فیلم / پشت صحنه حرکات وحشیانه منصور در پوست شیر در سکانس دستشویی را ببینید

0

فیلم / پشت صحنه حرکات وحشیانه منصور در پوست شیر در دستشویی و واکنش ها را ببینید که صحنه خشونت آمیزی را به تصویر می کشد و حرکات جنون آمیز منصور در پشت صحنه سریال پوست شیر در سکانس دستشویی رفتن را به نمایش می گذارد

پشت صحنه حرکات وحشیانه منصور در پوست شیر در سکانس دستشویی را ببینید

فیلم پشت صحنه حرکات وحشیانه منصور در پوست شیر در سکانس دستشویی را ببینید

انتشار فیلمی از پشت صحنه پوست شیر و سکانس حرکات وحشیانه منصور در پوست شیر از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی مورد بحث و جدل قرار رفته و بازی خوب مجتبی پیرزاده در نقش منصور با تحسین مخاطبان همراه شده است. او به حدی سکانس دستشویی را زیبا و طبیعی بازی میک ند و اشک ها و فریادهای او در جان و دل بیننده نفوذ میکند و مخاطب را با خود همراه می کند. حالا عوامل سریال پوست شیر پس از انتشار قسمت هفتم فیلمی از این صحنه چگونه فیلمبرداری شده را منتشر کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

در قسمت بیست و سوم (هفتم فصل سوم پوست شیر) منصور به دستشویی اداره آگاهی رفته و خاطرات بد رفتار پدرش با او به یادش می‌آید و مشت به دیوار می کوبد و فریاد می زند.

کارگردانی «پوست شیر» برعهده جمشید محمودی است که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون «چند متر مکعب عشق» و «شکستن همزمان بیست استخوان» را در کارنامه دارد.

«پوست شیر» اولین تجربه محمودی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه «پوست شیر» را محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته اند.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند. تهیه «پوست شیر» هم برعهده نوید محمودی است.سریال «پوست شیر» داستان نعیم را روایت می‌کند که ۱۵ سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده است اما پس از رهایی و دیدار با فرزندش، دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

سریال «پوست شیر» هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظرات