خرید توری لوزی ، توری مش مفتولی و مش جوشی از فولادین

0

توری لوزی یا اکسپندد متال چیست ؟‌

ورق فلزی منبسط شده که برش داده و کشیده میشود و از یک الگوی خاصی تبعیت میکند که معمولا لوزی شکل می باشد اکسپندد متال (Expandad metal) نام دارد، که با نام های مختلف مانند توری لوزی، توری کششی لوزی، توری کششی و توری مشبک لوزی شناخته میشود که با نام های مختلف مانند توری لوزی، توری کششی لوزی، توری کششی و توری مشبک لوزی شناخته میشود .

خرید توری لوزی

قیمت توری لوزی

توری فلزی استفاده های زیادی دارد مانند سقف های کاذب،برای زیبا سازی فضای داخلی و خارجی، دکوراسیون داخلی، فنس شهری، توری نما ساختمان، صنایع شهری، قفس حیوانات، راه پله و غیره میباشد، در صنعت ساختمانی عمران به عنوان نوعی تقویت کننده دیوار،سقف و کفپوش استفاده میگردد که در مقادیر بالا برای تقویت کننده گچ کاری وبنای اصلی ساختمان مورد استفاده قرارمیگیرد .

توری اکسپندد لوزی و متال یک انتخاب مناسب به صرفه برای کاربردهای مختلف از جمله ساخت  دکوراسیون داخلی، فنس لوزی و حفاظ، سقف کاذب, زیباسازی فضا داخلی و خارجی، توری نما ساختمان، ماشین‌های سنگین، فیلتراسیون، فنس‌های شهری، صنایع هوایی و موارد دیگر کاربرد دارد.

برای خرید توری لوزی فولادین ابتدا با کارشناسان فولادین تماس حاصل فرمایید تا از قیمت لحظه ای و نوسانات بازار آگاه شوید و مشاوره خرید کامل و جامعی دریافت کنید  : ۰۲۱-۷۱۰۵۷۱۵۵

قیمت توری مش جوشی

توری مش جوشی سبک که با عنوان توری جوشی نیز شناخته می شود ، به صورت شبکه ای تولید می گردد و در طول و عرض بصورت نقطه ای جوش می شود. این نوع توری ها اغلب با نام توری مش ریز که نوع گالوانیزه آن کاربرد فراوانی دارد.

توری مش ساده و آجدار از انواع توری جوشی هستند که در حالت رول یا برگ به فروش می‌رسند. توری مش یا توری جوشی نوعی توری مشبک فلزی است که با میلگرد ساده یا آجدار ساخته می‌شود. این نوع توری که با نام مش جوشی نیز شناخته می‌شود در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. مسلح کردن بتن فونداسیون به عنوان شبکه میلگردی یکی از کاربرد‌های ساخت‌و‌ساز این توری است. قیمت توری مش با توجه مشخصات آن تغییر می‌کند و قبل از خرید مش جوشی باید به آن توجه داشت .

قیمت توری مش آهنی به سایز میلگرد، نوع میلگرد و سایز چشمه‌های آن بستگی دارد. بر این اساس هر‌چه سایز میلگرد بیش‌تر باشد و یا چشمه‌ها کوچک‌تر باشند قیمت توری مش مشبک بیش‌تر می‌شود. در مقابل کاهش سایز میلگرد و افزایش سایز چشمه‌ها، کاهش قیمت توری را در پی خواهد داشت. برای استعلام قیمت لحظه ای توری جوشی مش میتوانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱-۷۱۰۵۷۱۵۵

خرید توری لوزی

توری مش چیست ؟

توری مش نوعی توری مشبک مانند است که در ساختمان سازی فواید بسیار دارد . توری مش از میلگرد کششی ST 37 ساده و ۸ و ۱۰ آجدار  تولید میشود . توری مش جوش داده شده که به صورت یک صفحه سیم فلزی است ، در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است. این محصول در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، حمل و نقل ، باغبانی و تهیه مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سیم های متقاطع معمولاً از طریق جوش به هم وصل می شوند.سیم مورد استفاده معمولاً با کشیدن تدریجی فلز در یک سری از قالبهای گرد تا رسیدن به قطر مورد نظر ساخته می شود .

به منظور ساخت توری مش یا توری جوشی از میلگرد و یا مفتول سیاه استفاده می‌شود . روش تولید آن به صورتی است که میلگرد ها به طور افقی و عمودی روی یکدیگر سوار می شوند . در نهایت ساختار مشبک ایجاد شده که از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. برای ساخت آن نیز از میلگرد ساده یا آجدار استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای آن در صنعت ساختمان سازی است ، همچنین از دیگر صنایعی که در آنها استفاده می شود می توان به صنایعی مانند پتروشیمی، صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و … اشاره نمود .

خرید انواع آهن آلات از وبسایت فولادین

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع آهن آلات و همچنین استعلام قیمت محصولات مفتولی و فولادی با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱-۷۱۰۵۷۱۵۵

https://fuladin.com/products/  برای استعلام قیمت روز آهن ، تیرآهن ، میلگرد ، محصولات مفتولی و … می توانید به این لینک مراجعه فرمایید .

نظرات