ویدئوی زیر می بینید:

واکنش ها

برخی کاربران می گویند که حتما نمایش سجده طرفداران امیر تتلو بخشی از موزیک ویدئوی جدید امیر تتلو بوده و برخی نیز می گوید برای خودنمایی بیشتر است تا حاشیه جدید درست کنند. هنور خود امیر تتلو درباره این حرکت هوادارانش توصیحی نداده و واکنش نشان نداده است.

امیر تتلو خواننده ایرانی که پرحاشیه است در حال حاضر در ترکیه اقامت دارد و مقیم ترکیه می باشد.

طرفداران امیر تتلو همیشه دو آتیشه بودند و نام خود را تتیلیتی ها گذاشتند و بسیار نسبت به خواننده محبوبشان تعصب دارند.

امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.
امیر تتلو در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در محله مجیدیه تهران با اصالتی آذری و در یک خانوادهٔ ۵ نفره زاده شد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند و امیر با توجه به وضع مالی خانواده‌اش، از نوجوانی کارگری کرده‌است. او دو خواهر بزرگ‌تر از خود نیز دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و گاهی نیز در یک سوپرمارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو، دیپلم ریاضی است.

نظرات