بیوگرافی دکتر داوود دومیری گنجی استاد دانشگاه + زندگینامه و ماجرای پیشنهاد پایتون

0

داوود دومیری گنجی، زادهٔ ۱۳۴۴ در بابل، استاد دانشگاه نوشیروانی بابل و استاد تمام رشته مکانیک دانشگاه صنعتی بابل و پیشنهاد دهنده پایتون به رئیسی می باشد. دکتر داود دومیری گنجی دارنده عنوان استاد نمونه سال ۱۴۰۰ از سوی انجمن مهندسی مکانیک ایران می باشد. ادامه بیوگرافی عکس و بیوگرافی وی را می خوانید

عکس و بیوگرافی دکتر داوود دومیری گنجی کیست

بیوگرافی دکتر داوود دومیری گنجی

دکتر داود دومیری گنجی، زادهٔ ۱۳۴۴ در بابل، استاد دانشگاه نوشیروانی بابل و استاد تمام رشته مکانیک دانشگاه صنعتی بابل می باشد. دکتر داوود دومیری گنجی دارنده عنوان استاد نمونه سال ۱۴۰۰ از سوی انجمن مهندسی مکانیک ایران می باشد.
نام دکتر داود دمیری گنجی در فروردین ۱۴۰۲ در دیدار با آیت الله رئیسی بر سر زبان ها افتاد که پیشنهاد پایتون را به رئیسی داد.

بیوگرافی دکتر داوود دومیری گنجی

سوابق

دکتر دومیری گنجی رئیس اسبق دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین و ریاست اسبق بنیاد ملی نخبگان استان مازندران است. او مهندس مکانیک بوده و به عنوان استاد برجسته سال ۱۴۰۰ از سوی انجمن مهندسی مکانیک ایران انتخاب شد.

بنابر گزارش گوگل اسکالر بیش از هزار مقاله به نام وی Prof. Davood Domiri Ganji(D.D.Ganji) ثبت شده است. تنها در سال ۲۰۲۲ میلادی ۴۵ مقاله از دومیری گنجی وجود دارد و تقریبا هر هفته یک مقاله علمی منتشر شده است

بیوگرافی دکتر داوود دومیری گنجی استاد دانشگاه + زندگینامه و ماجرای پیشنهاد پایتون

افتخارات

داود دومیری گنجی عناوین متعدد بین المللی و ملی کسب کرده که بخشی از آن شامل عناوین برترین دانشمند جهان در علوم مهندسی، استمرار ۱۶ سال در لیست یک دهم، یک صدم و یک درصد دانشمندان برتر جهان، مؤلف بیشترین کتابهای مهندسی در جهان، چهره مشاهیر و مفاخر مازندران، خیر فرهنگی و اجتماعی، استاد و دانشجو نمونه کشوری، پژوهشگر بر تر کشوری، استاد برترین دانشگاه‌های جهان، سرپرستی تیم ۴۰۰ نفره از دانشمندان چهار قاره آسیا را در کارنامه خود دارد.

دکتر داوود دومیری گنجی پیشنهاد دهنده پایتون به رئیسی کیست

دکتر داوود دومیری گنجی پیشنهاد دهنده پایتون به رئیسی کیست

انتشار ویدئویی از جلسه دیدار رئیسی با دانشمندان یک درصد برتر جهان در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد.

در این جلسه با عنوان «نشست با جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان»، داوود دومیری گنجی، ریاست اسبق بنیاد ملی نخبگان استان مازندران، نرم‌افزار جهانی به نام پایتون را به دولت و سیدابراهیم رئیسی پیشنهاد داد و اعلام کرد این نرم‌افزار کارهای مختلفی انجام می‌دهد! او می‌گوید: به عنوان مثال پایتون در حوزه پزشکی می‌تواند پیش‌بینی کند که فرد در ۴ سال آینده به چه سرطانی مبتلا می‌شود و این کاربری را به زمینه‌های سیاسی، نظامی و غیره هم تعمیم داد.

دکتر داود دومیری گنجی در نشست دانشمندان برتر ايرانى با رییسی در فروردین ماه ۱۴۰۲، پیشنهاد پایتون را به رئیسی داد

زندگی و بیوگرافی دکتر داوود دومیری گنجی پیشنهاد دهنده پایتون به رئیسی کیست

سوابق مدیریتی و اجرایی

  • ریاست اسبق بنیاد ملی نخبگان مازندران
  • قائم مقام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • ریاست دانشگاه تخصصی فناوری نوین آمل
  • معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • عضو هیئت فرهنگی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • مدیر گرو محاسبات سریع پژوهشکده نانو بیوتکنولوژی دانشگاه نوشیروانی
  • عضو هیئت ممیزه دانشگاه مازندران ب
  • عضو هیئت ممیزه دانشگاه نوشیروانی بابل

دکتر داوود دومیری گنجی کیست

سوابق دکتر داوود دومیری گنجی

نظرات