خرید بهترین انواع دامن های زنانه شیک

0

دامن های شیک یکی از جذاب ترین نوع پوشاک محسوب می شوند و اکثر خانم ها به این آیتم جذاب علاقه مند هستند. دامن ها هم می توانند استایل های رسمی و هم کژوال را ایجاد نمایند. ست کردن دامن ها با انواع تی شرت ها و یا بلوزهای فانتزی یا چاپ دار می تواند یک استایل کژوال و بانمک را برای شما بسازد و از دید دیگر برای افرادی که دنبال یک استایل کلاسیک یا نیمه رسمی و حتی نیمه رسمی هستند ست کردن دامن با انواع شومیزهای کلاسیک و بلوزهای رسمی می تواند یک استایل فوق العاده جذاب را برایتان بسازد. در واقع دامن ها می توانند همراه همیشگی روزها و شب های شما باشند چراکه استایل های بسیار متنوع و جذابی را شامل می شوند.

 دامن های زنانه شیک

دامن ها علاوه بر سبک های استایلی که می سازند، خودشان نیز به انواع دامن های مینی یا دامن کوتاه، دامن میدی، دامن های پایین زانو و دامن های ماکسی یا دامن بلند تقسیم می شوند که این دسته بندی مجددا می تواند به سبک های متفاوت کژوال، اسپرت، رسمی، نیمه رسمی، کلاسیک نیز تقسیم شود.

انواع دامن ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی سین استایل پیدا کنید.

دامن های زنانه شیک

دامن مناسب برای هر لباس

در فروشگاه سین استایل می توانید انواع دامن های شیک مناسب با استایل های مدنظرتان را بیابید. اگر در تیپ خیابانی یا استریت استایل می خواهید از دامن استفاده کنید انواع دامن اسپرت، انواع دامن ماکسی و یا حتی دامن های تا زیر زانو می توانند انتخاب های مناسبی باشند. این دامن ها را می توانید بسته به اسپرت یا نیمه رسمی و یا رسمی بودن آن ها با یک تیشرت، یا نیم تنه و یا انواع شومیز ست کنید. اگر از دامن ها در فصول گرم استفاده می کنید صندل های تابستانی یا کفش های جلو باز می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر از دامن ها در فصول سرد سال استفاده می کنید، می توانید آن ها با انواع جوراب شلواری، چکه ها و بوت ها و در نهایت با یک کت استایل خود را تکمیل کنید.

اگر از دامن ها در تفریحات و گشت و گذارهای آخر هفته استفاده می کنید، دامن های میدی و اسپرت می تواند بهترین انتخاب باشد. این دامن ها را می توانید با انواع تیشرت های چاپ دار یا نیم تنه ها ست کنید، حتی می توانید قسمت پایینی تیشرت خود را گره بزنید تا زیبایی استایل و دامن را بیش تر کند.

اگر از دامن ها در مراسم های مهم خود استفاده می کنید، دامن های بلند یا دامن ماکسی در کنار یک بالاتنه کلاسیک می تواند برای شما یک تیپ رسمی و کلاسیک بسازد. دامن های بلند ماکسی نیز انواع مختلفی دارند که فرم آن ها را می توانید با توجه به فرم اندام خود، راحتی و سبک استایل مد نظرتان انتخاب کنید.

دامن های زنانه شیک

اگر از دامن های ماکسی مدادی استفاده کنید قد شما بلند تر نمایش داده می شود خصوصا اگر لباس بالاتنه را نیز هم رنگ یا از خانواده رنگ دامن انتخاب کنید تاثیر استایل بر بلند دیده شدن قد شما چند برابر می شود. اگر از دامن ماکسی کلوش استفاده کنید استایل شما نیمه رسمی می شود. اگر دامن ماکسی شما پیلی یا پیلیسه داشته باشد سلیقه بیش تری برای استایل کردن می طلبد چرا که پیلی و پلیسه را لازم از با بلاتنه هایی ترکیب نمایید که در عین سادگی، بتوانند استایل شما را تماشایی کنند. بالاتنه های شلوغ انتخاب مناسبی برای دامن های پیلی دار و پلیسه دار نیستند.

اگر از دامن ها در محیط اداری یا جلسات خود استفاده می کنید سادگی را از خاطر نبرید. سادگی دامن ها، می تواند استایل شما را رسمی تر جلوه دهد. همچنین رنگ های نود یا خنثی بهترین رنگ ها برای استایل های رسمی و فوق رسمی هستند.

کمربندها را فراموش نکنید. کمربند ها می توانند در کنار دامن ها، زیبایی استایل را چند برابر می کند. استفاده از کمربند برای تکمیل استایل شما را به فردی تبدیل می کند که برای همه قسمت های لباستان فکر کرده اید.

اگر از دامن ها در قرارهای رمانتیک خود استفاده می کنید می توانید با یک رنگ متضاد جذابیت ظاهرتان را چند برابر کنید. خصوصا اگر از دامن های رنگ خنثی استفاده می کنید می توانید با یک بلوز یا شومیز قرمز رنگ شب خود را رویایی تر کنید.

دامن های جین را از خاطر نبرید. جین ها همیشه در انواع لباس ها مورد طرفدار اکثریت بوده اند چراکه راحت هستند و با هر نوع تیپ و استایلی سازگارند. یک دامن جین در کمد لباستان قطعا بارها و بارها به کارتان می آید.

در واقع شما علاقه مند به هر سبک و استایلی که باشید، دامن جز جدا نشدنی کمد لباس شماست.

انواع دامن های شیک

ده ها نوع مختلف دامن وجود دارد که می توانید متناسب با استایل و فصلی که برای آن لباس می پوشید از آن ها در استایل خود استفاده کنید:

انواع دامن مدل و طراحی دوخت دامن
دامن A-line: این دامن در قسمت کمر قرار می‌گیرد و در حین حرکت به سمت لبه‌های آن یک گشادی خفیف دارد و به صورت حرف بزرگ A دیده می شود.
دامن نامتقارن: دامن نامتقارن دارای یک خط سجاف است که یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر است. یک طرف دامن همواره کوتاهتر از طرف دیگر است.
دامن زنگوله ای دامن زنگوله ای یک انتخاب محبوب و فوق‌العاده برای مراسم‌های رسمی مانند عروسی است. این مدل دامن با یک نوار پارچه ای در خط کمر که به دایره ای از پارچه متصل است به مدل زنگ در می آید. این طراحی باسن شما را پرتر در عین اینکه کمر شما را باریک تر نشان میدهد.
دامن دایره ای: دامن دایره ای کپی شده ی دامن A Line است ولی کمی گشادتر می باشد. وقتی پارچه دامن را صاف می کنید یک دایره کامل تشکیل می شود. این سیلوئت باعث باریک تر دیده شدن دور کمر شما می شود.
دامن حبابی: یک دامن حبابدار در قسمت کمر قرار می گیرد و در اطراف باسن گشاد می شود. در خط سجاف مخروطی می شود و از پارچه حجیم یک شکل حباب ایجاد می کند و باعث می شود باسن شما پهن تر و پرتر به نظر برسد.
دامن جارویی: این دامن حرکت یک جارو سنتی را تقلید می کند، با کمری باریک و شکلی بلند و گشاد که در حین حرکت شما می چرخد. دامن جارویی دارای چین‌ های شیک و همراه با کمر متوسط یا پهن است و از پارچه‌های سبک طراحی شده است. این دامن بهترین گزینه برای قد بلند هاست.
دامن ماکسی : این مدل دامن ها جزو دامن های بلند هستند، همچنین دامن‌های بلند مثل دامن جارویی از دامن‌­های ماکسی محسوب می شوند.اگر شما هم اندامی خیلی لاغر و قد بلند دارید، سعی کنید خیلی به سمت دامن‌های ماکسی یا دامن بلند نروید.
دامن کوتاه: دوخت این مدل دامن به گونه ای است که لبه‌ی آن در هر نقطه‌ای بالای زانو باشد. دامن کوتاه زنانه و دخترانه در این دسته دامن ها قرار دارد. شما می توانید با یک جوراب شلواری جذابیت این دامن ها را چند برابر کنید.
دامن میدی: دامنی است با قد متوسط که به هر نقطه از زیر زانو تا کمی بالای مچ پا می‌رسد.این مدل با هر شومیز یا بلوزی به خوبی می‌توانید ست شود. شما میتوانید با یک بوت یا چکمه استایل اسپرت و شیکی با این دامن داشته باشید.
دامن توری: این مدل دارای لایه های زیاد توری می باشد که باعث باریک تر دیده شدن کمر و برجسته تر دیده شدن باسن می شود. این دامن ها سن شما را کمتر جلوه می دهند. شما می توانید دامن های توری را هم با تیشرت ها و هم با انواع نیم تنه و تاپ استایل کنید.
دامن لایه ای: دوخت یک دامن چند لایه از  چندین لایه پارچه مختلف به یکدیگر است به طوری که هر لایه از زیر لایه قبلی بیرون بیاید و شکلی حجیم ایجاد کند.

دامن های زنانه شیک

روش هایی که میتوانید با دامن استایل شیکی داشته باشید.

در اینجا نکاتی که باید هنگام استایل کردن دامن ها به آن توجه کنید را آورده ایم:

۱-      همانطور که قبل تر نیز گفته شد، وجود کمربند ها را در کنار دامن ها دست کم نگیرید. برای خرید انواع کمربند بد نیست سری به سایت سین استایل بزنید.

۲-      کت های کوتاه در کنار دامن ها می تواند استایل خاص و بی نظیری برای شما ایجاد نماید. کت های کوتاه یا کراپ کت ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی سین استایل خریداری نمایید.

۳-      جوراب ها می توانند زیبایی دامن ها را چند برابر کنند با توجه به نوع استایل مد نظرتان و همچنین کفشی که انتخاب کرده اید میتوانید از جوراب های اسپرت و جوراب شلواری ها استفاده کنید.

در انتها تمامی آیتم های گفته شده را می توانید در فروشگاه اینترنتی سین استایل پیدا کنید و با بهترین قیمت خریداری نمایید. همچنین اگر برای استایل خود به دنبال مشاوره هستید می توانید با مشاوران سین استایل تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب لباس مناسب با فرم بدن و مراسم مدنظرتان راهنمایی کنند. شما میتوانید با سین استایل بهترین خودتان باشید.

 

نظرات