بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد کیست؟ +‌بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد کیست؟ +‌بیوگرافی مجتبی واشیان عکس

در این پست به مطلب بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد کیست؟ + بیوگرافی مجتبی واشیان می پردازیم. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد کیست؟

مجتبی واشیان بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد می باشد.

بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد کیست؟ +‌بیوگرافی مجتبی واشیان عکس

بیوگرافی مجتبی واشیان

مجتبی واشیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان است او متولد ۳۰ فروردین ۱۳۶۸ در تهران است. که در سال ۱۴۰۲ در سریال تلویزیونی “اتش و باد” به کارگردانی مجتبی راعی، در نقش “جان‌ قلی (جانقلی) حضور داشت.

او همچنین علاوه بر بازیگری، نویسندگی چند نمایش را برعهده داشته و در سریال‌های “سریال رقص روی شیشه ”، “زیرخاکی” فصل اول و دوم شرکت کرده است.

سوابق

در سال ۱۳۹۹، مجتبی واشیان در سریال “رقص روی شیشه” که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد، بازی کرد. این سریال، داستان عاشقانه ای با بازی مریلا زارعی و نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان را روایت می‌کند.

بیوگرافی مجتبی واشیان

مجتبی واشیان برای اولین بار با بازی در تئاتر وارد حرفه بازیگری شد و پس از مدتی به نویسندگی نمایش روی آورد و بیشترین فعالیتش در حوزه تئاتر می باشد.

او نخستین بار با بازی در سریال زیرخاکی در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۴۰۲ در سریال آتش و باد به کارگردانی مجتبی راعی بازی کرده است.

بیوگرافی مجتبی واشیان بازیگر نقش جانقلی در اتش و باد

مجتبی واشیان بازیگر و نویسنده ایرانی است. او فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد. از کارهای بازیگری او در تئاتر می‌توان به تئاتر «زنگ زدگی» به کارگردانی زهرا حامی خواه و تئاتر «ادم خوب ایالت سچوان» به کارگردانی حسین کاظمی اشاره کرد.

بیوگرافی مجتبی واشیان بازیگر نقش جانقلی در آتش و باد

مجتبی واشیان، نویسندگی دو تئاتر «آیس» و «زنگ زدگی» را نیز برعهده داشته است. اولین کار او در شبکه نمایش خانگی، سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۷ است.

این بازیگر جوان نویسندگی دو تئاتر «آیس» و «زنگ زدگی» را نیز برعهده داشته است. اولین کار او در شبکه نمایش خانگی، سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۷ است. و کارگردانی نمایش نرفتن را نیز بر عهده داشته است.

آقای واشیان نویسنده و یکی از کارگردانان نمایش «نرفتن» درباره اجرای این اثر نمایشی که به تازگی در تماشاخانه ملک به صحنه رفته است

بازیگر نقش جانقلی در سریال آتش و باد کیست؟ +‌بیوگرافی و عکس

مجتبی واشیان بازیگر نقش جانقلی (پسر سرخو) در سریال اتش و باد می باشد که از جهان پسند خواستگاری کرده و قصا ازدواج دارد.

سریال «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی است که بازیگرانی چون محمود پاک‌ نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی و بیوک‌ میرزایی در ان ایفای نقش کردند.

جانقلی سریال آتش و باد

نظرات