زمان پخش و تکرار فصل دوم برنامه محفل از شبکه سه [+ ساعت تکرار]

19

زمان پخش فصل دوم برنامه محفل از شبکه سه : «برنامه محفل» ویژه برنامه مناسبتی قبل از افطار و ماه رمضان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای پخش در شبکه سه سیما هر روز ساعت ۱۷ از شبکه سه پخش میشود و تکرار نیز در ساعات ۰۷:۰۱ بامداد می باشد.

ساعت پخش فصل دوم برنامه محفل شب‌های ماه مبارک رمضان ساعتی قبل از افطار از شبکه سه در ساعت ۱۷ و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن است. جزئیات پخش و معرفی کامل برنامه معلی شبکه سه سیما و زمان پخش و تکرار این برنامه مناسبتی می پردازیم

برنامه محفل

ساعت و زمان پخش فصل دوم برنامه محفل از شبکه ۳ + تکرار و بازپخش

فصل دوم برنامه «محفل» به تهیه کنندگی هاشمی گلپایگانی در ماه رمضان از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود تا پایان ما رمضان ۱۴۰۳ ادامه دارد. اولین قسمت برنامه محفل همزمان با آغاز و حلول ماه رمضان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ با اجرای رسالت بوذری روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت

برنامه «محفل» در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان با حضور ۵ میزبان بین المللی ، ۳۰۰ تماشاگر و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی، تهیه‌کننده «محفل» می‌گوید: این برنامه تلنت نیست و به داورهایشان داور نمی‌گویند. این‌ها میزبان‌اند. ما ۵ میزبان داریم که از افراد دعوت می‌کنند تا قرآن بخوانند و حال‌مان با قرآن خوش است.

🔹 “محفل” بزرگ‌ترین پروژه قرآنی صداوسیما است که در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

🔸 این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان روی آنتن خواهد رفت.

🔹 حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان ایرانی و بین المللی برنامه “محفل” هستند و اجرای این برنامه را رسالت بوذری بر عهده خواهد داشت.

🔸 زمان پخش این برنامه شب‌های ماه مبارک رمضان قبل از افطار از شبکه سه و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن است.

جزئیات پخش فصل دوم «محفل» در ماه رمضان

فصل جدید برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان به‌خصوص کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد و بسیاری از مسئولان این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و خلاقانه عنوان کردند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با حضور ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل‌توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد و بر همین اساس قرار است که در روزهای ماه رمضان پیش‌رو نیز جزو برنامه‌های صدا و سیما برای این ایام باشد.

عوامل و زمان تکرار و بازپخش

برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از سه‌شنبه، بیست‌ودوم اسفند هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود و پس از آن نیز ساعت ۲۳ از شبکه قرآن پخش می‌شود. حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی این برنامه خواهند بود.

تیزر فصل جدید محفل

نامه «محفل» که به عنوان پدیده تلویزیونی از آن یاد می‌شود از روز سه‌شنبه ساعتی قبل از افطار میزبان مخاطبان شبکه سه خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل دوم برنامه «محفل» که به عنوان پدیده تلویزیونی از آن یاد می‌شود از روز سه‌شنبه ساعتی قبل از افطار میزبان مخاطبان شبکه سه است و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

دکور فصل دوم «محفل» نسبت به سال گذشته تغییرات بیشتری داشته، البته داوران حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» و مجری رسالت بوذری همان تیم فصل قبل هستند.

19 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار فصل دوم برنامه محفل از شبکه سه [+ ساعت تکرار]

  1. حسین گفت:

    در طول ۶۰ سال از عمرم برنامه ای به جذابیت محفل ندیده ام. خداوند به همه عوامل این برنامه خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید.

