فال‌ روزانه ۲۵ فروردین‌/ فال روزانه امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه!!

0

در اینجا فال روزانه ۲۵ فروردین‌ ۱۴۰۲ را برای متولدین همه ماه ها را در مجله حرف تازه اورده ایم در ادامه می توانید فال روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می‌خوری و… ادامه فالتان را در مجله حرف تازه بخوانید

فال روزانه جمعه 25 فروردین 1402 کاملا واقعی میگه تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می‌خوری

فال روزانه جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ کاملا واقعی میگه تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می‌خوری

حال و احوال امروز ۲۵ فروردین ‌۱۴۰۲

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

⚱ فروردين: فال ۲۵ فروردین میگه: تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می‌خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه‌ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه‌ها خواهد شد و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم خواهد کرد.

⚱اردیبهشت: در زندگی همواره به هرکه میتوانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشم‌داشت، روزی که فکرش را هم نمی‌کنید محبتهایتان به کمکتان می‌آیند.

⚱خرداد: ایام کامیابی فرا رسیده و دور گردون به کام شما می‌چرخد، قدر فرصت های پیش رو را بدانید. هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان گردید.

⚱تیر: سعی کنید خودتان را انقدر محدود نکنید شما هر چیزی را که بخواهید می توانید به راحتی به دست آورید پس نگران نباشید. زندگی را انقدر برای خود سخت نگیرید. سعی کنید از تک‌تک لحظه‌هایتان استفاده نمایید؛ چراکه خیلی از آن‌ها تکرارنشدنی هستند.

⚱مرداد: هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مورد اعتماد و محبوب همگان باشید.

⚱شهریور: کمی نگران آینده‌ات هستی. برای اتفاقاتی که قرار است برایت بیافتد نگرانی بسیاری داری؛ اما نگران نباش و فکرت را درگیر آن نکن و مطمئن باش قطعاً اتفاقات خوبی در راه داری.

⚱مهر: مدتی است که یکسری مسائل کوچک و پیش پا افتاده ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است که که ذهن خود را خالی از این مسائل کنید؛ چراکه اصلاً این مسائل ارزش فکر کردن ندارد و به خودی خود حل خواهند شد‌.‌

⚱آبان: سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید هرچه بیش‌تر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد.

⚱آذر: از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

⚱دی: گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده است، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

⚱بهمن: بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می‌روید بقیه کنار می‌کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می‌دهید از دست هیچکس بر نمی‌آید و این به خاطر ذوق و سلیقه ی خودتان است. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می‌خواهند شما را خراب کنند.

⚱اسفند: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبر نیازهای تو را به خواسته هایت می‌رساند .

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

نظرات