بازیگر نقش مژگان در سریال پوست شیر کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش مژگان سریال پوست شیر : ژیلا شاهی بازیگر سریال پوست شیر است که متولد ۱۳۶۴ و اهل اردبیل می باشد. وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و با کلاس های استاد سمندریان مسیر زندگی اش حرفه ای تر شد، بازی در تلویزیون را تجربه کرده اما با سینما به شهرت رسیده است. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش مژگان در سریال پر طرفدار پوست شیر را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش مژگان سریال پوست شیر

ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان سریال پوست شیر است که متولد ۱۳۶۴ و اهل اردبیل می باشد. در سال ۱۳۸۰ و وقتی که تنها ۱۶ سال سن داشت به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رفت و شروع به کار کرد تا اینکه به صورت حرفه ای وارد گروه های بازیگری تئاتر شد. در واقع وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و با کلاس های استاد سمندریان مسیر زندگی اش حرفه ای تر شد، بازی در تلویزیون را تجربه کرده اما با سینما به شهرت رسیده است.

او در این سریال نقش مژگان زن صیغه ایی رضا پروانه را بازی می کند و در تلاش است رضا را راضی کند که با اون عقد دائم کند اما متوجه مریضی همسرش می شود و…

او در این سریال بسیار خودش را ثابت کرد و باعث شد به شهرت و محبوبیت برسد.

بازیگر نقش مژگان در سریال پوست شیر کیست

 او بعد مدتی فاصله سال ۱۳۹۶ با سریال شکوه یک زندگی به تلویزیون بازگشت تا اینکه سال ۱۳۹۷ با فیلم قصر شیرین مورد توجه قرار گرفت.او در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکل زن شد که در نهایت این جایزه به خانم فرشته صدرعرفایی رسید. نا گفته نماند او در سال ۱۳۹۹ از نهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم قصر شیرین دریافت کرد.وی در سریال توقیف شده سرزمین مادری هم بازی کرده است.

ژیلا شاهی در سریال پوست شیر

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی بازیگر نقش مزگان

همراه ما باشید

نظرات