مشیما علمی شرکت کننده برنامه تی ان تی کیست +‌فیلم واکنش به شوخی زشت حامد آهنگی

0

مشیما علمی شرکت کننده برنامه تی ان تی کیست +‌فیلم واکنش به شوخی زشت حامد آهنگی

مشیما علمی کیست

ویدئوی منتشر شده از مشیما علمی شرکت کننده برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی که در واکنش به شوخی حامد آهنگی توضیحانی داده و گفته من ناراحت نشدم و مشکل بیان من مورد ناراحت کننده ای نیست است .

مشیما علمی شرکت کننده برنامه تی ان تی کیست +‌فیلم واکنش به شوخی زشت حامد آهنگی

فیلم واکنش شرکت کننده برنامه تی ان تی به شوخی زشت حامد آهنگی

مشیما علمی شرکت کننده برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی که در واکنش به شوخی زشت حامد آهنگی توضیحانی داده و گفته من ناراحت نشدم و مشل بیان من مورد ناراحت کننده ای نیست است .

این دختر جوان که در قسمت جدید این برنامه حضور داشت. یک ویدئو به شوخی خبرساز حامد آهنگی با خودش واکنش نشان داد.

فیلم واکنش مشیما علمی شرکت کننده برنامه تی ان تی به شوخی زشت حامد آهنگی

همچنین ببینید: فیلم جنجالی شوخی توهین آمیز حامد آهنگی با دختر جوان و تمسخر او در برنامه تی‎ان‌تی

مشکل بیان و گفتاری چیست

تلفظ نوک زبانی به عنوان یک مشکل بیان و گفتاری در نظر گرفته می‌شود و این امر به این معنا است که مشکل حرف زدن کودک و تولید صداهای خاص هیچ گونه دلیل مشخصی ندارد. در بخش زیر به برخی از دلایلی که ممکن است در نوک زبانی صحبت کردن افراد نقش داشته باشد اشاره می‌کنیم:

فرد در دوران کودکی این صداها را به صورت نادرست یاد گرفته است و باید مجدداً نحوه تلفظ صحیح آنها را یاد بگیرد.
فرد مشکل انطباق فک دارد.
فرد با مشکل لکنت زبان یا زبان بنددار متولد شده است که در این حالت زبان به صورت نسبی به سقف دهان می‌چسبد و حرکت آن را محدود می‌‌کند.

درصد مواردی که نه دلیلی برای آنکه کودک در هنگام صحبت کردن به لحاظ قرار دادن زبان خود در حالت مناسب به مشکل بر بخورد وجود ندارد اما جای هیچ گونه نگرانی نیست و خبر خوب این است که حتی در این موارد نیز می‌‌توان به کودک کمک کرد.
گفتنی است،برنامه تی ان تی به کارگردانی حامد آهنگی برای پخش در نمایش خانگی تولید شده است. حامد آهنگی پس از تجربه موفق در شب آهنگی، حالا با برنامه تی ان تی در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و مخاطبان را با اجرای شاد خود غافلگیر کرده است. یوسف تیموری و عباس جمشیدی فر بازیگران کشورمان مهمان اولین قسمت این برنامه بود.

نظرات