مدل های جدید دسته گل عروس ۲۰۲۳ + نکات مهم در انتخاب و خرید دسته گل

0

دسته گل عروس : خرید تاج گل و دسته گل عروس از دیرباز در مراسم عروسی همراه عروس بوده و یکی از ملزومات این مراسم محسوب می شود و انتخاب مناسب آن باعث کامل شدن ظاهر عروس می شود. به همین دلیل ما مدل های جدید دسته گل عروس همراه راهنمای انتخاب آن ویژه ۲۰۲۳ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دسته گل عروس

مدل های جدید دسته گل عروس ۲۰۲۳ + نکات مهم در انتخاب و خرید دسته گل

انواع دسته گل عروس :

دسته گل کوچک :

این مدل دسته گل عروس به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند و عروس می تواند آن را تنها با یک دست جابجا کند از پرطرفدارترین مدل های دسته گل می باشد.

آبشاری :

یکی از مدل های کلاسیک و سنتی دسته گل عروس ، دسته گل هایی است که با مدل آبشاری دیزاین می‌شوند .از نظر ظاهری دسته گل های مدل آبشاری در عین ظاهری ظریف وزیبا قرارگیری گل ها در کنار یکدیگر تزیین پیچیده‌ای دارند به طوری که گل ها باید طوری کنار هم قرار بگیرند که شیب ملایمی داشته باشند.

انواع دسته گل عروس

گل کارمن رز :

دسته گل کارمن رز یا ترکیبی یکی از زیباترین و محبوب ترین سبک دسته گل عروس به شمار می رود و در انواع مدرن دسته گل ها قرار می گیرد .این مدل از ترکیب گلبرگ های جدا شده صدها گل و ایجاد یک گل رز بزرگ ایجاد می شود.به دلیل وقت زیادی که صرف آماده کردن این نوع دسته گل می‌شود از نظر قیمتی گران می باشند.

دستبندی :

نوع دیگری از دسته گل می باشد که کش تزیین شده‌ای به آنها متصل است که همانند دستبند به دوره مچ عروس بسته می شود.از این نوع دسته گل باید در مواردی که لباس عروس ساده است ، استفاده شود.

راهنمای انتخاب دسته گل عروس

نکات مهم در انتخاب دسته گل :

با توجه به اینکه تعداد زیادی گل وجود دارد و انتخاب از بین آنها ممکن است دشوار باشد ، بنابراین توصیه می‌شود که این تاکتیک ساده را برای انتخاب گل برای دسته گل عروس دنبال کنید. گل هایی را انتخاب کنید که از نظر ارزش احساسی ، فصل و ظاهر مناسب باشند،برای مثال در فصل بهار، می توان از گل های لاله و نرگس، کوکب،(ارکیده که برای مراسم های تجملی استفاده می شود)،در فصل تابستان از گل رز، (گل صدتومانی که از نظر قیمت بسیار گران می باشد) و گل نرگس درختی می توان استفاده کرد. در فصل پاییز از (گل آلسترومریا که شبیه گل های شیپوری و نرگس است) و همچنین از گل داوودی و گل زبان در قفا هم می توان استفاده نمود. در فصل زمستان هم می توانید از گل شیپوری و یا گل یاسمن استفاده کرد.در صورتی که موفق به انتخاب هیچ گل متناسبی نشدید ، گل رز را انتخاب کنید . زیرا این گل برای نوع جشنی مناسب است.در صورتی که عروس جثه ظریفی داشته و ریز نقش است نباید از دسته گل هایی که در اندازه های بزرگ تزیین می شوند ، استفاده شود.زیرا در این صورت در هنگام عکاسی از عروس و داماد ، عروس در پشت دسته گل پنهان مانده و باعث می شود که مدل لباس عروس ، آرایش و زیورآلات مشخص نشوند.استفاده از گل هایی که دارای گرده زیادی بوده و ممکن است این گرده ها بر روی لباس عروس پخش شوند و یا ایجاد حساسیت کنند نیز مناسب نیست.

نکات مهم خرید دسته گل

نکات انتخاب دسته گل باتوجه به عروس :

از نکاتی که باید هنگام انتخاب دسته‌گل عروسی به آن‌ها توجه کنید، یکی این است که باید دسته‌گلی را انتخاب کنید که سایز آن با سایز بدن‌تان هماهنگی داشته باشد. اگر خیلی بلندقد نیستید نباید دسته‌گلی بلند را در دست بگیرید، اگر هم بلندقد هستید نباید دسته‌گلی کوتاه انتخاب کنید.همچنین اگر لاغر هستید باید به‌دنبال انتخاب و خرید دسته‌گل باریک و جمع‌وجور باشید، اما اگر لاغر نیستید و توپر هستید بهتر است در پی خرید دسته‌گل نسبتاً بزرگ باشید.نکته‌ی دیگر آن که باید سایز دسته‌گل با سایز لباس عروس متناسب باشد. یعنی علاوه بر آن که باید دسته گل عروسی در تطابق با قد عروس‌خانم باشد، باید دسته گل تناسبی راضی‌کننده با لباس عروس داشته باشد.لباس‌عروس‌هایی که به بدن می‌چسبند و به‌اصطلاح جذب هستند ممکن است با دسته‌گل‌های بزرگ سازگار نباشند. برای این لباس‌ها دسته گل باریک بگیرید؛ اما لباس‌هایی که در قسمت پایین‌تنه چین زیادی دارند بهتر با دسته‌گل بزرگ و پهن سازگار می‌شوند.

مدل دسته گل با لباس عروس

دسته گل رنگی

دسته گل رز

رنگ گل عروس

مدل های دسته گل عروس

دسته گل گرد

همراه ما باشید

نظرات