معرفی سایت دانلود فیلم و سریال با پخش آنلاین کاملا رایگان

0

بسیاری از ماها که طرفدار فیلم و سریال هستیم، یک آرشیو مخصوص و مورد علاقه ای از فیلم ها رو در حافظه کامپیوتر و یا لپ تاپ خودمون ذخیره کردیم. همه مون بعد دانلود و تماشاشون خواستیم اونا رو برای روز مبادایی که بخوایم دوباره اونا رو نگاه کنیم، نگهداری کردیم. اما گاها بعد از یه شش ماه یا یه سال هیچ کدوم از اونا رو نتونستیم نگاه کنیم. چون اونقدر فیلم و سریال جذاب و جدید هست که تماشای اونا فرصتی برای برگشتن و مشاهده دوباره فیلم های قدیمی نمیزارن. در چنین شرایطی دانلود سریال و یا فیلم هایی گاها چندان معقول به نظر نمی رسه و بهترین کار تماشای آنلاین این فیلم و سریالهاست. اگه شما هم با من موافقید، می خوام در این بخش به شما بهترین وب سایت داخلی برای تماشا و دانلود رایگان فیلم و سریال معرفی کنم که دیگه لازم نباشه کلی نت مصرف کنی و تو اینترنت بگردی تا بتونی یه سایت خوب برای تماشای فیلم پیدا کنی.

 فیلمال

این سایت، فیلمال هستش که سال هاست در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و هر سال با آپدیت خدمات خودش، کاربراش رو غافلگیر کرده. توصیه می کنیم تا آخر این بحث با ما همراه باشید.

دانلود فیلم در سایت یا کانال های تلگرام؟ کدام بهتر است؟

اولین موردی که می خوایم در موردش صحبت کنیم این هستش که از سایت فیلم مورد نظرمون رو دانلود کنیم بهتره یا از تلگرام؟ در جواب باید گفت که وب سایت گزینه بسیار بهتری به نسبت تلگرام هستش که دلایل آن را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

·        دانلود سریع تر و بهتر فیلم ها در وب سایت

یکی از مزیت های دانلود رایگان فیلم و یا سریال از وب سایت ها این است که دانلود سریال و فیلم مورد نظر شما با برنامه های مخصوص دانلود مانند اینترنت دانلود منجر صورت می گیرد که به صورت بهینه برای این کار طراحی شده اند. بنابراین در کمترین زمان ممکن می توانید فیلم مورد نظر خودتون رو دانلود کنین. در حالی که در تلگرام نمی تونین لینک دانلود رو بردارین و با این برنامه ها اون رو دانلود کنین. همچنین چون تلگرام در کشور ما فیلتر هستش، حتما باید از یک وی پی ان برای وصل شدن و دانلود فیلم استفاده کنین که این خود حجم بیشتری از اینترنت شما را مصرف خواهد کرد و کار دانلود فیلم هم با سرعت کمتری انجام خواهد شد.

دانلود رایگان فیلم فیلمال

شما در وب سایت فیلمال می تونین با اینترنت نیم بها هم اقدام به دانلود فیلم و سریال به صورت رایگان کنین. همچنین طراحی بهینه این سایت به شما کمک خواهد کرد که در سریع ترین زمان ممکن به فیلم و سریال مورد نظر خود دست پیدا کرده و اقدام به دانلود آن نمایید.

·        دسترسی راحت تر به فیلم و سریال ها در وب سایت

مزیت بعدی که یک وب سایت به نسبت تلگرام دارد این است که طراحی اختصاصی وب سایت هایی مانند فیلمال کار شما را بسیار راحت تر می کنند که به فیلم و سریال های مورد نظر خود دست پیدا کنید. در حالیکه انجام این کار در تلگرام به راحتی صورت نمی گیرد. بطور مثال در وب سایت خوبی مانند فیلمال شما می تونین انتخاب کنین که به شما فیلم های سینمایی نمایش داده شوند یا سریال. حتی سال و کشور ساخت و امتیاز imdb و کلی ویژگی دیگه از فیلم رو تنها با یه کلیک و بدون هیچ دردسری انجام خواهید داد. در حالیکه این قابلیت در تلگرام موجود نیست و یا انجام آن از شما زمان زیادی خواهد برد.

دانلود رایگان فیلم

بنابراین توصیه میکنیم در قدم اول وب سایت خوبی مانند فیلمال رو برای دانلود فیلم و سریال های خودتون در نظر بگیرید و بعد با قابلیت های فوق العاده ای که این وب سایت داره و در ادامه به اون ها اشاره خواهیم کرد، به دانلود رایگان سریال و فیلم های مورد علاقه تون بپردازید.

