باغ ویلا مرجع فروش میز و صندلی ویلایی

0

یکی از تجهیزات رایج که در ویلا و فضای باز مورد استفاده قرار می‌ گیرد، میز و صندلی ویلایی یا صندلی باغی است که می تواند نمایی زیبا را به ویلا ببخشد. همچنین انواع مختلفی از میز و صندلی ویلایی وجود دارند که در هر نوع آب و هوایی مقاوم هستند. ناگفته نماند که از متریال های متفاوتی جهت ساخت میز و صندلی های ویلایی استفاده می شود که می توانید آن ها را در رنگ و طرح های مختلف خریداری کنید. انواع میز و صندلی ویلایی چیست؟ چگونه از مبلمان باغی نگهداری کنیم؟ در این مقاله به بهترین نوع مبلمان ویلایی باغ کالا می‌پردازیم.

فروش میز و صندلی ویلایی

انواع میز و صندلی ویلایی

به طور کلی میز و صندلی و مبلمان ویلایی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • مبلمان ویلایی فلزی
  • مبلمان ویلایی پلیمری
  • مبلمان ویلایی حصیری
  • میز و صندلی ویلایی آلومینیومی
  • میز و صندلی ویلایی چوبی

مبلمان ویلایی فلزی

به دلیل وجود احتمال زنگ زدگی و خوردگی در میز و صندلی و مبلمان فلزی، از آن ها بیشتر در آب و هوای خشک و کم بارش استفاده می شود و نسبت به سایر میز و صندلی ها طرفداران کمتری دارند؛ اما این نوع میز و صندلی ها نیز برای فضای باز ویلا گزینه مناسبی خواهند بود.

مبلمان ویلایی حصیری

این نوع میز و صندلی ها از تنوع و طرح های متنوعی برخوردار هستند؛ به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرند. ناگفته نماند که یکی از دلایل اصلی خریداری این نوع میز و صندلی ها داشتن کیفیت و طول عمر بالای آن ها است.

مبلمان ویلایی پلیمری

مبلمان یا میز و صندلی های پلیمری نسبت به سایر میز و صندلی ها از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهند بود و از قیمت کمتری برخوردار هستند؛ اما برای اماکنی که وزش باد در آن جا زیادی است گزینه مناسبی نخواهند بود. شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید هر کدام را خریداری نمایید. به طور مثال اگر ویلای شما در مناطق شرجی واقع است میز و صندلی های فلزی گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود و به جای آن می توانید از مبلمان و میز و صندلی های پلیمری یا آلومینیومی استفاده کنید. مبلمان فلزی برای مناطق خشک و کم بارش گزینه مناسبی به حساب می آیند.

فروش میز و صندلی ویلایی

میز و صندلی آلومینیومی ویلایی

آلومینیوم فلز سفید و نقره ای است که خاصیت حرارتی و رسانایی خوبی دارد. همچنین از این فلز برای ساخت وسایل سخت، مقاوم و سبک در برابر خوردگی استفاده می شود. مبلمان آلومینیومی به نسبت مبلمان فلزی مقاوم تر هستند و گزینه مناسب تری برای ویلا به حساب می آیند. از سری ویژگی‌ هایی که برای مشخص کردن قیمت میز و صندلی آلومینیومی ویلایی می توان بیان کرد باید به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای زنگ زدگی نشده، جنس نسبتا سبکی دارد.
  • برای تعمیر و شست و شو کافی است شما آن را با آب و مواد شوینده بشویید.
  • در هر مکان و آب و هوایی به غیر از مناطقی که باد شدید دارند، قابل استفاده خواهد بود.

خرید میز و صندلی ویلایی

اگر قصد دارید که مبلمان ویلایی یا صندلی باغی خریداری کنید، می توانید آن ها را در انواع رنگ ها تهیه نمایید. همچنین میز و صندلی ویلایی از نظر قیمت متفاوت است؛ زیرا متریال به کار برده در آن، تاثیر فراوانی بر میزان قیمت آن خواهد داشت. به طور مثال میز و صندلی پلاستیکی به نسبت میز و صندلی آلومینیومی از قیمت کمتری برخوردار است. همچنین مکان هایی وجود دارند که می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا مبلمان یا میز و صندلی ها بر اساس سلیقه و نوع پارچه و متریالی انتخابی شما ساخته شوند.

چگونه از مبلمان ویلایی نگهداری کنیم؟

یکی از بهترین کارها برای نگهداری از مبلمان ویلایی و صندلی خرید کاور برای آن ها است؛ زیرا زمانی که مبلمان به مدت طولانی در زیر نور خورشید قرار گیرند، دچار آسیب هایی خواهند شد؛ در نتیجه اگر روی آن ها کاور قرار دهید می توانید از آسیب های احتمالی جلوگیری نمایید و همچنین سبب تمیز ماندن ان ها نیز گردید. توصیه می شود که هر چند ماه یک بار میز و صندلی و مبلمان را تمیز کنید؛ زیرا این کار به بیشتر شدن طول عمر آن ها کمک خواهد کرد.

فروش میز و صندلی ویلایی

کلام پایانی

اگر قصد خرید میز و صندلی ویلایی و صندلی باغی را دارید باید ابتدا به موقعیت مکانی که قرار است این تجهیزات در آن مستقر شوند توجه کنید؛ زیرا اگر بخواهید آن ها را در فضای باز و بدون سقف نگه دارید، می بایست متریالی را انتخاب کنید که در هنگام بارندگی و فصول سرد به راحتی قابل نگهداری باشند و در برابر برف و باران دچار آسیب نگردند. مبل و صندلی ویلایی یکی از بهترین وسایل برای زیبا سازی ویلا به حساب می آید و اگر دچار آسیب شود نمای ویلا نیز زیبایی خود را از دست خواهد داد.

نظرات