  2. سمانه سادات گفت:

    ساعت پخش برنامه محفل یا ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی یکی هست و متاسفانه ساعات تکرار هر دو برنامه ساعاتی هست که امکان بازدید آن کم هست یا دیروقت هست یا موقع نماز
    اگر لطف کنید و این نظر رو به مسوولین مربوطه منتقل کنید تا در صورت امکان این تداخل زمانی برطرف شود یا ساعت تکرار برنامه‌ها تغییر کند

  3. عبدالله گفت:

    سلام
    برنامه بسیار عالیه
    سالهاست جای این برنامه خالی بوده
    این برنامه به یادمان می اندازد چقدر دین ما و کتاب آسمانی مان زیبا و ملموس و نورانی هستند ولی ما غافلیم
    کاش ساعت تکرار برنامه صبح بود برای کسانی که دم افطار مشغول افطاری درست کردن هستند و جلسه قرآن هم دارند و شب همچون میخواهند از فیض سحر محروم نشوند نمی‌توانند تا دیروقت بیدار بمانند
    حیف است چنین برنامه ای یکبار فقط تکرار داشته باشد آن هم در وقت آخرشب

  4. فاطمه گفت:

    سلام برنامه بی نظیری هست.کاش ساعت پخش بعد از افطار بود تا همه بتونن بیننده باشن.

  5. حبیب گفت:
    9
    1

    سلام وای خدا من چقدر این برنامه دوس دارم خدا خیرتون بده تهیه کننده و همه عوامل

  6. سادات گفت:
    12

    برنامه محفل برنامه عالی پخته خوبی هست ولی کاش ساعتش با ساعت برنامه زندگی پس از زندگی همزمان نبود ساعت برناته زندگی پس از زندگی و برنامه محفل ساعتش همزمانه

  7. ناشناس گفت:
    11

    سلام
    محفل خیلی برنامه عالی هست خیلی از سازندگان تشکر میکنم بابت این برنامه زیبا
    فقط ای کاش محدود به ماه رمضان نمیشد:)

  8. RA گفت:

    من این برنامه رو بعد نماز صبح از شبکه ی سه سیما میبینم
    خیلی برام جذابه همه ی دقیقه هاش دیدنی است وممنونم

  9. اخوان گفت:
    10
    1

    باسلام وخسته نباشید وارزوی قبولی طاعات وعبادات تمامی
    دست اندرکاران این برنامه بسیار بسیارعالی
    انشاالله خداوند شمارا حفظ کند تابتوانید ازاین قبیل برنامه ها بیشتر بسازید
    باسپاس فراوان ازهمگی شما

  10. گل نرگس گفت:
    11

    سلام برنامه بسیار متفاوت و بینظیر محفل کلا حال و هوامون رو عوض کرده حتی مهمان هایی که اون ساعت منزلمون هستن و خیلی با قرآن مأنوس نیستن بسیار مشتاقانه دنبال میکنن. از جناب آقای هاشمی و تک تک عوامل زحمتکش برنامه محفل تشکر میکنم و دست همتون رو می‌بوسم.خواهشم اینه که غیر از ماه مبارک رمضان این برنامه رو پخش کنید. سپاس در پناه حق

  11. اسماعیل گفت:
    14

    بسیار بسیار عالی و آموزنده برای همه اقشار …واقعا” بینظیره

  12. مصطفي گفت:
    11

    عالي فقط تلاوت هاش بيشتر بشه عاليتر ميشه

  13. عطیه گفت:
    15

    این برنامه لنگه نداشته تا الان، حال دل روزه دار هارو عوض میکنه🤍

  14. مریم وحید گفت:
    24
    0

    این برنامه محفل بسیار عالیه ، از صداوسیما تشکر می کنم بخاطر پخش این برنامه ، خواهش می کنم فقط مختص ماه رمضان نباشه و در بقیه سال هم چنین برنامه هایی داشته باشید.

  15. معلم گفت:
    22

    واقعاً برنامه متفاوت و جذابی هست. تنها برنامه ای که هم با آن میخندی و هم اشک در چشمانت جمع می شود و هم مطالبی از قرآن یاد میگیری که تا حالا نشنیده ای.

  16. ف گفت:
    17
    1

    برنامه خیلی جذابیه

  17. الهام گفت:
    15

    برنامه خیلی خیلی عالی و با محتوای هستش کاش محدود به ۳۰ روز نمی شد

  18. مهدی گفت:
    15
    1

    عالی عالی
    فقط یکبار ببنید
    عاشقش میشوید
    عالی

  19. سمانه گفت:
    22

    من عاشق این برنامه هستم عالیه

نظرات