ساعت کار مدارس فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص شد (بعد از تعطیلات عید فطر)

0

ساعت کار مدارس فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص شد (بعد از تعطیلات عید فطر)

تغییر در ساعت کاری مدارس فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ بعداز تعطیلات عید فطر ۱۴۰۲ ساعت شروع به کار مدارس و دانشگاه ها فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ بعد از پایان تعطیلات عید فطر امسال (۱۴۰۲) را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

تغییر ساعت کاری مدارس فردا دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 بعد از تعطیلات عید فطر

تغییر ساعت کاری مدارس فردا دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ بعد از تعطیلات عید فطر

بعد از تعطیلات عید فطر (۱۴۰۲) ساعت کاری روزهای عادی برای مدارس طبق روال قبل و از ساعت ۷:۳۰ صبح خواهد بود.

جزئیات

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: منطبق با تصویب‌نامه یادشده، ساعت شروع فعالیت آموزشی در مدارس با توجه به اینکه کلاس‌ها برقرار و فعالیت آموزشی ادامه دارد نیز برای نوبت صبح در مقاطع تحصیلی متوسطه ۷:۳۰ و برای مقاطع ابتدایی ساعت ۸:۰۰ خواهد بود.

میرصفدری با اشاره به تداخل شروع کار ادارات و مقطع ابتدایی که دولت در تبصره ۱ این مصوبه پیش بینی کرده است؛ افزود: والدینی که هر دو شاغل در دستگاه‌های اجرایی هستند و فرزند پیش دبستانی و دبستانی دارند؛ یک نفر از والدین می‌تواند به صورت شناور در ساعت کاری خود و با هماهنگی که با دستگاه مربوطه به صورت شناور کار خود را شروع و در محل کار حاضر شود.

همچنین ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات استان از فردا از ۷ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.

او افزود: در روز‌های پنج شنبه نیز از ساعت ۷ تا ۱۳ ادارات فعالیت خواهند داشت. ناصری با اشاره به برنامه تغییر ساعت کاری ادارات در ایام گرم سال که پیک مصرف انرژی را به همراه دارد، اظهار کرد: از نیمه خرداد و با اوج گرما ساعت کاری ادارات احتمالاً تغییر می‌کند.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس استان پس از تعطیلات عید سعید فطر در تمامی دوره‌های تحصیلی از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود.

نظرات