سایت ثبت نام و نحوه شرکت در برنامه محفل شبکه ۳ تلویزیون رمضان ۱۴۰۲

3

سایت ثبت نام و نحوه شرکت در برنامه محفل شبکه ۳ سیما ماه رمضان ۱۴۰۲ + نحوه شرکت در برنامه محفل شبکه سه و پیج اینستاگرام برنامه محفل در ادامه این صفحه می خوانید

نحوه شرکت در برنامه محفل شبکه سه تلویزیون

نحوه شرکت در برنامه محفل شبکه سه تلویزیون

متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در برنامه محفل می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی mahfeltv3.ir برای حضورد ر برنامه اعلام آمادگی کنند

این برنامه سبک جدیدی از برنامه های مناسبتی برای ماه رمضان است. گفته شده که این برنامه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه قرآنی صداوسیما است و با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و همچنین استعدادهای ایران و جهان همراه است.

صفحه اینستاگرام

آدرس صفحه اینستاگرام برنامه تلویزیونی محفل (@mahfeltv3) می باشد

برنامه قرآنی «محفل» که اینروزها از آنتن شبکه سه سیما پخش می‌شود، به گفته تهیه‌کننده برنامه رمضانی‌ «محفل» نیز پیشتر بر این موضوع تاکید داشته است که این برنامه تلنت‌شو (برنامه استعدادیابی) نبوده و نقش شرکت‌کنندگان و موضوعات قرآنی در آن پررنگ است. در حقیقت آنها در این برنامه به دنبال کشف ستاره‌ها و سوژه‌های ناب قرآنی بوده‌اند.

موضوع و محتوا

گلپایگانی، تهیه‌کننده برنامه با بیان اینکه تجربه ساخت برنامه‌‎ای با محتوای قرآنی در عین حال جذاب خطر بزرگی داشت که آن را آزمودیم در ادامه گفت: ایجاد سلبریتی مذهبی و با مسئولیت از اهداف ماست.

ما از اینکه به دنبال تولید سلبریتی مذهبی درست باشیم استقبال می‌‎کنیم و بهتر است تا به جای محتوای زرد و افرادی که مسئولیتی برای کارهای خود قائل نیستند از محتوای جذاب و در عین حال فاخر برای برنامه سازی استفاده کنیم و قطعا اگر این مسیر را ادامه دهیم می‌توانیم روی ذائقه مخاطب هم تأثیر بگذاریم و در آینده شاهد تعامل و مخاطب بیشتر برای این دست برنامه‌‎ها باشیم.

سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی در مورد این برنامه گفت: از ابتدا هم به خاطر نوع ساخت برنامه و محتوا محور بودن آن از اینکه چقدر می‌تواند برنامه مخاطبین را به خود جذب کند، سال‌‎ها ذائقه مخاطب را عادت به کارهای زرد دادیم و حالا اینکه یک برنامه با محوریت محتوای قرآنی و فاخر تولید شود شاید برای چنین ذائقه ای سنگین باشد اما به فضل الهی استقبال از برنامه خیلی بیشتر از حد تصورمان بود و به نظرم با این آغاز می‌توان کم کم به تولید چنین برنامه‌‎هایی خوش بین بود.

گلپایگانی در ادامه و در مورد تعامل و کمک به فراگیری فرهنگ قرائت و قرآن در جامعه گفت: ما در پویش ماه خوبی‌‎ها و همچنین سایر پویش ها سعی کردیم تا قرائت قرآن و سبک زندگی قرآنی را به خانه های مردم ببریم و مسیری برای تعامل آنها با برنامه محفل بگذاریم .

3 دیدگاه در “سایت ثبت نام و نحوه شرکت در برنامه محفل شبکه ۳ تلویزیون رمضان ۱۴۰۲

  1. بختیاری گفت:

    باسلام راه ارتباطی با برنامه محفل رولطفابیان کنید .

  2. الهام گفت:
    1
    2

    بله حق باشماست ولی چون اساتید بین المللی هستن بنظرم اینستا باشه بهتره چون در کشورهای دیگه.این برنامه کاربرد زیادی داره

  3. حسینی گفت:
    5
    1

    سلام
    نظام ما اینستاگرام از فضای مجازی کشور حذف کرده اون وقت برنامه های رسانه ملی ما آدرس اینستاگرام میدن
    این معناش دوگانگی نیست؟

نظرات