ریمل ابرو چیست + مزایا و عوارض استفاده از ریمل ابرو همراه نحوه استفاده از ریمل ابرو

0

ریمل ابرو : ریمل ابرو یک وسیله آرایشی مناسب برای حالت دادن و پرپشت نشان دادن ابرو‌ها است و باید در استفاده از آن مراقب هی لازم را انجام داد. ما در حرف تازه قصد داریم برای شما عوارض و مزایاس استفاده از این محصول و همچنین عوارض آن ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کنیم. همراه ما باشید.

ریمل ابرو

ریمل ابرو چیست؟

از این محصول به منظور حالت بخشیدن و پرپشت کردن ابرو‌ها استفاده می‌شود. اگرچه این وسیله بیشتر برای ابروهای کم‌پشت و نازک پیشنهاد می‌شود اما دیگران نیز می‌توانند از آن برای ثابت کردن موهای بدفرم ابروی خود بهره بگیرند.

نحوه استفاده از ریمل ابرو

مراحل استفاده از ریمل ابرو

ابتدا صورتتان را به خوبی شسته و خوب خشک نمایید.آرایش بقیه قسمت‌های صورت را انجام دهید.ریمل را به طور مستقیم و با حرکت رو به بالا بر روی ابرو زده شود به طوری که قسمت‌های خالی پر شود.بیش از حد ریمل را روی ابرو نکشید چرا که حالتی غیرطبیعی به ابرو می‌دهد.

عوارض استفاده از ریمل ابرو

عوارض و فواید ناشی از استفاده نادرست

عوارض : استفاده از ریمل‌های ابرو نیز مانند دیگر لوازم و مواد آرایشی دیگر ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد به خصوص اگر از مواد نامرغوب و سرب‌دار در آن استفاده شود که از جمله :

ریزش موی ابرو،ایجاد خشکی و خارش در ناحیه پوست ابرو،التهاب و حساسیت و ورم سوزش در ابرو‌ها،تغییر رنگ و بد حالت شدن موی ابرو،پوسته پوسته شدن ناحیه ابرو.

فواید : اضافه کردن رنگ دلخواه به ابروها،حالت دادن به ابروها، پر کردن جاهای خالی ابرو.

فواید ریمل ابرو

رنگ ریمل متناسب با موهای مختلف :

اگر مو‌ها و ابرو‌های شما در گذشته روشن بوده و مو‌ها را مشکی یا تیره‌تر رنگ کرده‌اید، بهتر است از ریمل تیره‌تر برای ابروهایتان استفاده کنید.اگر مو‌هایی دارید که به طور طبیعی بلوند هستند به احتمال زیاد ابروهایتان نیز روشن است؛ بنابراین بهتر است برای اینکه چهره خود را از بی رنگی در آورید، از ریملی استفاده کنید که ابرو‌ها رو حداکثر تا دو درجه تیره کند.در صورت داشتن مو‌هایی با تن قرمز رنگ مناسب‌ترین ریمل برای ابروی شما ریملی با رنگ طلایی است. چرا که این رنگ به خوبی با مو‌های قرمز هماهنگ شده و حالتی جذاب به چهره می‌دهد.

تفاوت ریمل ابرو با ژل ابرو

همراه ما باشید

نظرات