بهترین ایده های زیبا سازی آشپزخانه با برچسب

1

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خونه‌ای هستش و همه آدم‌ها حساسیت خاصی نسبت‌به زیبایی و شیک بودن آشپزخانه دارن. شاید با خودتون فکر کنید برای این‌که آشپزخانه زیبا به‌نظر برسه حتماً باید هزینه‌های زیادی براش انجام بدین ولی شما می‌تونید با هزینه کمی خیلی راحت با استفاده از برچسب کاری کنید که آشپزخونه تون خیلی شیک و مدرن به‌نظر برسه.حالا ما می‌خوایم توی این مقاله انواع برچسب‌های آشپزخانه و مزایا و معایب اون‌ها رو براتون توضیح بدیم اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این موضوع به دست بیارید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 برچسب آشپزخانه

 انواع برچسب‌های آشپزخانه

برچسب‌های آشپزخانه به‌طورکلی به سه دسته تقسیم می‌شوند که شامل برچسب‌ کابینت، برچسب بین کابینتی و برچسب تزیینی هستن.که میزان کاربرد و استفاده برچسب کابینت و برچسب بین کابینتی نسبت‌به برچسب تزیینی خیلی بیشتره ما در ادامه به توضیح هر کدوم این موارد می‌پردازیم و مزایا و معایب اون‌ها رو که تقریباً ویژگی‌های مشترکی دارن براتون بیان می‌کنیم.

 برچسب کابینت چیست؟

برچسب کابینت در واقع یک نوع کاغذ دیواری هستش اما برای سطح رویی کابینت ها استفاده می‌شه. این برچسب‌ها رنگ و طرح‌های مختلفی دارند و می‌تونید از اون در کابینت‌های مختلف مثل ام دی اف، فلزی، هایگلاس و…استفاده کنید. این برچسب‌ها اگه به‌درستی نصب شوند گاهی آن‌قدر جلوه طبیعی به کابینت‌ها می‌دهند که به‌راحتی نمی‌توان برچسب بودن آن‌ها را تشخیص داد. البته نصب این برچسب بر روی دیگر وسایل آشپزخانه مثل یخچال، لباس‌شویی، فریزر و… هم کاربرد داره.اکثر برچسب‌های کابینت که در بازار هست از نوع قابل شستشو هستن اما برچسب‌های غیر قابل شستشو هم در بازار موجود است که ما به شما توصیه می‌کنیم برچسب‌های قابل شستشو رو خریداری کنید چون به راحتی می‌تونید کابینت‌های خودتون رو تمیز کنید و نگران خراب شدن آن نباشید چون طول عمر بیشتری دارند.برای خرید این محصول با بهترین قیمت و کیفیت می‌تونید به سایت روبینزو مراجعه کنید.

برچسب کابینتی

 مزایای برچسب کابینت

قیمت مناسب: یکی از اصلی‌ترین مزایای برچسب کابینت قیمت اون هستش چون تعویض کابینت‌ها معمولاً هزینه بالایی دارد و شما می‌تونید با هزینه خیلی کمتری از این برچسب‌ها استفاده کنید.

طرح‌ها و رنگ‌های مختلف: شما می‌تونید با برچسب کابینت هر طرح و رنگی که دوست داشتید رو انتخاب کنید و مثل انتخاب کابینت قدرت انتخاب شما محدود نیست.

نصب آسان: برچسب کابینت به‌راحتی نصب می‌شه و شما می‌توانید با انجام چند مرحله ساده به‌راحتی برچسب رو بر روی کابینت یا وسیله دلخواهتون نصب کنید.

قابل شستشو و ضد آب بودن: همون‌طور که گفتیم اکثر برچسب‌های کابینت قابلیت شستشو دارن و شما بدون هیچ نگرانی می‌تونید این برچسب را تمیز کنید.

 معایب برچسب کابینت

اول این‌که این برچسب‌ها نسبت‌به کابینت طول عمر کمتری دارند و مورد بعدی در صورت نصب اشتباه می‌تونه ظاهر کابینت شما رو زشت کنه.

 برچسب بین کابینتی

برچسب بین کابینتی نوعی دیوارپوش ساده ست که از یک لایه نازک یا ضخیم تشکیل شده و به وسیله چسب پشت آن بر روی سطوح می‌چسبد برچسب بین کابینتی جایگزین کاشی بین کابینتی هست و به ‌همین دلیل طرح و رنگ‌های اون به کاشی بین کابینتی شبیه هست و چون اجرای طرح‌ها و مدل‌های مختلف بر روی برچسب بسیار آسان‌تر از اجرای بر روی سرامیک هست این برچسب طرح‌ها مدل‌های گسترده‌تری نسبت‌به کاشی داره.

برچسب بین کابینتی

 مزایای برچسب بین کابینتی

نصب آسان: برچسب بین کابینتی هم دارای ویژگی نصب آسان است و شما به‌راحتی با رعایت نکاتی ساده می‌تونید این برچسب را تو فضای بین کابینتی خودتون نصب کنید.

طرح‌ها و رنگ‌های گسترده: همون‌طور که گفتیم برچسب بین کابینتی نسبت‌به کاشی های بین کابینتی تنوع بیشتری دارند و قدرت انتخاب شما موقع خرید این برچسب محدود نیست.

قابلیت نسوز بودن: در بعضی از برچسب ها این قابلیت وجود دارد و اگر می‌خواهید از این برچسب در نزدیکی اجاق گاز استفاده کنید می‌تونید از برچسب‌های نسوز استفاده کنید و نگران خراب شدن آن‌ها نباشید.

قیمت مناسب: این مهم‌ترین دلیل برتری برچسب بین کابینتی از کاشی بین کابینتی است و شما می‌تونید با هزینه بسیار کمتری نسبت‌به کاشی آن را تهیه کنید.

قابلیت شستشو و ضدآب بودن: برچسب بین کابینتی دارای قابلیت شستشو است و بدون ترس از خراب شدن می‌تونید این برچسب رو شستشو و تمیز کنید.

 معایب برچسب بین کابینتی

اول این‌که طول عمر کمتری نسبت‌به کاشی بین کابینتی دارن مورد بعدی درصورتی‌که این برچسب اشتباه نصب کنید می‌تونه ظاهر آشپزخانه شما را زشت کند.

 برچسب های تزیینی آشپزخانه

برچسب ها استیکرهای تزیینی لایه نازکی هستن که از PVC تشکیل شده اند.لایه نازک این برچسب می‌تونه طرح دلخواه شما باشه و از او برای تزیین یا راهنمایی قرار گرفتن وسایل آشپزخانه استفاده کنید.شما می‌تونید از این برچسب بر روی کابینت، یخچال، سرامیک های بین کابینتی و… استفاده کنید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را به بهترین ایده‌های زیباسازی آشپزخانه با برچسب آشنا کنیم و برچسب کابینت، برچسب بین کابینتی و برچسب تزیینی رو براتون توضیح دادیم. اگر قصد خرید برچسب هارو دارید سایت‌های محدودی این برچسب‌های کاربردی رو با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌کنن شما می‌تونید با مراجعه به سایت روبینزو طرح‌های مختلف این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

1 دیدگاه در “بهترین ایده های زیبا سازی آشپزخانه با برچسب

  1. مهراد محمودی گفت:

    سلام بعد از نصب این برچسب های یه موقع بخوایم عوض کنیم رنگ برچسب رو قابل کندن هست یا تخریب میشه کابینت؟

نظرات