بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد کیست بیوگرافی و عکس

1

بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد کیست بیوگرافی و عکس

مهران نائل بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد میباشد کیست : ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی مهران نائل بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. مهران نائل بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد میباشد که متولد سال ۱۳۶۰ در اصفهان است. از مهمترین آثار هنری و بازیگری مهران نائل میتوان به سریال های شهرزاد ۱ و ۲ و ۳ و سریال دلدار اشاره کرد در ادامه به بیوگرافی کامل مهران نائل می پردازیم

بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد کیست + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد

مهران نائل بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون متولد ۱۳۶۰ در اصفهان میباشد

ایشان دارای مدرک کارشناسی بازیگری و مدرک فوق لیسانس کارگردانی می باشد.

این بازیگر از هنرمندان و بازیگران تئاتری بوده و کارنامه پرباری دارد، اما در بین بازیگران کمتر شناخته شده است.

بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد کیست بیوگرافی و عکس

مهران نائل با بازی در فیلم آخرین نقش به کارگردانی رضا ضیائی در سن ۲۶ سالگی وارد سینما شد.

سوابق

آقای مهران نائل برای اولین بار در سن ۲۶ سالگی و در سال ۱۳۸۶ در سینما حضور یافته و در فیلم آخرین نقش به کارگردانی رضا ضیایی دوستان نقش افرینی کرد. نقشی که او را به شدت بر سر زبان ها انداخت و از او بازیگر حرفه ای ساخت و تجارب خوبی را در کنار بازیگرانی چون فرهاد قائمی و امیر آقایی، لاله اسکندری، مهرداد ضیایی و فرهاد قائمی کسب کرد.

بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد کیست + بیوگرافی و عکس

آقای نائل در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهران نائل در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد ۱ به کارگردانی حسن فتحی محسوب می‌شود.

از تهیه کنندگی تا کارگردانی

ایشان فعالیت خود را از سالها پیش با تئاتر آغاز کرد و حالا به بازیگری حرفه ای تبدیل شده است. او در کنار بازیگری، به کارگردانی و تهیه کننگسی می پردازد و دستی بر آتش دارد و نمایش های موفقی را بر روی صحنه برده است.

بیوگرافی بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد

ورود به سینما

نخستین بار در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم اتوبوس شب ساخته کیومرث پوراحمد و پس از آن با بازی در فیلم کیمیا و خاک وارد سینما شد و بازی خوبی را ارائه کرد.

بازیگر سریال های تلویزیون

مهران نائل برای اولین بار در سال ۸۶ با بازی در سریال گل های گرمسیری وارد قاب تلویزیون شد . از دیگر آثارش می توان به بازی در سریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی مسعود آب پرور در سال ۸۷ اشاره کرد . او در سال ۸۸ با مجموعه تاکسی شانس بار دیگر در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بیوگرافی مهران نائل بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد

افتخارات مهران نائل

وی علاوه بر بازیگری در کارگردانی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد. از جمله افتخارات مهران نائل در زمینه سینما در سال ۱۳۹۱، کاندید دریافت جایزه از پانزدهمین جشنواره بین ‏المللی فیلم هاي پلیسي مسکو و برنده جایزه ویژه هیات داوران بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بوده است.

بیوگرافی بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد

1 دیدگاه در “بازیگر نقش خورشید در سریال آتش و باد کیست بیوگرافی و عکس

  1. یاس گفت:

    مهران نائل بازیگر نقش نامدار خانه،نه خورشید!

نظرات