فیلم کامل توهین وقیحانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و واکنش آیت الله مومنی را ببینید

1

فیلم کامل ماجرای توهین وقیحانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و واکنش آیت الله مومنی را ببینید

ویدئوی سانسور نشده توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا + [فیلم واکنش آیت‌الله مومنی] توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا

فرخ‌نژاد تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در ادامه تصویری از یک سکانس می‌بینید که فرخ نژاد در حال برقراری دیالوگ با بازیگر مقابلش است.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اقدام بی شرمانه در اینستاگرامش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید:

به تازگی توهین حمید فرخ نژاد بازیگر منفور و ضد انقلاب به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و مقدسات اهل بیت و امام حسین (ع) و امام زمان در صفحه اینستاگرامش بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و با واکنش های زیادی همراه بوده و باعث حواشی شده و او به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است آیت الله مومنی پاسخ کوبنده ای به این بازیگر هتاک داده است جزئیات و ماجرای کامل را در مجله حرف تازه بخوانید.

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س)

در پی توهین کثیف و بی‌شرمانه حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران به ساحت مقدس حضرت‌زهرا (س) و مقدسات در صفحه اینستاگرامش با واکنش آیت الله مومنی مواجه شده و از ایشان پاسخ کوبنده ای را به این بازیگر داده اند. ویدئو واکنش آیت الله مومنی به توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و مقدسات اهل بیت در زیر ببینید:

ویدئوی سانسور نشده توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا + [فیلم واکنش آیت‌الله مومنی]

آیت الله حسین مومنی

آیت الله حسین مومنی ییکی از وعاظ و رحانیون شیعه است که سخنرانی های زیادی مراسمات مذهبی در هیات ها و مساجد انجام می دهد و بسیار معروف است ایشان با نقل روایتی از دعای حضرت فاطمه (س) برای مسلمانان خطاب به حمید فرخ‌نژاد بازیگر هتاک می گوید: دین نداری نداشته باش، مرام و وجود داشته باش، ما نسبت به حضرت‌زهرا(س) تعصبی داریم که ایشان را ناموس خود بالاتر می دانیم

در ادامه استاد حوزه علمیه خطاب به فرخ نژاد می‌گوید:

مشهور بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشانی که برای ضد انقلاب خوش‌رقصی می‌کنند خواهد گرفت.

جزئیات

فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیت و حضرت فاطمه سلام الله علیه مدتی است که در آمریکا بسر می برد و با دشمنان انقلاب و اسلام هم کاسه شده و همدست ایادی دشمن است. او پس از مهاجرت به امریکا با حواشی زیادی مواجه شده و به طور کلی بازیگری را کنار گذاشته است.
فرخ نژاد بازیگر مشهور سینما هم اکنون به همراه پسرش در امریکا زندگی می کند و سالهاست از همسرش جدا شده است. او پس از انتشار پست سیاسی علیه نظام و در حین پخش سریال سقوط مشخص شد که از ایران خارج شده است او در مهر ماه ۱۴۰۱ ایران را برای همیشه به مقصد امریکا ترک و در ۲۴ آذر ماه چهره واقعی خود را با پست انتقادی علیه نطام علنی کرد

حمید فرخ‌نژاد بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در آبادان است. قد او ۱۸۸ سانتی متر می باشد.
وی تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. او ۶ برادر و ۴ خواهر دارد. پدر مرحومش نیز، ناخدای لنج بود. حمید فرخ‌ نژاد تا ۹ سالگی به همراه خانواده اش در آبادان زندگی میکرد اما پس از شروع جنگ، به ماهشهر نقل مکان کردند. در دوران دبیرستان نیز در سربندر زندگی میکردند.

1 دیدگاه در “فیلم کامل توهین وقیحانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و واکنش آیت الله مومنی را ببینید

  1. ناشناس گفت:
    2
    2

    حمید فرخ نژاد برو فیلم پوست موز نگاه کن تا متوجه بشی

نظرات