فیلم کامل زندگی پس از زندگی عبدالکریم حاجی زاده دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ببینید

0

فیلم کامل زندگی پس از زندگی عبدالکریم حاجی زاده درباره طعم میوه و خدا بخشنده است در قسمت ۲۵ برنامه زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه دانلود کامل و تماشای آنلاین قسمت ۲۵ زندگی پس از زندگی فصل چهارم تجربه گر کریم حاجی زاده به نام طعم میوه در این صفحه قرار دادیم

فیلم کامل روایت وحشتناک کریم حاجی زاده در زندگی پس از زندگی 27 فروردین 1402 قسمت 24

فیلم کامل زندگی پس از زندگی عبدالکریم حاجی زاده دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ قسمت ۲۵

کریم حاجی زاده تجربه گر مرگ بوده که قسمت ۲۵ زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ اهل اردکان مهمان فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی در بیست و هفتمین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ بود و درباره حوادث و اتفاقاتی که برایش افتاد و به کما رفت سخن گفت. عبدالکریم حاجی زاده همچنین درباره خدا بخشنده است و و به خاطر گناهانم آتش گرفتم و طعم میوه و اینکه دیگه میوه نمی خوردم در قسمت ۲۵ زندگی پس از زندگی ۲۸ فررودین ۱۴۰۲ بیانات عجیبی را بر زبان راند. او چند سال پیش همزمان با روز مادر با مادرش دعوا می کند و او می کوید مادر مرا حلال کن و از خانه بیرون می رود. اما ناگهان با موتورسیکلت تصادف کرد و موتورش آتش گرفت. پس از آن به کما می رود.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

دانلود کامل قسمت ۲۵ زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

دانلود کامل قسمت ۲۵ زندگی پس از زندگی دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ از تلوبیون و شبکه ۴ ببینید

بیوگرافی کریم حاجی زاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

آقای عبدالکریم حاجی زاده متولد دهه ۶۰ در اردکان یزد است. متاهل است و ۳ فرزند دارد. قبلا الز حادثه کما رفتن شغل دیگری داشت و حالا به عنوان راننده کار می کند و مسافرکشی می کند.

💠بیشتر بخوانید : فیلم کامل روایت تکان دهنده باقر حسین زاده در زندگی پس از زندگی ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

معرفی برنامه

زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.
هر فصل از این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.
تا کنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

نظرات