استایل رسمی و شیک هادی چوپان در مراسم خاکسپاری خلیل عقاب در شیراز

0

تصاویری از تیپ و استایل رسمی و شیک هادی چوپان در مراسم خاکسپاری خلیل عقاب در شیراز پربازدید شد.

استایل رسمی و شیک هادی چوپان در مراسم خاکسپاری خلیل عقاب در شیراز

استایل رسمی و شیک هادی چوپان در مراسم خاکسپاری خلیل عقاب در شیراز

حرف تازه: تصاویری استایل رسمی و شیک هادی چوپان در مراسم خاکسپاری خلیل عقاب در شیراز پربازدید شد.

پیکرخلیل عقاب با حضور ورزشکاران و شهروندان و مسئولان در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.صبح دوشنبه ۴ اردیبهشت پیکر مرحوم خلیل طریقت‌پیما، پهلوان شیرازی که نامش در گینس ثبت شده است، پس از تشییع، در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از ورزشکاران باستانی‌کار، پیشکسوتان عرصه ورزش و مسئولان و مردم از زورخانه پهلوان خلیل عقاب و با برگزاری مراسمی ویژه، آغاز شد، پس از انجام برنامه ورزشی توسط جمعی از باستانی‌کاران، مداحی و نوحه‌خوانی انجام شد.

عکس هادی چوپان در مراسم تشییع و خاکسپاری خلیل عقاب در شیراز

هادی چوپان (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

پیش از این، مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با شگفتی‌سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم المپیا شد.

تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از هادی‌ چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان، هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت. هادی چوپان بزرگ‌ترین بدنساز تاریخ ایران است

نظرات