بازیگر نقش حبیب در سریال لیسانسه ها کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش حبیب سریال لیسانسه ها : هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ است. او کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش حبیب در سریال پر طرفدار لیسانسه ها را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش حبیب سریال لیسانسه ها

هوتن شکیبا زادهٔ ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی اهل سنندج است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها به شهرت رسید. او کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است.  او برای به تصویر کشیدن عبدالحمید ریگی در شبی که ماه کامل شد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

او در این سریال نقش حبیب پسر مجرد و پولدار را بازی می کند که سریع عاشق می شود و بزرگترین آرزو او ازدواج است در این راستا او و دوستانش به مشکلاتی بر می خورنند و…

بازیگر نقش حبیب سریال لیسانسه ها کیست

گفتگو با هوتن شکیبا سریال لیسانسه ها :

چه چیزی باعث شد که آقای سروش صحت شما را برای سریال «لیسانسه ها» انتخاب کردند؟

اولا آقای سروش صحت، تئاتر خیلی زیاد می دیدند و خیلی از اجراهای من را هم دیده بودند و حتی ما در یک اجرایی هم با یکدیگر همبازی بوده ایم. ما در نمایش «آوازه خوان طاس» با هم همبازی بودیم و در این سال ها در کارهای مختلفی برای بازی از من دعوت می کردند که متاسفانه تداخل در اجراهای من وجود داشت که خب در سریال «لیسانسه ها» این اتفاق خوب رخ داد.

به نظر شما سریال لیسانسه ها سکوی پرتاب تان یا نقطه عطف بازیگری تان بوده است؟

بله. این یک از اتفاقات خوب کارنامه هنری من است و نمی دانم که بعد از این، اتفاقات بهتری هم برایم رقم خواهدخورد و قطعا باید این نقش را به بهترین نحو انجام بدهم.

واکنش مردم‌ نسبت به بازی شما چگونه است؟

واكنش هاى خوبى و جالبى دارند. اما آنها كه براى اولين بار من را ديده اند، بعد كه در فضاى مجازى خودم را ميبينند باورشان نميشود كه اين همان حبيب است.

هوتن شکیبا در سریال لیسانسه ها

گفتگو با هوتن شکیبا سریال لیسانسه ها

همراه ما باشید

نظرات