بازیگر نقش بهروز در سریال پوست شیر کیست ؟ بیوگرافی علیرضا استادی

0

علیرضا‌ استادی بازیگر نقش بهروز (صاحب قهوه خانه) در سریال پوست شیر است. در ادامه با بیوگرافی علیرضا استادی بازیگر نقش بهروز در سریال پوست شیر این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش بهروز در سریال پوست شیر کیست؟ بیوگرافی علیرضا استادی

بازیگر نقش بهروز (صاحب قهوه خانه) در سریال پوست شیر کیست بیوگرافی علیرضا استادی

علیرضا استادی بازیگر نقش بهروز (صاحب قهوه خانه) در سریال پوست شیر می‌باشد.

علیرضا استادی متولد ۷ آبان ۱۳۵۲ در شهر ری بازیگر ایرانی است. این بازیگر فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و در فیلم هایی همچون کلاشینکف، لاتاری، واسطه و اکسیدان بازی کرده است.

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش بهروز در پوست شیر

بیوگرافی و سوابق علیرضا استادی

وی از سال ۱۳۷۷ مشغول به فعالیت در آثار مختلف فیلم، تلویزیون و تئاتر بوده و برای مجموعهٔ تلویزیونی آرماندو (۱۳۹۷) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر کمدی مرد از نوزدهمین جشن حافظ شد.

تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده کرده است.

علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.

استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی چون بهرام توکلی،‌ محسن تنابنده،‌ وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.

وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به روزهای نارنجی، هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، شکستن همزمان بیست استخوان، سال دوم دانشکده من، زیر نظر و نسل سوخته اشاره کرد.

نظرات