بافت مو با کاموا + جدیدترین مدل های بافت مو با کاموا رنگی و آموزش مرحله به مرحله

0

بافت مو با کاموا : بافت مو یکی از روش های تزیین موهای کوتاه و بلند است و می تواند به کمک انواع مدل های بافت مو با کاموا، مدل موهایتان را زیبا و جذاب کنید. از این جهت ما مدل های جدید این نوع بافت همراه آموزش آن ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بافت مو با کاموا

بافت مو با کاموا + جدیدترین مدل های بافت مو با کاموا رنگی و آموزش مرحله به مرحله

آموزش بافت مو :

شما برای بافت مو کامواد به وسایل زیادی نیاز ندارید :

کاموای رنگی
کش پلاستیکی

در ابتدا موهای خود را به صورت کامل شانه کنید و مکانی را که مایل هستید موهای شما بافته شود مشخص کنید و از آنجا شروع کنید.باید توجه کنید که می توانید موها را با کمک شانه به اندازه یک تا دو سانت فاصله از هم بخش بندی کنید همچنین بهتر است بافت را از چند سانت دورتر از بخش بندی موهای شروع کنید تا قسمت بالای سر شما قابل مشاهده نباشد.باقی مانده موهای خود را به کمک کش به صورت محکم ببندید.موهای خود را به سه بخش تقسیم کنید و بخش راست موها را روی بخش میانی بگذارید سپس بخش چپ موها را بر روی بخش میانی موهای قرار دهید و این کار را تا انتها انحام دهید سپس بافت موها را با کمک ژل محکم نمایید و برای محکم تر کردن وها می توانید از کش پلاستیکی استفاده کنید.اگر مایل هستید بافت موهای شما به مدت چند ما بر روی سرتان دوام داشته باشید بهتر است از کش های بیشتری استفاده کنید و آنها را در حدود یک سانت از بالای موی بافته شده قرار دهید و محکم ببندید. اگر مایل هستید بافت مو با کاموا فقط چند ساعت روی موهای شما دوام داشته باشد نیازی به استفاده از کش ها به مقدار زیاد نیست.

مدل های جدید بافت مو با کاموا

در قسمت بعد رشته ایی از کامواهای رنگی را جدا کنید و از اخر این رشته کاموا بگیرید و انتهاب کاموا و انتهای کاموا را از قسمت بالایی کش یا قسمت بالایی موهای بافته شده رد کنید و کامواها را از داخل موها عبور دهید به صورتی که طول آنها در هر بخش با هم یکسان شود. باید توجه کنید که طول رشته کامواهی تزیینی را باید برابر با طول موهایتان انتخاب کنید و همه بخش های بافته شده را با به کمک این کامواهای رنگی بپوشانید.در این مرحله از بافت مو با کاموا باید ۶ رشته از نخ کاموا کنار موی بافته شده خود داشته باشید که در این صورت می توانید دو نخ کاموا را انتخاب کنید سپس آنها را به سمت چپ موهای خود ببرید و ۴ تا از نخ کامواها را در کنار آن قرار دهید.

انواع بافت مو با کاموا

بافت کامواها را شروع نمایید و آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و رشته چپ موها را A در نظر بگیرید و رشته میانه موها را B در نظر بگیرید و مو بافته شده را با باقی رشته ها در سمت راست قرار دهید سپس رشته B را از روی موهای بافته شده خود عبور دهید و دوباره آن را به سمت میانه موهایتان بیاورید سپس رشته A را از زیر رشته B عبور دهید و آن را از روی موهای بافته شده نیز عبور دهید و در قسمت میانی قرار دهید و رشته B را از زیر رشته A و بالای موی بافته شده و داخل میانه موهای بافته شده عبور دهید و مراحل ذکر شده را ادامه دهید تا به انتهای موهای خود برسید. کامواها باید به صورت محکم بسته شوند همچنین آن ها باید به صورت افقی روی موهای بافته شده قرار بگیرند.در صورت تمایل می توانید برای زیبایی بیشتر بافت مو با کاموا مهره هایی را به انتهای موهای بافته شده خود اضافه نمایید سپس انتهای موهای بافته شده را گره ای بزنید تا مهره ها از روی موها سر نخورند.کامواهای اضافه را ببرید تا بافت موهایتان مرتب و زیباتر به نظر برسد.

آموزش بافت مو با کاموا

انواع بافت مو

چگونگی بافت مو با کاموا

کلیپ آموزش بافت مو با کاموا

همراه ما باشید

نظرات