اسامی و بیوگرافی داوران برنامه محفل شبکه سه رمضان ۱۴۰۲ + بیوگرافی مجری

1

اسامی و بیوگرافی داوران برنامه محفل شبکه سه رمضان ۱۴۰۲ + بیوگرافی مجری

بیوگرافی قاریان قرآن و داوران برنامه محفل + مجری و کارشناسان و داوران برنامه محفل کیست اسامی و بیوگرافی مجری و داوران برنامه محفل شیکه سه با اجرای رسالت بوذری و حضور حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان و حسنین حلو کارشناسان ایرانی و بین المللی برنامه محفل با عکس در ادامه مطلب میخوانید

مجری و داوران برنامه محفل شبکه 3

 

داوران برنامه محفل چه کسانی هستند

برنامه محفل جدیدترین برنامه مناسبتی شبکه سه در ایام ماه رمضان ۱۴۰۲ است که از اول رمضان هر روز در لحظات عرفانی افطار در ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ۳ پخش میشود. در این برنامه قاریان قرآن و کارشناسان قرآن چون حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان و حسنین حلو به عنوان کارشناس و داور حضور دارند. رسالت بوذری مجری برنامه است.

ساعت پخش برنامه محفل از شبکه ۳ سه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ و ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «محفل» بزرگ‌ترین پروژه قرآنی صداوسیما است که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش میشود. این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و استعداد‌های برتر قرآنی ایران و جهان و ارائه‌های هنرمندانه و دیدنی همراه خواهد بود. این برنامه شب‌های ماه مبارک رمضان قبل از افطار حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن است.

داوران برنامه محفل چه کسانی هستند

رسالت بوذری مجری برنامه محفل

رسالت بوذری مجری برنامه محفل کیست

حامد شاکرنژاد در برنامه محفل

داوران برنامه محفل ماه رمضان 1402

حامد شاکرنژاد متولد ۳۱ فروردین ۱۳۶۲ در شهر مشهد است. او اینکه در خانواده قرآنی به دنیا آمده است را یک فضل الهی می‌داند، شاکرنژاد از سن ۵ سالگی به همراه برادرش به قرائت قرآن مشغول بوده است. پدرش حاج‌محمد شاکرنژاد یکی از قاریان خوب خراسانی است. حامد شاکرنژاد و برادرش حمید شاکرنژاد از شاگردانش محسوب می‌شوند.

شاکرنژاد فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و دکتری علوم قرآنی را دارد.او در حال حاضر مشاور فرهنگی وزیر راه و شهرسازی است.
شاکرنژاد در ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما به عنوان میزبان حضور دارد و به گفته خودش این بک موهبتی است که شامل حال او شده است. او از اینکه کار‌های اجتماعی زیادی با محوریت قرآن صورت بگیرد استقبال می‌کند.

احمد ابوالقاسمی

 

احمد ابوالقاسمی داور برنامه محفل 1402

احمد ابوالقاسمی متولد سال ۱۳۴۴ در تهران است، او از سال ۶۱ یعنی در ۱۳ سالگی‌اش وارد کلاس‌های قرآن شده است و به گفته خودش در مدت کوتاهی روان خوانی قرآن را یاد گرفته است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علوم قرانی است و دکتری رشته تلاوت را دارد. ابوالقاسمی طی این سال‌ها در ۳۶ کشور به عنوان قاری قرآن حضور داشته است و از دید خودش مهم‌ترین سفری که در این سال‌ها داشته است، سفر به کشور مصر است که این سفر را به دعوت سفیر این کشور رفته است. ابوالقاسمی در کارنامه کاری‌اش ریاست رادیو قرآن را نیز دارد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان

غلامرضا قاسمیان داور برنامه محفل 1402

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان، متولد ۶ فروردین سال ۱۳۵۲ در تهران است. او استاد دانشگاه امیرکبیر، شریف و علم و صنعت و همچنین دروس مختلف حوزوی است. او علاوه بر این‌ها به حکم دکتر محمدباقر قالیباف رئیس وقت مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شده است.

حسنین الحلو قاری و موذن

اسامی و بیوگرافی داوران برنامه محفل شبکه سه ماه رمضان 1402 + بیوگرافی مجری

حسنین الحلو متولد ۱۹۴۷ شهر بصره عراق در یک خانواده مذهبی است، به گفته خودش چند تن از عموهایش در جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران در جبهه‌های ایران به درجه شهادت رسیده‌اند و در گلزار شهدای قم دفن شده‌اند. او ۱۰ خواهر و برادر دارد که قرار بود چند روز بعد حضور او در قم آن‌ها نیز به حسنین در قم بپیوندند، اما به دلیل جنگ مرز بسته شد و مجبور شدند به عربستان سعودی مهاجرت کنند. او از سن ۶ سالگی تا ۱۰ سالگی، از خانواده‌اش هیچ خبری نداشته است و در نهایت بعد از ۵ سال آن‌ها را در اردوگاهی در ورامین می‌بینید.

ایشان پس از دعوت به این برنامه هماهنگی‌های لازم با مسئولین عراق و عتبه عباسیه را لنجام می‌دهند تا در این برنامه حضور داشته باشند.

رضوان درویش

اسامی و بیوگرافی داوران برنامه محفل شبکه سه ماه رمضان 1402 + بیوگرافی مجری

رضوان درویش متولد ۱۷ اسفند ۱۳۴۳ در دمشق است. ایشان از مسلمانان اهل سنت هستند و ارادت خاصی هم نسبت به ائمه دارند. درویش در خانه پدری در یک خانواده ۱۴ نفره زندگی کرده است که ۷ خواهر و ۴ برادر دارد.ایشان چهار دختر، یک پسر و پنج نوه دارد. درویش فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد است. او از کودکی به ابتهال و قرائت قران علاقه بسیار داشته است و از ۵ سالگی به جلسات تلاوت قران رفته است. او پسرعمه‌اش که موذن مسجد بوده است را مشوق اصلی اش در این راه میداند. او از کودکی به تشویق پسر عمه‌اش موذن مسجد بوده است.

استاد رضوان درویش داور سوری مسابقات قرآنی «ان للمتقین مفازا» که شبکه جهانی الکوثر برگزار کرده است نیز بوده است.او در برنامه تلویزیونی محفل شبکه سه نیز به عنوان داور یا میزبان حضور دارند. درویش به زبان فارسی تسلط ندارند، اما در این برنامه به خوبی با بقیه داوران و میهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و همین مورد باعث محبوبیت ایشان شده است.

حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش و حسنین حلو کارشناسان ایرانی و بین المللی برنامه «محفل» هستند.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی داوران برنامه محفل شبکه سه رمضان ۱۴۰۲ + بیوگرافی مجری

  1. معلم گفت:

    سلام علیکم
    ممنون از اطلاعات موجود

    تاریخ تولد استاد ابوالقاسمی اشتباه درج شده ،به گفته ی خودشان متولد ۱۳۴۷ هستند نه ۴۴
    استاد حسنین هم همینطور ، ۱۹۴۷ 🙄⁉️⁉️

نظرات