چرا دانلود فیلم و سریال از فیلمال

احتمالا این سوال برای شما پیش بیاد که چرا باید کار دانلود سریال و فیلم های مورد نظر خودم رو از فیلمال انجام بدم؟ ما در این بخش دلایل انجام این کار رو برای شما توضیح خواهیم داد.

۱ .     به روز بودن فیلمال از لحاظ فیلم و سریال

مسلما اولین خواسته ما از یه وب سایت فیلم و سریال این هستش که همیشه با جامعه جهانی و مخصوصا هالیوود به روز باشه و آخرین فیلم و سریال ها رو به محض انتشار در اختیارمون بزاره. بطور مثال هممون دوست داریم با بهترین کیفیت فیلم آواتار ۲ ساخته جیمز کامرون رو به محض انتشار دانلود کنیم. در وب سایت فیلمال فیلم ها بر اساس سال انتشار هم برای شما نمایش داده میشن. کافیه یه سرچ بزنین و ببینید در سال ۲۰۲۳ چه تعداد فیلم و سریال جدید به این وب سایت اضافه شدن. همچنین آخرین فیلم و سریال های مورد نظر خودتون رو در این سایت جستجو کنین. خواهید دید که با یکی از به روزترین وب سایت های داخلی در زمینه فیلم و سریال روبرو هستین.

۲ .     داشتن کیفیت های متنوع از هر فیلم و سریال

مورد بعدی که همه ما از یک وب سایت فیلم و سریال انتظار داریم، این هستش که کیفیت های کامل از یک فیلم  رو از ۴۸۰p گرفته تا ۱۰۸۰ ۴k رو در اختیار ما قرار بده. چرا که گاها دوست داریم یه فیلم رو با موبایل ببینیم و یا همون رو با لپ تاپ و یا تلویزیون خانگی تماشا کنیم. در چنین شرایطی هر دستگاهی با یک کیفیت متفاوتی تماشای فیلم رو جذاب میکنه.

نکته مثبتی که در این زمینه در مورد فیلمال وجود داره این هستش که این وب سایت دارای بیشترین تنوع کیفیت تماشا برای هر فیلم در بین تمامی وب سایت های داخلی است. در اصل شما هیچ وب سایت دیگه ای رو در داخل نخواهید دید که در این زمینه با این سایت بتونه رقابت کنه. حتی می تونین یک فیلم رو با رزولوشن ثابت اما حجم های متفاوت در فیلمال ببینید که به شما کمک میکنه بسته به میزان حجم اینترنت خودتون اقدام به تماشا یا دانلود فیلم مورد نظر کنین.

۳ .     قابلیت تماشای آنلاین فیلم و سریال

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، امروزه دیگه مانند قدیم نگهداری فیلم و سریال در هارد و حافظه ذخیره گوشی و کامپیوتر اهمیت نداره. دلیل اون هم به این خاطر هستش که همه مون به اینترنت پرسرعت دسترسی داریم و در هر زمان و هر جایی که بخوایم میتونیم همون فیلم رو بصورت آنلاین تماشا کنیم. بنابراین توقعی که اکثر کاربران از یه وب سایت دانلود رایگان فیلم و سریال دارن این هستش که قابلیت تماشای آنلاین فیلم رو هم در اختیار کاربران خودش قرار بده.

وب سایت فیلمال در این زمینه هم از قافله عقب نمونده و اتفاقا یکی از پیشروهای همین حوزه در کشور به شمار میاد. در این وب سایت میتونین اکثر لینک های دانلود فیلم رو بصورت آنلاین هم مشاهده کنین.

نکته مثبتی که در این زمینه وجود داره این هستش که می تونین فیلم و سریال های مورد علاقه خودتون رو آنلاین و به صورت رایگان مشاهده کنین. شاید در خیلی از وبسایت های دیگه مجبور باشین برای همین کار هزینه اشتراک بالایی پرداخت کنین. اما در فیلمال این قابلیت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیره تا بتونین بدون هیچ دغدغه ای از یک وب سایت دانلود رایگان فیلم و سریال به بهترین شکل ممکن استفاده کنین.

