ببینید‌|‌ تصاویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از تهران در ۵۰ سال آتی / شوکه می شوید !!

0

ببینید‌|‌ تصاویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از تهران در ۵۰ سال آینده / شوکه می شوید !! عکس های هوش مصنوعی از تهران در ۵۰ سال آینده با واکنش های زیادی همراه بوده است.

 

تصاویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از تهران در 50 سال آینده / شوکه می شوید !!

تصاویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از تهران در ۵۰ سال آتی / شوکه می شوید !!

اخیرا کاربری به نام کیوان حسین‌وند کاربری از هوش مصنوعی خواسته شد تا عکسی از تهران در ۵۰ سال آینده بازسازی کند و نتیجه این تصاویری شد که در زیر صفحه می بینید:

ببینید‌|‌ تصاویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از تهران در 50 سال آینده / شوکه می شوید !!

این تصاویر با عنوان تهرانِ ۵۰ سال توسط هوش مصنوعی ارائه شده است: تهرانی که احتمالا درگیر یک زلزله و خشکسالی خواهد بود

تصاویر بهت‌آور از تهران در پنجاه سال آینده که خبرهای خوبی نمی دهد و حکایت از جنگ و خشکسالی دارد.

البته این مطلب فقط جنبه سرگرمی دارد و هوش مصنوعی نیز یک ابزار ساخت دست بشر است و قابلیت استناد ندارد.

لازم به ذکر است، اینروزها تاثیر هوش مصنوعی بر زندگی انسانو به بحث مهم تبدیلش ده و حاشیه های متعددی ایجاد کرده و استفاده از هوش مصنوعی حتی در میان عامه مردم به طور دائم در حال افزایش است و هر از گاهی یکبار عکس هایی از این طریق منتشر می شود. حتی افرادی مانند ایلان ماسک خواستند حداقل برای مدتی در حد شش ماه استفاده از این فناوری متوقف شود تا آمادگی استفاده از آن ایجاد شده و از اثرات مخرب آن جلوگیری شود.

خبرآنلاین نوشت، هوش مصنوعی، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. به‌طور کلی، دو نوع هوش مصنوعی وجود دارد: هوش مصنوعی قوی (strong AI) و هوش مصنوعی ضعیف (weak AI).

هوش مصنوعی قوی همانی است که اکثر افراد با شنیدن AI متصور می‌شوند؛ یعنی نوعی هوش دانای کل شبیه شخصیت هال ۹۰۰۰، همان ربات قاتلِ فیلم ادیسه‌ی فضایی یا سیستم خودآگاه هوش مصنوعی اسکای‌نت در فیلم‌های تریمیناتور که در عین داشتن هوش فراانسانی و قابلیت استدلال و تفکر منطقی، توانایی‌هایی فراتر از انسان‌ها نیز دارند.

درمقابل، هوش مصنوعی ضعیف الگوریتم‌های بسیار تخصصی‌ای هستند که برای پاسخ به سوالات مشخص، مفید و محدود به حیطه‌ی همان مسئله طراحی شده‌اند؛ مثل موتور جستجوی گوگل و بینگ، الگوریتم پیشنهاد فیلم نتفلیکس یا حتی دستیار صوتی Siri و گوگل‌اسیستنت. این مدل AIها در سطح خود بسیار قابل‌توجه هستند، هرچند کارایی آن‌ها محدود است.

نظرات