راهنمای خرید کولر گازی جی پلاس؟

0

در بازار ایران با توجه به تنوع برند ها و کیفیت آن ها تصمیم گرفتیم که شما را با انواع کولر گازی های جی پلاس آشنا کنیم و مشخصات آن را در نظر بگیریم ، بیشتر این کولر ها مشخصات مشترکی دارند که شامل موارد زیر می باشد.

کولر گازی های جی پلاس دارای ویژگی های زیر میباشد:

درای ضمانت نامه و گارانتی ۵ ساله موتور

پرتاب باد در چهار طرف

کمپرس هوشمند اینورتر

حالت خواب و تایمر

ذخیره سازی تنظیمات

پرا های طلایی

حالت torbo

عملکرد Eco

کولر گازی جی پلاس

این کولر ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند و شما می توانید در زمستان از گرمای آن استفاده و در تابستان از سرمای آن برای خنک شدن استفاده کنید کولرگازی های جی پلاس دارای پره های طلایی هستند که علاوه بر ایجاد تعادل دما باعث ماندگاری بالای کندانسور و اپراتورکولر می شود و از ساییدگی و فرسودگی جلوگیری و عمر دستگاه را افزایش می دهد.

ویژگی های کولرگازی جی پلاس

این کولر گازی دارای ویژگی های زیادی است که در همه مناطق به خصوص مناطق مرطوب و شرجی مورد استفاده قرار می گیرد:

ایزوله شدن محیط بر خلاف کولر آبی

استفاده از کولر به عنوان بخاری برای گرم کردن فصول سرد سال

تصفیه هوای داخل و جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار و داشتن فیلتر مخصوص هوا

تنظیم دمای هوای مطلوب

کم مصرف بودن آب

مشخصات فنی کولر گازی جی پلاس

کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری نقش اساسی را در این کولر ها ایفا می کنند و از مهمترین اجزای ساختار این نوع تهویه مطبوع است و به خاطر نوع ساختار انرژی کمتری مصرف می کنند و میزان تولید صدای این نوع کمپرسور نسبت به انواع دیگر کمتر است و این نوع کمپرسورها از قطعات مکانیکی کمتری استفاده می کنند و این نوع کولر گازی به خاطر داشتن کمپرسور در مناطق با فشار هوای بالا مانند شمال و شمال غرب کشور کاربرد بیشتری دارند.

دکمه توربو turbo

با فشار دادن این دکمه ریموت کنترل دمای هوای منزل در کمترین زمان ممکن خنک می شود و در حالت توربو کمپرسور برای مدت ۳۰ دقیقه به صورت یکنواخت کار می کند و بعد از ۳۰ دقیقه دستگاه از حالت توربو خارج و به حالت نرمال برمیگردد.

نمایشگر ال ای دی برروی پنل داخلی دستگاه  حالت عملکرد دستگاه را به شما نشان می دهد.

فناوری اینورتر کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس مجهز به فناوری اینورتر می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد می شود و نحوه عملکرد آن این گونه است که با تغییر دور موتور به تناسب دما از خاموش شدن مجدد دستگاه جلوگیری می کند و وقتی دستگاه به دمای مطلوب رسید خاموش نمی شود بلکه با کاهش دور کار خود را ادامه می دهد و در صورت افزایش دما دور خود را دوباره افزایش می دهد و از مهمترین خاصیت این نوع می توان به تولید صدا اشاره کرد و در کنار اینورتر حس گرهای هوشمند هم دمای محیط را تشخیص و در کاهش مصرف انرژی موثر هستند.

راهنمای خرید کولر گازی جی پلاس

امروزه کولر گازی ها در تنوع و مدل های فراوانی در بازار وجود دارد که شما باید بتوانید با توجه به شرایط مورد نظر خود نوع مناسب آن را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که انتخاب درست کولر گازی نیازمند اطلاعات و آگاهی درباره تمامی مدل ‌ها و برند های کولر گازی می ‌باشد که هر فردی این اطلاعات را ندارد. به همین خاطر پیشنهاد می ‌کنیم حتماً با کارشناسان با شماره ی ۰۲۱۳۴۶۱۵ تماس بگیرید و با مشاوره و راهنمایی های که در اختیار شما قرار می ‌دهند انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. به همین خاطر شما میتوانید با مراجعه به سایت خانه تک که نماینده ی جی پلاس میباشد مراجعه کنید و انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و نوع مناسب با آن را برای خرید در نظر بگیرید.

نظرات