۴ .     دارای تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو

یکی از موارد مهم بعدی که نشان از خوب بودن یه وب سایت داره، این هستش که تیم پشتیبانی دارن یا نه؟ اگر دارن تا چه اندازه پاسخگوی سوالات و مشکلاتی که در هنگام استفاده از خدمات سایت هستیم، دارن. برای همه ما گاها این مورد پیش میاد که در هنگام دانلود سریال یا یه فیلمی با لینک اشتباه مواجه میشیم و یا لینک خطا میده و نمیشه دانلودش کرد. در چنین شرایطی انتظار داریم که اون سایت دارای یک تیم پشتیبانی باشه که بتونه مشکل مون رو حل کنه و یا خطای موجود در سایت شون رو برطرف کنن.

در وب سایت فیلمال هم تیم پشتیبانی قوی بصورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به کاربران و افرادی هستش که از خدمات سایت استفاده میکنن. در پنل کاربری هر شخصی بخش تیک هست که میتونن سوالات و مشکلاتی که دارن رو بپرسن. تیم فنی بعد از بررسی هایی که انجام میده، به حل مشکل کمک میکنه.

همچنین اگر در هنگام دانلود با خطایی مواجه شده باشین، نه تنها خطا رو برطرف میکنن، بلکه لینک سالم رو مستقیم برای خودتون هم ارسال میکنن. بنابراین در این زمینه هم فیلمال یه وب سایت پیشرو در کشور به حساب میاد. دلیل اهمیت این مورد هم به این خاطر هستش که بسیاری از وب سایت های دانلود رایگان سریال و فیلم این قابلیت رو ندارن و هنگام مواجه شدن با خطا یا مشکلی، نمی دونیم چطور اون رو حل کنیم و یا چه کسی باید اون رو داخل وب سایت حل کنه.

دانلود رایگان سریال فیلمال

۵ .     تنوع بالای فیلم و سریال

مورد بعدی که بسیار اهمیت داره این هستش که همیشه وب سایتی مورد علاقه مون خواهد بود که در زمینه فیلم و سریال هر چی نیاز داریم رو داخل خودش داشته باشه. یعنی کلکسیون کاملی از فیلم و سریال ها رو در اختیار ما قرار بده. چرا که گاهی تماشای دوباره فیلم های قدیمی بسیار لذت بخش هستش. یا فیلم هایی هستن که طی سالهای گذشته ساخته شده اند و دارای مفاهیم بسیار زیبایی هستند که ارزش دیدن دارن. در چنین شرایطی وبسایتی که این فیلم ها رو هم در اختیار ما بتونه قرار بده، بسیار ارزشمند خواهد بود.

خبر خوبی می خوام در این زمینه بهتون بدم این هستش که فیلمال دارای تنوع بسیار بالایی از فیلم و سریال های به روز و قدیمی دنیای سینماست. می تونیم بگیم فیلمال کلکسیون همه وب سایت هایی ست که در داخل کشور فیلم و سریال ارائه میدن. در حقیقت شما هر فیلم و سریالی رو در سایت های دیگه بتونین پیدا کنین، در فیلمال هم میتونین همون ها رو ببینید. برای کسب آخرین آمار فیلم و سریال در فیلمال میتونین به وب سایت خودش مراجعه کنین و تعداد فیلم ها سریال های موجود در آرشیو اون رو با سایت های دیگه مقایسه کنین.

۶ .     ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد هر فیلم و سریال

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام مراجعه به یک وب سایت فیلم و سریال مشاهده اطلاعاتی است که درباره فیلم ها یا سریال ها داده میشه. هممون دوست داریم قبل دانلود سریال و فیلم کمی در مورد اونها اطلاعات داشته باشیم. یا خیلی وقت ها فیلمی رو دیدیم و دوست داریم ببینیم فیلم مشابهی هم برای اون هستش یا نه؟ یا سریالی بوده خوشمون اومده ازش و دنبال یه سریال مشابه همون می گردیم. در چنین شرایطی تنها منبعی که میتونه بهمون کمک کنه، اطلاعاتی هستش که در مورد اون فیلم و سریال در وب سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال قرار داده اند. هر چقدر اون اطلاعات کامل تر باشن و در کنارش چنتا عکس از تریلر و صحنه های اون فیلم هم قرار داده باشن، کمک کننده خواهد بود.

