بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

0

بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی مرجانه گلچین بازیگر نقش مریم در سریال آینه با هم مشاهده می کنیم. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

مرجانه گلچین بازیگر نقش مریم در سریال آئینه است.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد اسفند سال ۱۳۴۷ در تهران است پدرش آذری و مادرش شمالی است. شش خواهر و برادر دارد یک بار تجربه طلاق دارد و همسر سابقش کریم آتشی کارگردان است. هر دو خواهر مرجانه گلچین به نام بمانی و منیژه بازیگر هستند. همچنین مرجانه گلچین دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست

سریال آینه در دهه ۶۰ یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون ایران بود. مرجانه گلچین که در آن سال هادختری ۱۸ ساله بود در این سریال در نقش (مریم) بازی کرد و به شهرت رسید. مرجانه گلچین بعد از درخشش در سریال آئینه به یکی از بازیگران معروف تبدیل شد و در سریال پر مخاطلب آینه عبرت نقش آفرینی کرد. بیشترین شهرت این بازیگر به دلیل بازی در سریال های آئینه و آینه عبرت است که او را معروف و مشهور کرد.

بیوگرافی مرجانه گلچین بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست

مرجانه گلچین در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت. خانم گلچین از سال ۶۸ و بعد از بازی در مجموعه تلویزیونی ازدواج پر ماجرا، تا سال ۸۵ از تلویزیون دور بود. بالاخره بعد از ۱۳ سال با مجموعه تلویزیونی زیرزمین به تلویزیون بازگشت.

عکس جدید مریم در سریال آئینه کیست

او غیر از بازیگری نوازنده تار است و همچنین صدای بسیار خوبی دارد، او در زمینه خوانندگی (برای بانوان) هم فعالیت هایی داشته است. خانم گلچین در زمان اوج شهرت خود به خارج از کشور رفت و حدود ۱۰ سال از وطن دور بود. خانم گلچین از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ در انگلستان زندگی کرد و از سینما و تلویزیون فاصله گرفت، او بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد.

بازیگر نقش مریم در سریال آئینه کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

او درباره بازیگری خود گفته: اکثر پیشنهادهایی که به من می شود در ژانر کمدی هستند. بعضی فکر می کنند کلیشه شده و برخی هم از آن استقبال می کنند، اما دوست دارم فضایی ایجاد شود که همانند قدیم در نقش های جدی و درام ظاهر شوم و کمی از کلیشه فاصله بگیرم.

نظرات