بیوگرافی مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان در نون خ + زندگی شخصی و سوابق

0

بیوگرافی مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان در نون خ + زندگی شخصی و سوابق

مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان در سریال نون خ ۴ بازی میباشد. مهرنوش طوسی بازیگر کرمانشاهی است که با بازی در نقش باوان دختر ادریس در نون خ به شهرت رسید. با بیوگرافی مهرنوش طوسی و زندگی شخصی و فعالیت های هنری او در مجله حرف تازه آشنا شوید.

باوان در نون خ, مهرنوش طوسی در نون خ 4, بیوگرافی مهرنوش طوسی, زندگی مهرنوش طوسی بازیگر باوان در نون خ

بیوگرافی مهرنوش طوسی

مهرنوش طوسی بازیگر کرمانشاهی متولد دهه هفتاد در کرمانشاه است. او با بازی در سریال نون خ ۴ به شهرت رسید. وی در فصل چهارم نون خ نقش باوان یکی از دختران ادریس بازی می کند.

بیوگرافی مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان در نون خ + زندگی شخصی و سوابق

سوابق بازیگری

این بازیگر جوان دهه هفتادی بتازگی وارد عرصه بازیگری شده است. وی برای اولین بار با مجموعه تلویزیونی نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دخترهای ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید. مهرنوش طوسی در نون. خ نقش دختر بزرگ ادریس را بازی میکند که بتازگی مدرک پزشکی خود را گرفته و به خانم دکتر مشهور است .

مهرنوش طوسی باوان نون خ

خانم طوسی به تازگی وارد بازیگری حرفه ای شده و به شهرت رسیده و اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست . پس از کسب اطلاعات دقیق تر در مورد این بازیگر زن این صفحه بروز خواهیم کرد

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و همچنین حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است.از دیگر بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد.

همچنین پیش از این قرار بود حسن معجونی در این سریال به ایفای نقش بپردازد، اما بیژن بنفشه‌خواه جایگزین او شده است. او پیش از این در یک برنامه اینترنتی از گریم خود در این سریال هم رونمایی کرده بود.

بیوگرافی مهرنوش طوسی بازیگر نقش باوان در نون خ + زندگی شخصی و سوابق

عکس های شخصی مهرنوش طوسی

نظرات