در این زمینه هم فیلمال چیزی کم نزاشته و اطلاعات کامل در مورد هر فیلم مانند سال و کشور ساخت، امتیاز imdb، کارگردان، بازیگران اصلی فیلم و از همه مهمتر داستان اصلی فیلم رو بصورت مختصر و درست حسابی در اختیار شما قرار میده. بنابراین هر وقت حوصله تون سر رفت و ندونستین چه فیلم و سریالی مناسب تون هستش، توصیه میکنیم یه سری به فیلمال بزنین. چرخی در بین فیلم و سریال ها زده و اطلاعات و داستان هر کدوم رو مطالعه کنین. با این کار به راحتی میتونین فیلم و سریالی که مورد علاقه تون هستش رو پیدا کنین و هم کلی اطلاعات در مورد فیلم ها و سریال هایی که تا حالا ندیدین کسب کنین. این مورد در زمان هایی که اسم فیلمی رو شنیدیم و دقیقا نمیدونیم مورد علاقه ما هستش یا نه هم بسیار کاربردی است و کمک زیادی در قبل از دانلود فیلم به ما خواهد کرد.

۷ .     در دسترس بودن همیشگی وبسایت

مورد بعدی که خیلی وقت ها در مورد برخی از وب سایت های دانلود فیلم و دانلود رایگان سریال به چشم میخوره این هستش که مدتی رو در دسترس هستن و بعد برای یک دوره ای یا هیچ کدام از فیلم هایی که روی سایت شون هستن، قابل دانلود نیستن. یا کلا سایت شون از دسترس خارج میشه. در چنین شرایطی اگه اشتراک از چنین سایت های خریداری کرده باشیم و یا دوره ای این اتفاق بیفته که فیلم های مهم و مورد علاقه مون اکران شده باشن، خیلی این اتفاق می تونه ناخوشایند باشه.

بنابراین اگه قبلا از سایت هایی اقدام به دانلود رایگان فیلم یا سریال کردین و به همچین موردی برخورد کردین، باید به فکر گزینه دومی هم باشین که در چنین شرایطی بتونه براتون مفید باشه.

در این زمینه هم فیلمال بخاطر داشتن یک تیم فنی قوی از بروز چنین مشکلاتی برای کاربران خودش تحت هر شرایطی جلوگیری میکنه. بنابراین حتی ساعتی با این اتفاق مواجه نخواهید بود که فیلمال رو خارج از دسترس ببینین و یا لینک های سایت دچار خطا شده باشند و نتونین کار دانلود سریال و فیلم رو از طریق اون انجام بدین.

۸ .     پخش آنلاین رایگان در فیلمال

همانطور که در عنوان این موضوع هم به اون اشاره کردیم، شما میتونین فیلم و سریال های مورد علاقه تون رو بصورت آنلاین و البته کاملا رایگان از فیلمال تماشا کنین. این موضوع برای خیلی از افراد میتونه یک هدیه عالی از طرف تیم این وب سایت باشه. چرا که نیازی به تهیه اشتراک و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت. برای استفاده از این قابلیت و مزیت هایی که در بالا درباره این وب سایت به آنها اشاره کردیم، کافیه همین الان به سایت فیلمال مراجعه کنین.

سوالات متداول

  1. آیا در هنگام دانلود رایگان سریال و فیلم اینترنت نیم بها شامل ما خواهد شد؟

بله در هنگام دانلود از این وب سایت ترافیک شما نیم بها حساب خواهد شد.

  1. برای استفاده از تمامی خدمات فیلمال نیاز به تهیه اشتراک هست؟

خیر. وب سایت فیلمال علاوه بر پخش آنلاین خدمات زیادی را در حوزه فیلم و سریال ارائه می دهد که به صورت رایگان میتوانید از این خدمات ویژه استفاده نمایید.

  1. راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی فیلمال کدامند؟

بهترین و سریع ترین راه در این زمینه تیکت هستش. که در هنگام ثبت نام در سایت در پنل کاربری تون بهش دسترسی دارین و در صورت بروز هر گونه مشکل یا خطایی میتونین اون رو با تیم فنی در میون بزارین. پس از بررسی های لازم خطای مورد نظر برطرف خواهد شد.

کلام پایانی

وب سایت فیلمال به آدرس FILMAL.IR یکی از بهترین انتخاب های شما برای دانلود رایگان فیلم و انواع سریال های مورد علاقه و دلخواه شماست. این وب سایت با به روز بودن از لحاظ فیلم های جدید و ارائه خدماتی مانند پخش آنلاین کاملا رایگان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای تماشای فیلم و سریال به شمار می رود. شما همچنین در این وب سایت در هنگام دانلود سریال و فیلم ها با بیشترین تنوع لینک های دانلود مواجه خواهید بود که به شما کمک خواهد کرد که بسته به حجم اینترنت موجود بهترین کیفیت موجود را انتخاب نمایید.

نظرات