ببنید‌| فیلم جنجالی بیت باکس مذهبی در برنامه محفل خبرساز شد !! واکنش ها

0

ببنید‌| فیلم جنجالی بیت باکس مذهبی در برنامه محفل خبرساز شد !! واکنش ها

ویدئوی منتشر شده از بیت باکس مذهبی در برنامه محفل خبر ساز شد !! و در شبکه های اجتماعی به یکی از سوژه روز تبدیل شد. در قسمت جدید برنامه محفل یک گروه موسیقی بیت باکس به اجرا برنامه پرداختند که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بیت باکس مذهبی در برنامه محفل خبرساز شد !! واکنش ها

مجله حرف تازه، ویدئوی منتشر شده از بیت باکس مذهبی در برنامه محفل خبر ساز شد !! و در شبکه های اجتماعی به یکی از سوژه روز تبدیل شد. در قسمت جدید برنامه محفل یک گروه موسیقی بیت باکس به اجرا برنامه پرداختند که مورد توجه کاربران قرار گرفته است که در فیلم زیر ببینید:

در برنامه «محفل» که به استعدادیابی در بخش مذهبی و قرائت قرآن اختصاص دارد و اینروزها از شبکه ۳ در حال پخش شد، یکی از شرکت کنندگان به اجرای بیت باکس با نوع جدیدی پرداخت که محتوا و تم مذهبی داشت

پیش از این بیت باکس با موسیقی و آهنگ های شاد در برنامه های قبلی تلویزیون پخش شده بود، اما سبک جدید بیت باکس اسلامی و مذهبی جدیدترین اجراهای این نوع حرکات نمایشی است که تاکنون سابقه نداشته است.

بیت‌باکس چیست؟

بیت باکس هنر اجرای درامز و ساز توسط دهان را بیت باکس می گویند و عمدتا هنر تقلید ساز‌های کوبه‌ای است و امروز به شدت با فرهنگ هیپ‌هاپ در ارتباط است.البته نباید فراموش کنید که بیت باکس ممکن است شامل تقلید صدای ساز هم باشد. یعنی با توجه به تبهر بیت باکسر یا کسی که بیت باکس را انجام می دهد قابلیت اجرای صدای ساز‌های دیگر هم وجود دارد.یک از عناصر موسیقی هیپ‌هاپ بیت باکسینگ است و این را هم اضافه کنیم که این هنر زیبا فقط به هیپ‌هاپ خلاصه نمی شود و امروزه در خیلی از سبک‌ها مورد استفاده و استقبال شنوندگان قرار گرفته است.

نظرات