شورت لامبادا چیست و چه عوارضی دارد؟

0

احتمالا شما هم نام شورت لامبادا را شنیده اید و یا یکی از طرفداران این مدل لباس زیر هستید. اما آیا با عوارض استفاده از شورت لامبادا (lambada panty) آشنا هستید؟ مشکلات و فواید استفاده از این شورت را میدانید؟ در این مطلب از حرف تازه، شما با انواع مدل شورت لامبادا آشنا کرده و جدیدترین مدل های این سبک از شورت را همراه با عوارض استفاده از آن، آشنا خواهیم کرد.

 شورت لامبادا چیست و چه عوارضی دارد

شورت لامبادا چیست؟

شورت لامبادا یا بندی که در انگلیسی به آن “lambada panty” می گویند؛ یک نوع لباس زیر بسیار محبوب و متداول در بین بانوان می‌باشد. این سبک از شورت ها را با لباس های مجلسی چسبان، دامن های کوتاه و شلوارک میتوان پوشید.
این مدل لباس زیر در دسته بندی شورت های فانتزی قرار می‌گیرند.

شورت لامبادا چیست

از انواع مدل شورت لامبادا، معمولا همراه با روبدوشامبر زنانه و یا لباس خواب استفاده می‌کنند. اما به صورت کلی استفاده از مدل شورت، با عوارض زیادی همراه است به همین دلیل توصیه میشود که از این نوع شورت، استفاده نکنید. در این رابطه توصیه می‌کنیم، سری مطالب مربوط به بهترین جنس لباس زیر چیست؟، تاثیر لباس زیر در سلامت بانوان و لباس زیر مخصوص افراد حساس را مطالعه کنید.

انواع مدل شورت لامبادا

جالب است بدانید که به شورت لامبدا، شورت بندی نیز گفته می شود. به صورت کلی این مدل شورت به چند دسته زیر تقسیم می‌شود:

شورت لامبادا بندی

شورت تانگ (thong) و شورت جی استرینگ (G_string) و شورت لامبادای فاق باز؛ سه مدل از انواع شورت لامبدا هستند که در صنعت لباس زیر مورد استفاده قرار میگیرد.

شورت لامبادا زنانه، نیز از جمله محبوب ترین سبک از مدل های لباس زیر لامبادا است که البته با مشکلات خاصی در دراز مدت برای بانوان همراه است. این مدل شورت، از یک نخ باریک در قسمت پشت و تکه پارچه محدودی در قسمت جلو با کمترین پوشش برخودار است.

شورت لامبادا قرمز

شورت لامبادا مردانه، هم مانند انواع مدل شورت زنانه برای ایجاد حس بصری و ظاهری متفاوت طراحی شده است. این سبک از شورت های مردانه نیز مانند مدل زنانه، از بخش نخی باریکی در قسمت جلو خود بهره مند است. باید بدانید که استفاده طولانی مدت از این مدل شورت با عوارض خاصی همراه است که در ادامه توضیح داده ایم.

شورت لامبادا مردانه

عوارض استفاده از شورت لامبادا چیست؟

بنا بر گزارش برند معتبر لباس زیر و لباس خواب Lebassecret، استفاده طولانی مدت از شورت های بندی یا لامبادا، می تواند یکی از دلایل مهم ابتلا به عفونت زنان و آلودگی ها باشد. بنابراین خرید شورت را هر دو الی سه ماه یک بار به طور مداوم در برنامه خود قرار دهید.

همان طور که می دانید برای جلوگیری از بیماری های عفونی و قارچی و… بهتر است از لباس زیرهای استفاده شود که پوشش دهی کاملی دارند. شورت های با جنس نخی از جهت دفع رطوبت و میکروب برای سلامتی مناسب هستند.

یکی از مشکلات انواع مدل شورت لامبادا، پوشش دهی کم آن است. در این مدل شورت باتوجه به این که صرفا از یک تکه پارچه کوچک و یک ردیف بند استفاده شده، پوشش دهی بسیار کمی را برای بانوان به همراه دارد. این مورد میتواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. از جمله این مشکلات میتوان به احتمال بیشتر عفونت در فرد اشاره کرد.

شورت لامبادای زنانه

شورت های لامبادا ماهیت تزئینی و دکوری داشته، بیشتر برای زیبایی و تحریک جنسی همسر و یا از زیر لباس های مجلسی و عروس استفاده می شود. شورت های بندی به علت پوشش دهی کم برای سلامت بانوان می تواند مضر باشد. به همین جهت برای استفاده روزانه و مداوم به عنوان لباس زیر مناسب نیستند.

از دیگر مشکلات و عوراض شورت های لامبدا، احتمال ایجاد زخم و عفونت است. اگر از انواع شورت لامبادای بدون کیفیت که جنس سفت و محکمی دارند استفاده کنید، با توجه به سایش شورت لامبادا به سطح پوست، ممکن است برش های میکروسکپی در سطح پوست شما ایجاد کند. سعی کنید از شورت های نخی و باکفیت که در فروشگاه های معتبر لباس زیر مانند برند لباس سکرت عرضه می‌شود استفاده کنید.

آیا استفاده از مدل های متنوع شورت لامبادا کار درستی است؟

در قسمت بالا تمام عوارض استفاده از شورت لامبادا را توضیح دادیم. همچنین شما را با انواع مدل و مسائلی پیش آمده توسط این شورت بندی آشنا کردیم. با توجه به مسائل علمی بیان شده در این مطلب، جواب این سوال که آیا استفاده از شورت لامبادا کار درستی است به سلیقه شما بستگی دارد.

برند های معتبر لباس زیر مانند لباس سکرت اکیدا توصیه میکنند که از این مدل شورت استفاده نکرده و یا در صورت نیاز، برای مدت محدودی آن را بپوشید. اما رعایت این موارد کاملا به شما و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. پوشیدن شورت لامبادا همچون کشیدن سیگار، میتواند به شما آسیب بزند اما بسیاری از افراد باز هم از آن استفاده میکنند!.

بهترین جنس شورت لامبادا چیست؟

منابع معتبر در این مورد توضیح میدهند که پنبه؛ یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین الیاف طبیعی است، لباس زیر پنبه ای، به خوبی دمای بدن را کنترل می‌کند و در عین حال، پوست شما میتواند به خوبی نفس بکشد. لباس زیر نخ پنبه؛ در هر زمان و مکان که هستید دمای بدنتان را ثابت نگه می‌دارد، همچنین حس کاملا راحتی به شما میدهد.

نخ (پنبه) یکی از انواع بهترین جنس لباس زیر است. بر خلاف الیاف مصنوعی که از نفت ساخته می شوند؛ پنبه از گیاهی ساخته می شود که امکان رشد مجدد هم وجود دارد و با مد سبز یا مد اخلاق گرا هم سازگار است. پس از لحاظ حفظ محیط زیست نخ پنبه گزینه ی مناسب تری است.

بهترین جنس شورت لامبادا، انواع جنس نخ پنبه است. این جنس از لامبادا، از کمترین عوارض و مشکلات برخوردار بوده و به دلیل نرمی و جذب رطوبت، به عنوان بهترین جنس شورت لامبادا شناخته می‌شود.

منبع: https://www.lebassecret.com/what-are-lambada-shorts/

نظرات