فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره (احمد ایراندوست)

0

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره احمد ایراندوست را در ادامه مطلب ببینید

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره (احمد ایراندوست)

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو در یک مبارزه نمایشی با غول برره (احمد ایراندوست) از او شکست خورد و آبرویش رفت. داور این مسابقه خانم ترکیه ای بود. حالا ویدئویی از درگیری بین غول برره و شهربانو منصوریان ووشوکار معروف ایرانی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است که در فیلم زیر می بینید:

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره

 

جالب است بدانید احمد ایراندوست مدتی بازیگارد و محافظ بوده و از بادیگاردهای حرفه ای جهان به ویژه جنیفر لوپز بوده است. البنه این ویدئو طنز و جرمات نمایشی اجرا می شود و شما نیز جدی نگیرید

احمد ایراندوست بازیگر ایرانی است که به غول برره شهرت دارد  او با بازری در نقش غول برره در سریال شب های برره مشهور شد . وی با یک فیلم از حرکت نمایشی با شهربانو منصوریان در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و این کلیپ بارها دانلود شده است.

احمد ایراندوست (زادهٔ ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ آبادان) بازیگر و بادیگارد اهل ایران است.

پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لائین شهرستان کلات نادر بوده و از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی است.ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد. بر اساس آنچه در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون شیخ محمد بوده‌است. اما هیچگاه ثابت نشده است و بنظر می رسد ادعای واهی باشد.او از حامیان حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ بود.

نظرات