آیا فصل پنجم سریال نون خ ۵ ساخته میشود +‌زمان پخش فصل پنجم نون خ نوروز ۱۴۰۳

1

خبر خوش برای علاقه مندان سریال نون خ، نون خ ۵ در راه است فصل پنجم سریال نون خ ۵ ساخته میشود مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ در تازه ترین اظهارنظرهایش اعلام داشته : رییس صداوسیما برای نوروز ۱۴۰۳ به ما ساخت فصل پنجم نون خ (سریال نون خ ۵) را سفارش دادند.

آیا فصل پنجم سریال نون خ ۵ ساخته میشود؟

«نون خ» جزو سریال‌هایی که پر بیننده و محبوب بوده و تاکنون ۴ فصل آن از شبکه یک ساخته شده و فصل پنجم آن هم اکنون در سیتستان و یلوچستان در حال تولید و فیلمبرداری می باشد. تهیه کننده نون خ ۵ می گوید: سریال پرمخاطب «نون خ» در فصل پنجم قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر کند و بخش‌هایى از داستان آن در این خطه رقم بخورد.

نون خ ۵ در راه است؟ ؛ زمان و تاریخ پخش فصل پنجم سریال نون خ [+جزئیات]

آیا نون خ ۵ ساخته میشود ؟

پیش تولید فصل پنجم این سریال به زودی آغاز می شود و از اواسط تابستان فیلمبرداری این مجموعه جذاب کلید خواهد خورد.

رئیس سازمان صداوسیما ساخت فصل پنجم این مجموعه تلویزیونی را سفارش داده و قرار است «نون‌خ» فصل دیگری داشته باشد

مهدی فرجی تهیه کننده این سریال می گوید: حقیقت قصه این است که پیش از سال جدید (۱۴۰۲) به همراه سعید آقاخانی، خدمت آقای جبلی رئیس صداوسیما رسیدیم آنجا در مورد «نون‌‌خ۴» صحبت کریم از شرایط گفتیم و خیلی اتفاقات دیگر، ایشان خیلی محبت و حمایت کردند. در واقع به ما انگیزه دادند و همان‌جا گفتند از همین حالا برای «نون‌خ۵» فکر کنید، طرح بدهید و کار را جلو ببرید.

ساخت فصل 5 نون خ, زمان پخش نون خ ۵

زمان پخش فصل پنجم سریال نون خ ۵ نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان صداوسیما ساخت فصل پنجم این مجموعه تلویزیونی را سفارش داده و قرار است «نون‌خ» فصل دیگری داشته باشد

مهدی فرجی تهیه کننده نون خ اعلام کرد : رییس صداوسیما برای نوروز ۱۴۰۳ به ما ساخت فصل پنجم نون خ را سفارش دادند

تهیه کننده سریال نون خ در تازه ترین مصاحبه های خود گفت: پیمان جبلی به ما فصل پنجم سریال نون خ را برای پخش در سال ۱۴۰۳ سفارش داده است. چون کار با قومیت ها می تواند بسیار دلنشین باشد و موفقیت آدم را تضمین کند ، دکتر جبلی از ما خیلی حمایت کردند و به ما کمک کردند و اشاره کردند به قومیت ها باید خیلی بیشتر از این دیده بشوند

تهیه کننده سریال نون خ در ادامه گفت: همین‌طور پس از آن که با رئیس سیمافیلم (آقای نقویان)، معاون سیما (آقای برمهانی) دیدار داشتیم همه آنها توصیه‌شان همین بود که «نون‌خ۵» را شروع کنید و جلو ببرید. اما درباره اینکه چه زمانی تولید فصل پنجم این سریال آغاز می‌شود آقای آقاخانی سفری رفته‌اند برگردند ببینیم شرایط چطور می‌شود بتوانیم کار را چگونه جلو ببریم.

فرجی در پایان اعلام کرد: سریال نون خ ۵ یک مقدار شرایط خاصی دارد؛ از آن‌جایی که سال آینده هم ماه مبارک رمضان و عید نوروز در تقارن یکدیگر است یک مقدار ساخت ۳۰ قسمت سریال کار سختی است. برای همین شاید مثلاً آقای آقاخانی بگویند «نون‌خ» ۲۰ قسمت و نباید بیشتر افزایش پیدا کند. ببینیم شرایط چطور می‌شود اما هم آقای آقاخانی انگیزه دارند و هم بنده و گروه انگیزه داریم. به نظرمن «نون‌خ» ظرفیت ساخت فصل‌های متمادی را دارد ان‌شاءالله که بتواند ادامه پیدا کند.

جزئیات ساخت از زبان بازیگر نقش ادریس

همچنین سیروس سپهری، بازیگر نقش ادریس در واکنش به این جمله که آیا فکر می کند «نون خ» ادامه پیدا کند، به ایسنا گفته: بستگی به شرایط دارد وگرنه اکیپ ما آماده، نویسنده دست به قلم و آقا سعید آقاخانی هم پا به رکاب هستند. بستگی به شرایط تلویزیون دارد که چه اتفاقاتی پیش بیاید. یک بار یادم هست مدیران تلویزیون سر صحنه «نون خ» حاضر شدند و آقای آقاخانی در جمع مدیران گفتند من دوست دارم یک بار هم که شده در فصل بهار کار کنم تا زیبایی های طبیعت بهار نشان داده شود چون کار ما همیشه به پاییز و زمستان می‌افتد و به نظرم دلیلش هم این است که تصمیم گیری در مسوولان وجود ندارد. مسوولان تلویزیون می گویند «باشد» اما همان باشد را در دقیقه ۹۰ انجام می دهند.

بازیگر «نون خ» در ادامه همین بحث یادآور می شود: به نظرم تامین آینده برای بازیگران، عوامل و حتی راننده سرویس خیلی مهم است که بداند در چه زمانی چه کاره است. اگر قرار است «نون خ» ادامه پیدا کند باید همین الان اعلام کنند که به عنوان مثال اردیبهشت ماه «نون خ» جدید را کلید بزنیم اما متاسفانه اینطور نیست.

گفتنی است، نون خ یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال از شبکه یک پخش شده است. نون خ برای اولین بار در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد که پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم نون خ نیز در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه یک رفت

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.
در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند.

زبان بازیگران این سریال فارسی با لهجه کرمانشاهی هست، اما از ترانه های کردی سورانی و ترکمنی و لباس مردم مناطق کردنشین استان کردستان و آذربایجان غربی استفاده شده‌است.

1 دیدگاه در “آیا فصل پنجم سریال نون خ ۵ ساخته میشود +‌زمان پخش فصل پنجم نون خ نوروز ۱۴۰۳

  1. محمدرضا بیک گفت:

    با سلام بنده طی تماس تلفنی با آقای آقاخانی و تهیه کننده و طی جلسه با رئیس صدا سیما در هفته گذشته اعلام کردن که نون خ پنج ساخته می‌شود و به احتمال صدی به نود هر سال شاهد پخش سریال نون خ با فصل جدید شاهد خواهیم بود فقط یک مشکل کوچیک هستش که ماه مبارک رمضان و عید نوروز سال آینده مجدد با هم تنیده شده و یکم برای ساخت قسمت های های بیشتر سخت تر میشود تا ببینیم چه پیش می آید
    (بله فصل پنج ساخته میشود)

نظرات