فیلم کامل زندگی پس از زندگی محسن حسنوند پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ببینید

0

فیلم کامل زندگی پس از زندگی محسن حسنوند در قسمت شکار برنامه زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد که درباره شکار کردن حیوانات بود و در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه دانلود کامل و تماشای آنلاین زندگی پس از زندگی شکار فصل چهارم تجربه گر محسن حسنوند به نام شکار در این صفحه قرار دادیم

فیلم کامل روایت وحشتناک محسن حسنوند در زندگی پس از زندگی ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ قسمت 28

فیلم کامل زندگی پس از زندگی محسن حسنوند پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ببینید

محسن حسنوند تجربه گر مرگ بوده که قسمت شکار زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ مهمان فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی در بیست و ششمین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ بود و درباره شکار کردن حیوانات آتش و و اتفاقای افتاد که به کما رفت و جدا شدن روح از بدن و عالم برزخ گفتگو کرد. او در دی ماه ۱۴۰۰ در یک تصادف که به قصد ماهیگیری با برادرش بهروز و دوستانش راهی شده بود با یک تریلی تصادف می کند و به کما می رود و این آغاز اتفاقاتی شد برایش در عالم برزخ و در کما رخ داد.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

دانلود کامل زندگی پس از زندگی شکار پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

دانلود کامل قسمت ۲۸ زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ از تلوبیون و شبکه ۴ ببینید

بیوگرافی محسن حسنوند تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

آقای محسن حسنوند معروف به محسن شکار ۲۸ سال سن دارد و متولد الشتر می باشد. متاهل است و یک دختر دارد. او قبل از تصادف شکارچی بود و حالا بیکار است.  محسن حسنوند هم اکنون ساکن یکی از روستاهای الشتر می باشد

💠بیشتر بخوانید : فیلم کامل روایت تکان دهنده باقر حسین زاده در زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

معرفی برنامه

زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.
هر فصل از این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.
تا کنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.
قسمت قبل را در لینک زیر تماشا کنید:

نظرات