بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و عکس های جدید

0

بیوگرافی کامل اکرم یدی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و زندگی شخصی و هنری

اکرم یدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در کرمانشاه است. او متولد دهه هفتاد در کرمانشاه است و تاکنون در چند نمایش و فیلم و سریال فعالیت داشته است در ادامه به بیوگرافی اکرم یدی و همسرش با عکس های جدید و زندگی شخصی وی می پردازیم که در حال حاضر در سریال نون خ ۴ مشغول فعالیت می باشد.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی اکرم یدی

اکرم یدی بازیگر جوان کرمانشاهی متولد دهه هفتاد در کرمانشاه بوده و یکی از بازیگران کرمانشاهی می باشد. او تاکنون در چند فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است و با بازی در سریال نون خ ۴ به مخاطبان معرفی شد. او در این سریال در نقش نقره خوش درخشیده است.

این بازیگر پس از سال ها فعالیت در تئاتر، برای نخستین بار با بازی در سریال نون خ ۴ به کارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد و یکی از نقش های مهم و اصلی به نام نقره را برعهده گرفت.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر

سوابق بازیگری

اکرم‌ یدی بازیگری را از تئاتر در کرمانشاه آغاز کرده است و یکی از بازیگران تازه کار و هنرمندان جدید محلی در تئاتر کرمانشاه می باشد او در طول فعالیت های هنری توانسته جوایز جشنواره تئاتر را از آن خود کند. او با بازی در نمایش صد در جشنواره تئاتر استانی موفق بوده است.

نمایش صد کارگردانی آرش منصوری با بازی اکرم‌یدی داستانی درباره حماسی دختران کوبانی است که در شهرستان اسلام آباد غرب بر روی سن رفت.

زندگینامه اکرم یدی بازیگر
خانم یدی در این نمایش در کنار هنرمندانی چون “اکرم همتی”، “حسام الدین آزادی”، “آرمین دزفولی زاده” و .. خوش درخشید. این بازیگر کرمانشاهی جایزه برتر و مقام اول تئاتر بسیج استانی در کرمانشاه را هم کسب کرده است.

بیوگرافی اکرم یدی بازیگر سریال نون خ 4 و همسرش + عکس های جدید و زندگی شخصی و هنری

بازی در سریال نون خ ۴

این بازیگر پس از سال ها فعالیت در تئاتر، برای نخستین بار با بازی در سریال نون خ ۴ به کارگردانی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد و یکی از نقش های مهم و اصلی به نام نقره را برعهده گرفت.
وی درباره حضور در نون خ ۴ از عوامل این سریال تشکر کرده که به او اعتماد کردند و اجازه دادن تا در نقش مهم و اصلی در فصل چهارم نون خ حضور پیدا کند. او از سعید آقاخانی به عنوان استاد یاد کرده که خیلی از او آموخته و توانسته با راهنمایی پدرانه اش از پس نقش مهم و اصلی در سریال نون خ ۴ برآید

سوابق و فیلم های اکرم یدی بازیگرپیج اینستاگرام

صفحه شخصی و اینستاگرام خانم یدی را با نشانی * دنبال کنید

نظرات