دانلود قسمت اول سریال طنز منارجنبون ( قسمت اول ۱ منارجنبون ) جواد مدنی

0

دانلود سریال منارجنبون قسمت ۱ اول با لینک مستقیم ترافیک رایگان که فرهنگ عامه مردم اصفهان و آداب و رسوم هایشان را به تصویر میکشد و ساختار طنز موزیکال دارد. برای دانلود سریال طنز منارجنبون قسمت ۱ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره سریال منارجنبون قسمت اول ۱

دانلود قسمت اول سریال طنز منارجنبون ( قسمت اول ۱ منارجنبون ) جواد مدنی

https://elitland.com/download/JRAL/4B8kA

درباره سریال منارجنبون قسمت اول ۱

  • ژانر : کمدی , خانوادگی , اجتماعی
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p
  • محصول : ایران
  • تهیه کننده : ساقی محمدرضایی
  • بازیگران : جواد مدنی, زینت کنجکاو
  • کارگردان : حبیب نریمانی
  • نویسنده : حبیب نریمانی

بازیگران سریال منارجنبون

بازیگران سریال منارجنبون

در سریال منارجنبون جواد مدنی, زینت کنجکاو و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال منارجنبون ، نام سریالی کمدی و اجتماعی می‌باشد که توسط حبیب نریمانی ساخته شده است. منارجنبون فرهنگ عامه مردم اصفهان و آداب و رسوم هایشان را به تصویر میکشد و ساختار طنز موزیکال دارد. شامل اجرای دو بخش استند آپ و موسیقی است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ است و در آن جواد مدنی کمدین و زینب کنجکاو بازی کرده اند.

زمان پخش سریال منارجنبون / منارجنبون چند شنبه ها میاد

سریال منارجنبون روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان

منارجنبون فرهنگ عامه مردم اصفهان و آداب و رسوم هایشان را به تصویر میکشد و ساختار طنز موزیکال دارد. شامل اجرای دو بخش استند آپ و موسیقی است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه “منارجنبون” در همین راستا به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده

احمد رضایی بیان کرد: اسم این برنامه اینترنتی برگرفته از اثر تاریخی شناخته شده اصفهان در جهان است و ساختار طنز موسیقیایی دارد که شامل اجرای دو بخش استندآپ توسط جواد مدنی و زینت کنجکاو و دو قسمت موسیقی توسط گروه “بند بیدار” می‌شود.

او ادامه داد: برنامه اینترنتی “منارجنبون” فرهنگ عامه مردم اصفهان و آداب و رسوم آن‌ها را با تاکید بر اصطلاحات و لهجه‌های اصیلشان به تصویر می‌کشد که در نخستین اجراهایش مورد استقبال مردم اصفهان قرار گرفت و بازدید از اولین قسمت آن در کمتر از ۲۴ ساعت به ۲۰ هزار نفر رسید.

نظرات