بیوگرافی آزاده اکبری همسر سروش هیچکس + عکس های جدید و حواشی پدر و مادرش

0

‫بیوگرافی آزاده اکبری همسر سروش هیچکس + عکس های جدید و جنجال پدر و مادرش

آزاده اکبری همسر هیچکس کیست

آزاده اکبری وکیل دادگستری و همسر سروش هیچکس (سروش لشکری) خواننده رپ ایرانی است. او متولد دهه ۶۰ در تهران است و مدتی است با سروش لشکری رپر یرانی ازدواج کرده است. پدر و مادر آزاده اکبری هر دو از حامیان گروهک منافقین هستند که در فروردین ماه ۱۴۰۲ عکس آنها با سران منافقین لو رفت در ادامه بیوگرافی آزاده اکبری همسر جدید سروش هیچکس خواننده رپ ایرانی با عکس و جنجال های پدر و مادرش و سوابق شغلی و نشانی پیج اینستاگرام وی در این صفحه می پردازیم.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر سروش هیچکس + عکس های جدید و جنجال پدر و مادرش

بیوگرافی آزاده اکبری همسر سروش هیچکس

آزاده اکبریان متولد دهه ۶۰ در تهران، وکیل دادگستری است. او دانش اموخته رشته حقوق از دانشگاه استرالیا است و مدتی است و همسر خواننده معروف رپ سروش لشکری می باشد. آزاده اکبری مدافع حقوق زنان می باشد. او به همراه همسرش در لندن زندگی می کند.

احسان اکبری پسرعموی آزاده اکبری (همسر سروش هیچکس) خبرنگار اینترنشنال هست و پدر مادرش هم از اعضای قدیمی سازمان مجاهدین خلق هستند.

سروش هیچکس از طریق خانواده زنش، آزاده اکبری، برای مریم رجوی فعالیت میکرده. اینم پسر عموی زنش هست در اینترنشنال، شبکه‌ای که بلندگوی منافقین بوده.

سوابق

آزاده اکبری همسر هیچ کس یک خیریه را مدیریت می کند و فعالیت‌هاي‌ داوطلبانه بسیاری در زمینه سلامت کودکان، سلامت دانش‌آموزان، فعالیت‌هاي‌ خیرخواهانه انجام می دهد.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر هیچکس کیست

شهرت با بستن اینستاگرام تتلو

نام آزاده اکبری بعد از گزارش او و چند فعال دیگر در خصوص اقدامات شنیع امیر تتلو خواننده فراری در قاچاق دختران کم سن و سال بیشتر بر سر زبان ها افتاد. او و چند فعال مجازی با گزارش اقدامات تتلو به مدیریت اینستاگرام پیج این خواننده فراری را ریپورت کردند. ساعاتی بعد اینستاگرام صفحه تتلو را مسدود کرد. این اقدام با تحسین بسیاری از کاربران فضای مجازی همراه شد.

پدر و مادر آزاده اکبری همسر سروش هیچکس و گروهک منافقین

حواشی پدر و مادر آزاده اکبری

در فررودین ماه ۱۴۰۲ رپر ایرانی به نام اشکان فدایی و عضو گروه ملتفت مدعی شد که هیچ کس و همسرش آزاده از اعضای گروهک منافقین هستند. او عکسی از پدر و مادر آزاده اکبری همسر هیچکس منتشر کرد که عکسی از سرنا گروهک منافقین را در دست دارند. برخی رسانه ها نیز مدعی شدند که آزاده اکبری گرداننده صفحه ۱۵۰۰ منافقین است.

عکس های آزاده اکبری همسر هیچ کس
تسنیم نوشت: آزاده اکبری که اکنون ارتباطش با منافقین علنی شده است از گردانندگان اصلی صفحه ۱۵۰۰ تصویر (از صفحات اصلی جریان معاند) بوده است که این افشاگری، معمای حمایت مالی و اطلاعاتی صفحه ۱۵۰۰ تصویر را نیز حل می‌کند. به نظر می‌رسد مسئله ارتباطات مخفی سازمان منافقین با چهره‌های معاند از آنچه که به نظر می‌رسد جدی‌تر است و منافقین برای سفیدسازی خود در حال خریداری و حمایت از این چهره‌ها است.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر سروش هیچکس + عکس های جدید و حواشی پدر و مادرش

نظرات