معرفی و خرید عطرهای نوید محمدزاده

0

نوید محمدزاده بازیگر معروف ایرانی بعد از موفقیت‌های پی در پی در سینما و تئاتر در سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت که به دنیای روایح هم قدم بگذارد. نوید محمدزاده که اخیرا در فیلم سینمایی برادران لیلا خوش درخشید یک مجموعه ۴ عددی که شامل دو عطر مردانه و دو عطر زنانه است را به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه کرد و شعار «بماند به یادگار از من به تو» را برای عطر و ادکلن‌های خود در نظر گرفت.

 عطر نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با تولید عطر در ایران توانست توجه بسیاری از متخصصان عطر و کسانی که به روایح علاقه دارند را به سمت خود جلب کند. در این مطلب سعی داریم در خصوص خرید عطر نوید محمدزاده و روایح این عطرهای ایرانی با شما صحبت کنیم.

عطر نوید محمدزاده فور هر زنانه

برند ایرانی نوید محمدزاد فعالیت خود را با تولید مجموعه عطرهای فور هر و فور هیم آغاز کرد که می‌خواهیم عطر فور هر زنانه نوید محمدزاده را مورد بررسی قرار دهیم. این عطر پرطرفدار ایرانی در بین خانم‌ها بسیار محبوب است و با توجه به رایحه‌ای که دارد می‌تواند حس و حال خوبی را در طول روز به شما هدیه دهد.

بعد از گذشت چند ساعت درست زمانی که نت‌های پایه و اصلی این عطر زنانه ایرانی نمایان می‌شود بوی گرم و تلخ چوب سدر را در کنار رایحه مشک می‌توانید حس کنید. ماندگاری عطر زنانه نوید محمدزاده در بین رقبای ایرانی بسیار خوب و عالی است که با توجه به قیمت مناسبی هم که دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای تمام فصول باشد.

  • نت‌های اولیه: لیموترش، سیب ترش، نارنج
  • نتهای میانی: رز، پرالین، گل صد تومانی
  • نت‌های پایه: مشک، چوب سدر

ادو پرفیوم فورهیم مردانه نوید محمدزاده

همانطور که می‌دانید لازمه موفقیت در دنیای سینما اعتماد بنفس و عزت نفس است. نوید محمدزاده نت‌ها و روایح عطر مردانه فور هیم را به صورتی انتخاب کرده است که با استفاده از آن می‌توانید اعتماد بنفس خود را افزایش دهید و با خیال راحت در جلسات و مهمانی‌‌ها استفاده کنید. این ادکلن مردانه که در گروه بویایی ادویه‌ای آروماتیک (معطر) قرار دارد می‌تواند شخصیت شما را در ذهن اطرافیانتان پر قدرت به ثبت برساند.

ماندگاری و پخش بو عطر فور هیم نوید محمدزاده بسیار بالا است و همینطور با طراحی خاص و ساده‌ای که دارد می‌تواند همیشه همراه شما باشد و حس و حال خوبی را هر لحظه در شما زنده کند.
اگر بخواهیم نت‌های این عطر مردانه ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم در نت‌های اولیه شاهد ریحان و ترنج هستیم ، همینطور در نت‌های میانی این عطر مردانه می‌تواتید رایحه جادویی جوز هندی را در کنار فلفل صورتی حس کنید. نت‌های پایه این عطر پرطرفدار ایرانی هم تشکیل شده از وتیور و نعناع هندی است.

  • نت‌های اولیه: ترنج، ریحان، برگ بنفشه
  • نت‌های میانی: جوز هندی، فلفل صورتی
  • نت‌های پایه: وتیور، نعناع هندی

عطر سواق نوید محمدزاده زنانه

در همان سال ۲۰۲۱ بعد از موفقیت عطر‌های فور هیم و فور هر نوید محمدزاده دو عطر دیگر را به مجموعه روایح برند ایرانی خود اضافه کرد که یکی از آن عطرها ادو پرفیوم سواق زنانه نام دارد. جالب است بدانید بعد از ورود این عطر به دنیای عطر و ادکلن ایران انقلابی در بین برندهای عطر ایرانی بر پا شد. ادو پرفیوم سواق زنانه در گروه بویایی گلی، مشکی میوه‌ای قرار دارد، این گروه بویایی در بین خانم‌های ایرانی بسیار پر طرفدار است.

عطر نوید محمدزاده

رایحه این عطر خوش بو ایرانی می‌تواند قدرت پنهان زنانه را از درون شما خانم‌های خوش سلیقه بیرون بکشد. اگر بخواهیم نت‌های این ادو پرفیوم زنانه را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم سواق زنانه از نت‌های پایه و اصلی تشکیل شده است و از همان ابتدا می‌توان ماندگاری و پخش بو آن را حس کرد. نت‌هایی مثل نعناع هندی و یاس رازقی سخن اول را در بین روایح این عطر می‌زنند.

عطر سواق نوید محمدزاده مردانه

آخرین عطر مجموعه روایح نوید محمدزاده NAVID MOHAMMADZADEH ادکلن مردانه سواق است. این عطر با رایحه و نت‌هایی که دارد می‌تواند قدرت جسورانه یک پسر ایرانی را نمایان کند. ادو پرفیوم سواق مردانه هم در سال ۲۰۲۱ همراه با نسخه زنانه آن به بازار عطر و ادکلن ایران عرضه شد و توانست رکورد خوبی را در فروش به ثبت برساند. این عطر مردانه ایرانی در گروه بویایی آروماتیک ادویه‌ای، شرقی قرار گرفته است.

خرید عطر نـوید محمدزاده

در زمان خرید عطرهای نوید محمدزاده می‌توانید با مراجعه به شعب حیات پرفیوم به صورت حضوری و آنلاین این ادوپرفیوم‌های ایرانی را با بهترین قیمت و به همراه داشتن لیبل اصالت کالا خریداری کنید. همینطور در خرید آنلاین عطر نوید محمدزاده این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که از تخفیفات و آفرهای مجموعه حیات پرفیوم استفاده کنید.

جالب است بدانید که عطرهای ایرانی هم دارای نمونه بی‌کیفیت و تقلبی هستند، پس حتما عطرهای برند ایرانی نوید محمدزاده را از فروشگاه‌های معتبر در ایران خریداری کنید.

عطر نوید محمدزاده

نتیجه گیری

خرید عطرهای ایرانی می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه باشد. عطرهای نوید محمدزاده با کیفیت خوبی که دارند توانسته‌اند جایگاه خوبی را در میان طرفداران این بازیگر بدست آورند. در این مطلب حیات پرفیوم سعی داشته است تا شما عزیزان را در شناخت عطرهای نوید محمدزاده و همینطور خرید این عطرهای ایرانی راهنمایی کند.

نظرات