بیوگرافی شیخ غلامرضا قاسمیان روحانی برنامه محفل + همسر و فرزندان و سوابق

1

بیوگرافی شیخ غلامرضا قاسمیان روحانی برنامه محفل + همسر و فرزندان و سوابق

بیوگرافی حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان : زاده ۶ فروردین ۱۳۵۲ در تهران استاد دانشگاه و دروس حوزوی و قاری قرآن و مداح اهل بیت (ع) می باشد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی محمد صمیمی مداح و همسرش و فرزندانش و آثار مداحی ها و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی شیخ غلامرضا قاسمیان

زندگینامه شیخ غلامرضا قاسمیان

شیخ غلامرضا قاسمیان قاری قرآن و استاد دانشگاه و دروس حوزوی و اهل ایران است که فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه صنعتی شریف است. او استاد دانشگاه امیرکبیر، شریف و علم و صنعت در دروس مختلف حوزوی و مداح اهل بیت ع است. قاسمیان به فوتبال علاقه زیادی دارد و به گفته خودش فوتبالیست خوبی است و در رشته پینگ پنگ نیز مهارتی دارد و در حال حاضر در برنامه محفل در تلویزیون حضور دارد. برادرش در دفاع مقدش به شهادت رسیده و ایشان برادر شهید است.

بیوگرافی شیخ غلامرضا قاسمیان روحانی برنامه محفل + زندگینامه و همسر و فرزندان

سوابق

حجت الاسلام قاسمیان، در یک خانواده نسبتا مذهبی و پرجمعیت به دنیا آمده و مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته ارتش بوده است. از دوران دبستان وارد حیطه فعالیت های قرآنی شده و قرائت قرآن را از بطور حرفه ای دوران نوجوانی شروع کند و از همان دوران شروع به یادگیری نهج‌البلاغه می‌کند.

بیوگرافی حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان

حجت الاسلام غلامرضا‌قاسمیان در دوران مدرسه بچه درسخوانی بوده و فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه صنعتی شریف است.
بعد از شهادت برادرش به دنبال دروس حوزوی می‌رود و در این زمینه نیز تحصیل می‌کند.

بیوگرافی شیخ غلامرضا قاسمیان روحانی برنامه محفل + همسر و فرزندان و سوابق

حاج آقا قاسمیان یکی چهادگران فعال و پر تلاش است که همیشه پای کار‌های جهادی مانده و تاکنون در مناطق دور افتاده و محروم به عنوان جهادگر حضور داشته است. ایشان به همراه گروه جهادیشان که در این سال‌ها فعالیت مداوم داشته‌اند در مناطق محروم حضور داشته و فعالیت‌های ویژه‌ای داشته است.

داوران برنامه محفل، غلامرضا قاسمیان

همسر غلامرضا قاسمیان + فرزندان شیخ غلامرضا قاسمیان

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده است . جالب است بدانید یکی از شروط ضمن عقد وی حضور در گروه جهادی برای خدمت به مردم بوده است که همسرش نیز این شرط را پذیرفته است. از تعداد فرزندان استاد غلامرضا قاسمیان اطلاعی در دست نیست

حجت الاسلام قاسمیان علاوه بر مداحی و مدیحه سرایی اهل بیت به حکم دکتر محمدباقر قالیباف رئیس وقت مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شده است.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کیست

داور برنامه محفل

حجت الاسلام قاسمیان در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ به عنوان کارشناس و داور در برنامه محفل حضور دارد .

1 دیدگاه در “بیوگرافی شیخ غلامرضا قاسمیان روحانی برنامه محفل + همسر و فرزندان و سوابق

  1. نجفی گفت:

    خدا حفظش کند و امثال ایشان را زیادتر

نظرات