زمان پخش و تکرار سریال سرجوخه از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال سرجوخه از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سرجوخه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سرجوخه

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر امنیتی،پلیسی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول در آبان ۱۴۰۰ ازشبکه سه سیما پخش شد و مخاطبان فراوانی داشت. تا جایی که قرار شده مجدد از ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه تماشا پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به آرش آصفی،حمیدرضا محمدی،سامان صفاری،هژیرسام احمدی،نیلوفر کوخانی،نازنین کیوانی،قربان نجفی،عبدالرضا نصاری،علی اوسیوند،حبیب دهقان‌نسب،سوتلانا سوپیلنیاک،علیرضا جلالی‌تبار و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده روایت دو قصه دو فرد در دو جبهه سیاسی یکی طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگر جاسوسی سایبری بریتانیا، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند…

به گفته سازندگان این اثر مخاطبان با تماشای سرجوخه می‌توانند شاهد فضایی متفاوت باشند. همچنین بخش‌هایی از سریال در کشورهای خارجی به تصویر کشیده شده است. محور اصلی، قصه‌ای اجتماعی امنیتی است. البته تولید چنین آثاری همیشه مورد توجه مردم قرار گرفته است. به همین دلیل بینندگان تلویزیون به دنبال تماشای چنین آثاری هستند، زیرا نه تنها آنها را سرگرم می‌کند، بلکه اطلاعات هم در اختیارشان می‌گذارد تا متوجه شوند نیروهای امنیتی تا چه میزان زحمت می‌کشند تا امنیت کشور حفظ شود.

سریال سرجوخه از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال سرجوخه از شبکه تماشا

این سریال ۱۸ قسمتی از شنبه هرشب از ۳۲ فروردین ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به پیام احمدی‌نیا،حمیدرضا هدایتی،نیلوفر شهیدی،سیاوش گرجستانی،افسانه کمالی،شهاب عباسیان،فرزین حاجیلو،صالح صارمی،مریم وحیدزاده… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات