بازیگر نقش مهری در سریال آئینه کیست بیوگرافی و عکس های جدید

0

بازیگر نقش مهری در سریال آئینه کیست بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی رویا افشار بازیگر نقش مهری در سریال آینه (آئینه) در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش مهری در سریال آئینه کیست بیوگرافی و عکس های جدید رویا افشار بازیگر نقش مهری در سریال آینه

بازیگر نقش مهری در سریال آئینه کیست بیوگرافی و عکس های جدید

رویا افشار بازیگر نقش مهری در سریال آئینه (آینه) است.

بیشترین شهرت رویا افشار با بازی در سریال آینه در سال ۱۳۶۴ به کارگردانی غلامحسین لطفی رقم خورد. او در مجموعه آئینه در نقش (مهری) بازی کرده است. در سال ۶۶ با فیلم شاید وقتی دیگر ساخته بهرام بیضایی با بازی سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ وارد سینما شد

بیوگرافی رویا افشار بازیگر نقش مهری در سریال آینه

بیوگرافی رویا افشار

رویا افشار بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران متولد ۱۳۳۹ در آبادان می باشد. او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری از دانشگاه تهران است و دوران قبل از انقلاب فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد و به عنوان مدرس بازیگری و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون مشغول فعالیت است.

خانم رویا افشار فعالیت خود را در سال ۱۳۵۵ و از دوران قبل از انقلاب آغاز کرد . او ابتدا در پشت صحنه تئاتر فعالیتش را به عنوان طراح دکور آغاز کرد. اما پس از انقلاب وارد بازیگری شد.

بازیگر نقش مهری در سریال آئینه کیست بیوگرافی و عکس های جدید

بیوگرافی بازیگر نقش مهری در سریال آینه

افشار بصورت حرفه ای سال ۱۳۵۸ بازی را در تئاتر شروع کرد و و در کمتر از ۲ سال در سال ۱۳۶۰ با تله تئاترهای تصویری وارد این قاب تلویزیون شد

خانم رویا افشار ۱۳ سال ممنوع الکار بود و پس از ۱۳ سال رفع ممنوعیت شد. او بعد از ۱۳ سال دوری از بازیگری در سال ۱۳۸۰ با سریال سیب ترش بازگشت. آخرین بازی او در تلویزیون به سریال دست بالای دست در سال ۹۱ و سریال خانواده دکتر ماهان برمی گردد.

عکس جدید بازیگر نقش مهری در سریال آئینه

رویا افشار بازیگر و کارگردان پیشکسوت ایرانی تحصیل کرده رشته معماری است که از دانشگاه تهران مدرک خود را دریافت کرده است.
افشار علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت هایی همچون همکاری در ساخت دکوراسیون ، تدریس تئاتر عروسکی و مربی گری تئاتر در مدرسه تلویزیون را نیز در کارنامه خود دارد.

مهری در سریال آینه کیست و الان کجاست

در یک مصاحبه ای که از خانم افشار منتشر شد ، وی درباره کتاب خوانی می گوید : من ساعت های زیادی را به کتاب خواندن می پردازم برای اینکار ارزش زیادی قائلم. برای مثال من عاشق فیزیک و فیزیک کوانتمی هستم به طوری که عاشقانه آن ها را می خوانم. علاوه بر این در زمینه علوم اجتماعی ، فلسفه و رمان مطالعه دارم.

بازیگر نقش مهری در سریال آئینه کیست بیوگرافی و عکس های جدید

بیوگرافی بازیگر نقش مهری در سریال آئینه

نظرات