بازیگر نقش بی بی کتایون در سریال آتش و باد کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

نقش بی بی کتایون در سریال آتش و باد : لاله اسکندری بازیگر نقش بی بی کتایون در سریال آتش و باد متولد زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه بازیگر و عکاس اهل ایران است. او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم متولد ماه مهر در سال ۱۳۷۸ بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های متعددی داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش بی بی کتایون در سریال پر طرفدار آتش و باد را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش بی بی کتایون در سریال آتش و باد

لاله اسکندری متولد زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه بازیگر و عکاس اهل ایران است. او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم متولد ماه مهر در سال ۱۳۷۸ بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های متعددی داشته‌است.

او با بازی در این سریال بار دیگر خودش را به اهالی هنر ثابت کرد.

لاله اسکندری در سریال آتش و باد

گفتگو با لاله اسکندری :

به نظر شما بزرگترين سرمايه يک هنرمند چيست؟

فکر مي کنم شخصيت و ذات خود اون آدم, به نظر من چه هنرمند و چه غير هنرمند خيلي متفاوت نيست. فقط هنرمند بايد يک مقدار خلاق تر باشد وگرنه شخصيت و ذات براي همه سرمايه بزرگي است.

خالصانه ترين حضور شما در چه عرصه اي بوده است؟

طبعا نقاشي, وقتي آدم کار نقاشي مي کند هيچ چشم داشتي در مقابل آن ندارد. البته در سينما و بازيگري درست است که از ابتدا بحث قرارداد و دستمزد مطرح مي شود اما هنگامي که مشغول بازي هستي بايد از اين دغدغه به دور باشي تا بتواني کار واقعي انجام دهي.

تا کنون براي ايفاي يک نقش خودتان را تحسين کرديد

بعضي جاها بله…بوده من در خاک سرخ زماني که پخش مي شد خيلي مواقع با ليلا بغض مي کردم. ديدن کار با مونتاژ و موسيقي لطف آن را دو چندان مي کند.

لاله اسکندری

بیوگرافی لاله اسکندری

همراه ما باشید

نظرات